![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
Taurus wrote:
> "Ben" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> hallo, ik wil over 2 maanden naar Tunesie, weet iemand waar Tozeur is ? is >> dat gewoon in de buurt van de hoofdstad Tunis ? >> en ik had in Marokko nare ervaringen met mannen tegenover mijn vrouw, hoe >> zijn die mannen in Tunesie, >> >> bedankt >> >> > > > > Wie naar zulke landen vertrekt vraagt gewoon om problemen met mannen. > Vrouwen worden daar nog steeds als schapen aanzien. > > nee, ze zien vrouwen die niet in een burka lopen als hoeren |
|
|
#2 |
|
|
"Dr????" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. .. > Taurus wrote: >> "Ben" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> hallo, ik wil over 2 maanden naar Tunesie, weet iemand waar Tozeur is ? >>> is dat gewoon in de buurt van de hoofdstad Tunis ? >>> en ik had in Marokko nare ervaringen met mannen tegenover mijn vrouw, >>> hoe zijn die mannen in Tunesie, >>> >>> bedankt >>> >>> >> >> >> >> Wie naar zulke landen vertrekt vraagt gewoon om problemen met mannen. >> Vrouwen worden daar nog steeds als schapen aanzien. > > nee, ze zien vrouwen die niet in een burka lopen als hoeren Nee ik heb zo'n leuke man ontmoet !! En straks mogen wij de kinderen weer op onze kosten onderdak bieden en uit verre oorden ophalen |
|
|
#3 |
|
|
"Dr????" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. .. > Taurus wrote: >> "Ben" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> hallo, ik wil over 2 maanden naar Tunesie, weet iemand waar Tozeur is ? >>> is dat gewoon in de buurt van de hoofdstad Tunis ? ligt bij de algerijnse grens in the middle of nowhere, mooie hotels maar dat is ook alles. |
|
|
#4 |
|
|
Dr���� wrote:
> Taurus wrote: >> "Ben" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> hallo, ik wil over 2 maanden naar Tunesie, weet iemand waar Tozeur is >>> ? is dat gewoon in de buurt van de hoofdstad Tunis ? >>> en ik had in Marokko nare ervaringen met mannen tegenover mijn vrouw, >>> hoe zijn die mannen in Tunesie, >>> >>> bedankt >>> >>> >> >> >> >> Wie naar zulke landen vertrekt vraagt gewoon om problemen met mannen. >> Vrouwen worden daar nog steeds als schapen aanzien. >> > > nee, ze zien vrouwen die niet in een burka lopen als hoeren Hoofddoek verboden maar mannen zijn ongeveer hetzelfde. Minder erg met fooien als Egypte. Daar is het echt erg. F |