![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() De campagne van de Damiaanactie, die het afgelopen weekend in België werd
gehouden, stevent af op een nieuwe recordopbrengst. Ook vorig jaar werd al een recordsom opgehaald. Het is wel nog te vroeg om een precies cijfer te kennen, zo maakten de organisatoren zondag aan Belga bekend. Elk jaar tijdens het laatste weekend van januari, gaan vrijwilligers voor Damiaanactie op straat om stiften te verkopen. Ze staan aan warenhuizen, in winkelstraten en bij stations. De opbrengst van de actie is bestemd voor projecten in zestien landen in Afrika, Azië en Latijns-Amerika, in de strijd tegen lepra en tbc. Dit jaar was de jonge rapper Brahim met de Congolese jongen Junior het gezicht van de actie en dat bleek een succes, aldus de organisatoren. "Vooral meer jonge vrijwilligers trokken de straat op om stiften te verkopen. De campagne was veel zichtbaarder". De eerste gegevens wijzen op "een zeer positieve opbrengst". Op definitieve cijfers is het waarschijnlijk nog enkele weken wachten. |
![]() |
#2 |
|
![]() "De Goed Nieuws Show" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > De campagne van de Damiaanactie, die het afgelopen weekend in België werd > gehouden, stevent af op een nieuwe recordopbrengst. > Kan kloppen: ik was zaterdag jongstleden met mijn Maghrebijnse in het Giesberghse winkelcentrum Denderland en heb er voor ons zeuvenkoppige kroost evenveel steunende pennensets aangeschaft. u. |
![]() |
#3 |
|
![]() On Mon, 29 Jan 2007 18:40:06 +0100, "uncle" <[email protected]>
wrote: >"De Goed Nieuws Show" <[email protected]> wrote in message >news:[email protected]... >> De campagne van de Damiaanactie, die het afgelopen weekend in België werd >> gehouden, stevent af op een nieuwe recordopbrengst. >> > >Kan kloppen: ik was zaterdag jongstleden met mijn Maghrebijnse in het >Giesberghse winkelcentrum Denderland en heb er voor ons zeuvenkoppige kroost >evenveel steunende pennensets aangeschaft. >u. > > Die hebben dan voorlopig genoeg om hun huiswerk te maken. |
![]() |
#4 |
|
![]() "Curieuzeneus" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Mon, 29 Jan 2007 18:40:06 +0100, "uncle" <[email protected]> > wrote: > >>"De Goed Nieuws Show" <[email protected]> wrote in message >>news:[email protected]... >>> De campagne van de Damiaanactie, die het afgelopen weekend in België >>> werd >>> gehouden, stevent af op een nieuwe recordopbrengst. >>> >> >>Kan kloppen: ik was zaterdag jongstleden met mijn Maghrebijnse in het >>Giesberghse winkelcentrum Denderland en heb er voor ons zeuvenkoppige >>kroost >>evenveel steunende pennensets aangeschaft. >>u. >> >> > Die hebben dan voorlopig genoeg om hun huiswerk te maken. Als ze nog durven schrijven! Want met zo'n taalfundamentalist in uw kot. |
![]() |
#5 |
|
![]() On Mon, 29 Jan 2007 18:08:06 +0100, "De Goed Nieuws Show"
<[email protected]> wrote: >De campagne van de Damiaanactie, die het afgelopen weekend in België werd >gehouden, stevent af op een nieuwe recordopbrengst. Ook vorig jaar werd al >een recordsom opgehaald. Het is wel nog te vroeg om een precies cijfer te >kennen, zo maakten de organisatoren zondag aan Belga bekend. het was dan ook een mooie reklame-werving-spot. gr ======================================== directe democratie http://www.referendumplatform.nl/ een rook en CO melder kan uw leven redden http://www.brandwonden.be/index.php/...ookmelders/nl/ |