![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Tania Derveaux (NEE) - 5 tot 11 februari Elke partij/beweging geeft je redenen om op hen te stemmen. NEE geeft je 10 redenen om NIET op hen te stemmen. In Antwerpen waren ze een fenomeen. Tania Derveaux is het boegbeeld bij de komende verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Geachte Mevrouw,
U wenst blijkbaar ook de afschaffing van de partijsubsidies, net als de B.U.B.. U vindt de huidige politiek met communautaire ruzies maar niets, net zoals de B.U.B.. Bent u ook unitariste: één regering, één parlement voor heel België met provinciale decentralisatie? Mvg. |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Eigenlijk had ik moeten vragen of u vóór flamingantisme bent. Nee, dus.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik kan me niet uitspreken over dergelijke dingen omdat NEE een neutraal concept is. Als we ons beginnen uitspreken over politieke zaken dan gaat dat ten koste van onze neutraliteit. Ik kan wel zeggen dat wij onze subsidies,of eender welk inkomen dat we kunnen krijgen door aan politiek te doen,niet aannemen, omdat dat ervoor zou zorgen dat we belang zouden hebben om verkozen te worden, te blijven. Je zou kunnen stellen dat NEE staat als barometer voor de politieke ontevredenheid dus het zou alles behalve correct zijn als NEE stemmen zou willen ronselen. Veel liefs, Tania |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ok, maar dan is "NEE" geen alternatief, maar een louter reservoir van "foertstemmen". Wat is dan het uiteindelijk doel van "NEE"? (dus niet het antwoord op alles "nee" stemmen, dat is geen echt doel).
Wil u de andere partijen tot iets bewegen? Zo ja, tot wat? Wat is dus uw uiteindelijke boodschap? Of hebt u gewoon geen boodschap zoals sommige moderne kunst? |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |