![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() http://english.aljazeera.net/NR/exer...25F6CB9823.htm
Mijn eerste reactie was dat dit (nog maar eens) een mooi voorbeeld is van de steun die Morales heeft onder de massa's. Naar het eind toe begon ik me echter af te vragen of de oppositie dit niet kan gebruiken om de positie van morales te ondermijnen. Meningen? Ik weet jammergenoeg bitter weinig van de situatie is Bolivië (mede omdat ik geen spaans kan en er hier verdomme weinig over in de media komt). Kan er iemand me wat achtergrond meegeven over die regionaliseringen? mvg, 't gespuus |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Wanneer ik de link volg krijg ik dit te zien:
Information Alert Status: 403 Forbidden Description: Host name received is not for this web site ![]() Laatst gewijzigd door abou Anis : 16 januari 2007 om 10:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() bij mij werkt de link.
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() De oppositie zal altijd eender welk argument hanteren. Wie wint is uiteindelijk een kwestie van de krachtsverhoudingen, niet van de redelijkheid van de argumenten. Wat deze concrete situatie betreft, lijkt het me dat de positie van Morales erdoor versterkt is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() Op indymedia staat een interessant artikel over de gebeurtenissen
|
![]() |
![]() |