![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Claude Marinower (VLD) - 22 tot 28 januari °4/12/1954, Advocaat en Volksvertegenwoordiger voor de VLD sinds 2003, zetelt onder meer in de Commissie Justitie. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als advocaat zal u zekers al processen rond dit wetsartiekel gevoerd hebben. Wat is er volgens U aan dit artiekel eigenlijk nog juist en wat zou er aan moeten veranderd worden?
want het zorgd nu voor veel ellende en het kost de staat veel geld. |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() In feite ben ik in welke hoedanigheid dan ook nog niet geconfronteerd geworden met de problematiek rond dit artikel.
Indien u mij concreter uw vraag overmaakt, zal ik u hierop proberen een antwoord te verschaffen. Met vriendelijke groeten, Claude Marinower |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() --------------------------------------------------------------------------------
Citaat:
En het is dus een arts die bepaald hoeveel % men nog kan verdienen op de arbeidsmarkt. Het is dus een arts die even gaat vertellen welke diploma's en beroepsopleidingen men moet hebben voor bepaalde jobs. Dit terwijl personeelsbeleid een hogere opleiding is en dus nogeens een paar jaar unief vraagd. Dus vertel jij mij eens hoe het te verdedingen valt, dat veel bouwvakkers en baanchauffeurs te horen krijgen dat ze na jaren werken in deze sectors en met kapote rug, ze maar moeten gaan werken als bediende, magazijnier of heftruckbestuurder. Dit is toch een zuiverbewijs dat de ziekenfondsartsen, gewoon niet weten waarover ze spreken opvlak van de arbeidsmarkt. Laatst gewijzigd door Jantje : 26 januari 2007 om 22:46. |
|
![]() |