![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Claude Marinower (VLD) - 22 tot 28 januari °4/12/1954, Advocaat en Volksvertegenwoordiger voor de VLD sinds 2003, zetelt onder meer in de Commissie Justitie. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ikzelf ben een liberaal, maar ik zou nooit meer voor de VLD kunnen stemmen omwille van de figuur Verhofstadt. Ik begrijp, hij is de Grote Roerganger bij de VLD en u zal hem nooit op een publiek forum aanvallen hoewel hij dat verdient. Maar tegen beter weten in: zou de liberale gedachte niet beter af zijn met een partij die haar principes verdedigt ipv die te begraven om één man premier te laten blijven?
Is er eigenlijk al een rampenscenario klaar voor het post-Verhofstadt tijdperk, dat er toch ligt aan te komen?
#2 |
|
![]() Of moet er eerst een volledige split zijn in het liberale landschap eer men het verstand krijgt Verhofstadt te dumpen?
#3 |
|
![]() Waarom zou de VLD er dan beter aan toe zijn ? Guy Verhofstadt is en blijft de Eerste Minister en de liberale voorman die de partij geleid heeft tot het premierschap dat dan nog samenviel met de leiding van de Vlaamse Regering.
Wat is er overigens mis met de “Verhofstadt-kliek”, zoals U ze volstrekt ten onrechte noemt ? De door Verhofstadt gehuldigde liberale principes komen overigens, voor zoveel als nodig nog duidelijker tot uiting in het Vierde Burgermanifest waarbij deze uiteraard aangepast zijn aan de actuele ontwikkelingen in onze maatschappij. Ik betwist ten stelligste dat het liberale gedachtegoed beter af zou zijn zonder Guy Verhofstadt en dat hij zijn principes ter zijde zou schuiven voor het premierschap. Verder voel ik mij niet geroepen om commentaar te geven over een rampenscenario na het post-Verhofstadttijdperk. Ik huldig dezelfde stelling als een zeer bekend CD&V roerganger. Op dergelijke hypothetische vragen antwoord ik niet… Met vriendelijke groeten, Claude Marinower |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Hiermee weet ik genoeg. De VLD is een zinkend schip...