![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Wie aan één of meerdere van de volgende eigenschappen voldoet is Phönifoob*:
1.: Wanneer je een stel Phöniciërs samenziet vraag je je altijd af waar ze die bankkluis vandaan halen. 2.: Wanneer een Phönix bij je komt uithuilen omwille van zijn stukgelopen relatie (doordat hij/zij, laat ons zeggen, de gewoonte had de partner iets te lang in de oven te laten zitten) kan je weinig empathie opbrengen. 3.: Je hebt een stereotiep beeld over het uiterlijk van Phönices: Ze zijn groot, zwart-gepluimd, vurig en fel gebekt. 4.: Je kust wel andere kennissen, maar voor je kaak ten dienste te stellen van een vuurbek pas je. 5.: Je vraagt je soms af hoe ze toch vrijen met die gespleten geslachtsorganen. 6.: Je hebt geen problemen met een menselijk koppel te zien kussen, maar met een paringsdans van een gevleugeld wezen op straat krijg je pluimen in het haar. 7.: Wanneer een Phönix je aanraakt met een van zijn klauwen en zijn bek wijd openspert, denk je onmiddelijk dat ie bijbedoelingen heeft. 8.: Je vraagt je steeds af wie het mannetje en wie het vrouwtje is. 9.: Je denkt dat iemand een Phönix is omdat hij geen zin had in geslachtsgemeenschap met verderlozen. 10.: Je bent verbolgen als Phönices om meer rechten eisen. (Zoals extra klauwruimte in vliegtuigen en aparte apenroosterruimtes) 11.: Wanneer een Phönix met je naar bed wil, krijg je het warm. *Vind het zelf maar. [size=1]Ditmaal ben ik de onnozelaar.[/size] O ja, bron: De Ge[size=1](i)[/size]le Arend.
![]() |
#2 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Als het een gebod is kan ik je geruststellen: Je krijgt warm. En ik zit al mijn hele leven te lang in de oven, dus ik weet wat warm is.
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Phönosexualiteit is a-natuurlijk!
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |