![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben bijna een feestje, nu zoek ik een lijst met allemaal leuke nr'tjes om te draaien op dat feestje, kheb al wel voldoende maar kwil weten of ik nog enkele mis eventueel.
Gewone pop ed., geen house liedjes of speciallekes, gewoon hitjes, mag jaren 80/90/... alles zijn. Laat maar horen.
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou zeggen: noem er eens een paar op, dan weet ik in welke richting ik moet zoeken, anders bekijk je de lijst van donna top 2006 eh, daar zit altijd wel iets bij
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Will Tura:
Tussen Brussel en Hilversum vermoed ik al Wat ik, net als die andere keren, horen zal Jongen, je bent véél te Vlaams, je bent hier in Holland En dan stormt het van binnen, maar dat slik ik weg Want ik weet dat ik gelijk heb, als ik altijd zeg De mensen in de straat, verstaan me toch goed hier in Holland Want onder maas en waal, Kennen ze me toch allemaal En jarenlang zing ik voor hen in bijna elke zaal Refr.: Hier ben ik dan D.J.! Ik kom het weer proberen Hier ben ik dan D.J. Misschien laat jij de kansen keren Ik ben er één van tussen Genk en Oostende Ja, zo´n jongen met een hele zachte g Die graag zou willen dat jij hem óók kende Dus, hier ben ik dan D.J., hier ben ik dan D.J.! Tussen Breda en Utrecht weet ik al Dat ik de laatste mop over belgen horen zal Ik zal er om lachen, want ik ben toch zeker in Holland Ik bedenk wat ik zal zeggen, als ik er ben Niet “zit ik in de lucht” maar “ben ik op d´antenne” Dat vinden ze allemaal grappig, die jongens in Holland Natuurlijk is ´t allemaal show Maar ik krijg het eenmaal hier nooit cadeau Maar als het mijn muziek kan helpen, dan doe ik ´t zo Refr. Wat zou ik graag eens staan In Rotterdam of in de Jordaan En al die liedjes zingen, die in mijn eigen land zo goed gaan
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Marvin Gaye - Stand by me, heard it through the grapevine
Aretha Franklin - Say a lil' prayer for you, his kiss Barry White - the first, the last, my everything Prince - sexy muthafucka, purple rain Michael Jackson - Billie Jean, Heal the world, Thriller 50 cent - in da club R kelly - I believe i can fly Marco Borsato - Dromen zijn bedrog ...
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() 10cc -- I Don't Like Reggae
Men At Work -- Down Under TC Matic -- O Lalala ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Zie pagina 2, topic QLIMAX-sensation BLACK
mijn eerste post: dat filmke (ge kunt de hele cd/dvd op t internet downloaden ook als ge betere kwaliteit wilt) Laatst gewijzigd door MaXiMuS : 30 januari 2007 om 00:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Beats International - Dub be good to me
Dee-lite : Groove is in the hart Michael Jackson : billy Jean Stereo mc : disconnected wu-tang - Gravelpitt Blackstreet ft Dr Dre - No Diggity Cindy Lauper - Girls just wanna have funn Lenny Kravitz : Are you gonna my way Sugababes - freak like me en enkel alleen als je al wat zatjs bent ,dan moet je zeker deze draaien Rappersdelight Venga boys :Boom Boom Boom Aqua : Barbigirl Beegees - Staying alive, Saturday night Abba - waterloo Boney M - Raspoetin Wham : wake me up before u go have a nice party ![]() Laatst gewijzigd door nubian : 30 januari 2007 om 00:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Diana Ross - I'm Coming Out
Diana Ross & The Supremes - Stop In The Name Of Love Technotronic - Get Up (Before The Night Is Over) Technotronic - Pump Up The Jam James Brown - Sex Machine Play Paul - Lalaland Check ook zo eens wa tracklists van CD's van Discobar Galaxie ofzo. Verder heb ik ook wel veel elektro/techno aanraders maar daar heeft u geen behoefte aan blijkbaar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor wanneer het feest écht op gang komt (in deze volgorde):
Chemical Brothers -- Hey Girl Hey Boy Benny Benassi -- Satisfaction Pills -- Rock Me Felix the Housecat -- Silver Screen Shower Scene Praga Khan -- Breakfast in Vegas Armand Van Helden -- Into Your Eyes Blur -- Song 2 AC/DC -- Thunderstruck Ram Jam -- Black Betty (lange versie dedju!!!) Nirvana -- Rape Me Rage Against the Machine -- Killing in the Name Slipknot -- Wait and Bleed |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Jeff Mills - Bells
Dave Clark - Shake da booty Luke Slater - All Exhale DJ Hell - Copabanga Groove Armada - Eazy/ I see you baby / Purple Haze Cranberries - zombie KORN -A.D.I.D.A.S Beasty Boys - Intergalectic FatBoySlim -Gangsta Trippin Dre dr - Still Dre Von Bondies - C'mon C'mon Laatst gewijzigd door nubian : 30 januari 2007 om 13:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of ook nog: het volledige repertoire van Samson & Gert.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kon je niets grappigers vinden?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grappig?
![]() Geknipt op vraag van geviseerde. mvg, Arnold.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal nooit stoppen.
![]() En ik blijf geen cease fires meer vragen, hij wil toch niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ..
Laatst gewijzigd door Patsy Stone : 31 januari 2007 om 12:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bedankt, Arnold, om mijn punt zo mooi te onderstrepen! Ik had het niet beter gekund! ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |