![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Jürgen Verstrepen (Lijst Dedecker) - 5 tot 11 februari Voormalig radiogeweld, presenteerde enkele talkshows op radio en televisie. Stapt in 2004 in de politiek en is verkozen als Vlaams volkvertegenwoordiger. Voorvechter van vrije meningsuiting en actief in de mediacommissie in het Vlaams Parlement. Op 17 april 2007 kondigde Verstrepen zijn overstap naar de Lijst Dedecker aan na een dispuut met VB-voorzitter Frank Vanhecke. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Beste,
Vindt u niet dat men als een rechts front moet opkomen ( vb - dedecker - vlot) om een tegengewicht te kunnen bieden aan de " traditionele " partijen?
#2 |
|
![]() ik heb al meerdere keren opgeroepen op een rechts politiek front te realiseren. Let wel op: niet iedereen moet hetzelfde denken en kwekken. Een beginselverklaring -een soort rechts light programma- zou alle partijen moeten binden en ondertekenen... Als basis.
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En concreet voor de komende verkiezingen. Ik ben bang als vlott - vb - dedecker apart opkomen dat we een zeer versnipperd rechts blok gaan krijgen
#4 |
|
![]() Goh. Ik heb geen angst van die zogezegde versnippering. Concurrentie en competitie in politiek zet de geesten scherp en dwingt partijen tot juiste profilering. Het eindresultaat telt... niet de weg naar. Als je als partij geen statusquo of licht verlies kan verteren of incalculeren dan ben je volgens mij verkeerd bezig.....
#5 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
"RECHTS" dekt veel ladingen. Kunt ge ons even uw definitie van RECHTS geven. Karel Dillen, de stichter en erevoorzitter van het VB, heeft daar eens een bepaling voor gegeven. Ik moet ze opzoeken in zijn biografie en zal daarop terugkomen nadat ik uw definitie gekregen heb. |
|
![]() |