![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() In die dagen werd er nog-al-eens, tijdens het zoeken naar de zin van het leven, gegrasduind in de oosterse filosofieën. Confutius (zoals zijn Latijnse naam klinkt) heette toen nog “kung-fu” (kan best vertaald worden door “meesterschap” zoals zijn naam later symbool voor zou staan) en de lege-hand (karate) sporten werden zeer populair. Zéér veel beoefenaars misten het belangrijkste onderdeel, trainden hard op de gevechtstechnieken maar negeerden de achterstekende filosofieën. Ons geliefde westen werd overspoeld (?) door al dan niet “capabele” meesters in de diverse disciplines. Ook ik ontmoette toevallig (als toeval bestaat) een zen boeddhist die bereid was mij als discipel aan te nemen als ik de (zeer bekende) coan voor hem oploste (coans zijn vragen die zen meesters hun leerlingen stellen om het zen niveau te bepalen!). Hij vroeg mij: “Hoe klinkt het geluid van één klappende hand …” den onnozelaar …
Ik kende/ken uiteraard het antwoord, en jullie?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hopelijk niet zoals dat van een klappende deur
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() The Paulus Experience:
niet zoals een klappende deur. ydde: Zolang uwen tist er niet tussen steekt is het niks hé Polle? Uw berichtje IKEA? ![]()
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als een klap ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Euh,
Als een mini-applaus? Niet? Als een hand die zijn tegenhanger mist? Als twee klappen? Is het het rechterhand of het linkerhand? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Of, het bestaat maar niemand heeft het ooit gehoord.
Of, sommige vragen vergen geen antwoord? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |