![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Op de stick wordt een boodschap aan zijn ouders gevonden en vrijgegeven. Blijkbaar was het een verstandig en goed mens die dit niet verdiende, maar ook zulke soldaten ontsnappen niet aan de bodybags in bezet Irak.
Zo zien we nog eens de realiteit van de bezetting. De site en de videofilm onderaan spreken voor zich. http://d3130.servadmin.com/~leeflash/index.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() film is downloaden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zal die straks wel eens afhalen!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() film bekenen hierjust, nouja hij is dood
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Interessant. Een must-see.
Laatst gewijzigd door Heftruck : 24 januari 2007 om 00:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Ik vind het noodzakelijk dat Lee's kerstbrief naar zijn ouders hier wordt gepost.
Het is hoog tijd dat de oorlogszuchtige John Bell Hoods, de blinde Antoons en de domme IKKWILLS van Politics.be hier eens FF hun tijd in stoppen ![]() Veel leesgenot bij het doorlopen van deze confrontatie! Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
( in niet geringe mate te danken aan Lee's brief weliswaar) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burger
|
![]() Ziet er ongelooflijk verdacht uit, het idee "hoax" druipt er gewoon vanaf. Er staan fouten in de brief, en geen enkele marinier schrijft zoiets naar zijn ouders (hoewel ze het misschien wel zullen denken).
Dus ben ik even gaan snuffelen op het net, en kwam ik, niet tot mijn verrassing, op dit terecht: http://www.siteinstitute.org/bin/art...&Subcategory=0
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Burger
|
![]() Propaganda is propaganda.
En sommigen trappen er nog in ook ![]()
![]() |
#13 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
En sommigen trappen er nog in ook ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Als die boodschap in handen is gevallen van het "islamic army van iraq"
![]() de zogenaamde "modification" aanval ![]() Niemand met een logische knobbel gelooft nog iets van die brief.
![]() |
#15 |
Burger
|
![]() Exact mijn punt. Altijd kritisch blijven, zowel tegenover de believers als de non-believers. Maar ik schaar me in deze aan de kant van de non-believers.
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Heftruck : 24 januari 2007 om 15:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
De site die jij aanhaalt stinkt in mijn ogen nog meer naar rotte propaganda, maar zoals reeds gezegd, you've got a point. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementslid
|
![]() Waarschijnlijk sturen ze zo iets naar huis:
"Killed some more camel fuckers. Had a lot of fun torturing them before" ![]() Ik denk dat je bij militairen ook alle gradaties hebt van links naar rechts, van oorlogszuchtigen naar oorlogstegenstanders,... En of ze het nu in brieven schrijven of niet, ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Geef toe dat het verzet er toch in slaagt de propaganda-oorlog te winnen, zeker op het internet. Ik vind dat een goede zaak. Die mannen gebruiken de eenvoudigste middelen en winnen ook deze oorlog tegen de hyper-macht die miljarden investeert in zijn propagandamachine.
Andere staten zijn dus gewaarschuwd voor de kracht van het internet als medium. Maar dat wisten ze al langer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |