![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Men dient maagdelijke vrouwelijke gevangen de dag voor hun executie te verkrachten, om te voorkomen dat ze naar de hemel gaan :
"According to a special "religious decree" issued by Ayatollah Khomeini, virgin women prisoners must be raped before execution to prevent their going to heaven. A Guard conducts the rape the night before their murder. The next day, the religious judge at the prison issues a marriage certificate and sends it to the victim's family, along with a box of sweets." moslims = onmensen Laatst gewijzigd door tomcpp : 31 januari 2007 om 16:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Google eens, je vind wel 10 plaatsen waar ze dit in de wet hebben staan. Maar om maar 1 link tegeven :
http://www.iran-bulletin.org/women/RAPE.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Een serieuze bron? Een kwartaalblad dat opgezet is door een anti-regimepartij kan moeilijk serieus genomen worden. In de link staat trouwens niet eens datgene dat u beweert in uw openingspost
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Uiteraard kan dat wel serieus genomen worden. Wat wil je gaan lezen ? Een site van de regering van Iran ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Pas dan geloof ik dit soort berichten. Er is de laatste tijd veel te vaak voorgekomen dat er onjuiste geruchten over Iran de ronde doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Moest dit waar zijn...degoutant...en er zwaar over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb dit toch ook al verschillende malen gelezen in diverse artikelen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 31 januari 2007 om 18:12. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() http://www.islam.tc/ask-imam/view.php?q=6737
Dit is wat de islam vraagt. Alle ik snap niet hoe het komt dat het zo moeilijk is om mensen dit aan hun kop te krijgen : 1) de koran zegt dat het moet 2) de profeet DEED het 3) VELE imams en ayatollahs en mufti's en dergelijke meer doen het 4) op "fatwa" sites STAAT DAT HET MOET 5) er zijn honderden artikels te vinden op internet van vrouwen die daar het slachtoffer van werden 6) af en toe een nieuwsbericht, ook in Belgie, van moslims die erop gepakt worden Alle wat van bewijs hebben mensen nodig om dit in te zien ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb net zelf even lopen googelen en het verhaal staat alleen maar op weblogs en sites van Iraanse pressiegroepen in het buitenland. Ik kan geen enkele neutrale bron vinden. Tot nader order beschouw ik dit dan dus ook als een broodje aap verhaal.
Laatst gewijzigd door Brandaan : 31 januari 2007 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |