![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Tania Derveaux (NEE) - 5 tot 11 februari Elke partij/beweging geeft je redenen om op hen te stemmen. NEE geeft je 10 redenen om NIET op hen te stemmen. In Antwerpen waren ze een fenomeen. Tania Derveaux is het boegbeeld bij de komende verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kreeg veel minder stemmen dan verwacht, wat je zelf spijtig vond.
Krijg je er meer, dan ga je zowiezo niet zetelen. Waar dienen jullie voor? Jezelf wat belangrijk maken? Je eigen ego strelen? |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tania Derveaux is aanwezig, even mijn vraag naar boven halen.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() goede vraag trouwens
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
Even verduidelijken: We kregen inderdaad minder stemmen dan de peilingen voorspelden, en daar waren we blij mee ![]() Als we verkozen worden zullen we natuurlijk die zetels innemen, maar we zullen wel het geld terugstorten. Vanaf het moment dat we beginnen met geld aan te nemen zouden we er belang bij hebben om verkozen te worden of te blijven. We hebben al een aantal mensen aan de deur gehad die ons wilden sponsoren, maar we kunnen dit gewoon niet maken. Dus waarom doen we het? We willen ons steentje bijdragen aan deze samenleving. Zoals vele mensen doen. We hadden de mogelijkheden (onze ouders steunden ons) en we vonden het onze plicht. Het is iets dat gegroeid is uit het luisteren naar mensen, en het is iets waar iedereen mee had kunnen afkomen of had kunnen doen. Een ding kan ik wel zeggen... voor de eer moet je het zeker niet doen. Mijn knieën en rug zijn er nog steeds niet volledig van hersteld... ![]() Veel liefs, Tania |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jullie zijn de enige partij die ik op die manier kan tevreden stellen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |