![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Derde dag op rij bombrief in Engeland
![]() Vandaag is opnieuw een bombrief ontploft in Groot-Brittannië - de derde op drie dagen tijd. Doelwit was deze keer een bedrijfje in Swansea (Wales). Een vrouw raakte bij de ontploffing gewond en werd naar het ziekenhuis gebracht. Ook de voorbije twee dagen ontploften bompakketjes in het Londense. Eergisteren was een kantoorgebouw in het centrum van de Britse hoofdstad, vlakbij de nieuwe gebouwen van Scotland Yard, het doelwit; gisteren was het de beurt aan een onderneming in Wokingham, 60 kilometer ten westen van Londen. Telkens eisten de aanslagen enkele lichtgewonden. (belga/hln) klinkt niet erg ernstig, maar als het aan dit tempo blijft doorgaan zullen er wel doden vallen. En overigens, een bom in een brief ![]()
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 7 februari 2007 om 14:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar goed dat de slachtoffers geen moslims zijn, ze zouden anders willekeurig wraak gaan nemen.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() *geeuw*
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja, verrijkende multikul.
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Ik geloof dat de doelwitten allemaal iets met verkeer te maken hebben: gebouw uitreiking nummerplaten, iets met flitspalen en - ik denk - verkeersbelasting (dat laatste weet ik niet zeker, maar ze hadden allemaal met verkeer te maken, geloof ik).
Volgens mij één of andere zot die te veel boetes kreeg of ergens frustraties overhield aan het verkeer. Misschien een milieu-activist die zijn/haar steentje wil bijdragen tijdens het terugdringen van de CO2-uitstoot.
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 7 februari 2007 om 15:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Goed artikel over de bombrieven. De media staan alweer in het gareel om het in de schoenen te schuiven van mensen die tegen controle big-brother achtige instellingen zijn.
Citaat:
With more letter bombs predicted to be delivered day after day, we'll stay on top of this story and try and counter the deranged fearmongering and fatuous demonization propaganda being emitted by the state and their press mouthpieces in what is becoming another laissez faire, ad hominem assault on freedom activists in the UK.
Laatst gewijzigd door exodus : 7 februari 2007 om 15:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...ea/index.shtml
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik bedoelde dus tot nu toe, enkel maar lichtgewonden. Als je de rest leest zie je dat ik denk dat dit wel ergere gevolgen zal kunnen hebben.
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bombrieven.......back to the Seventies
![]() Ik heb de Britse verkeers- en autotaxatie-wetgeving de laatste jaren niet gevolgd maar iemand is behoorlijk pissig.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 7 februari 2007 om 18:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Meer recenter de Unabomber Ted Kaczynski met zijn bompakketjes via de post.
![]() |
#13 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezellig , als iedereen die niet tevreden is over een wet zo'n brieven begint te posten ...
![]() Nu lijkt het me niet eenvoudig om zo'n bombrief te maken (toch eens opzoeken i.v.m. de volgende belastingaangifte) . Ik kan me wel best voorstellen dat er een lichte "postpaniek" bij de mensen zal opkomen.
![]() |
#15 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De zoveelste zot in de rij. En wat die Moslims in deze thread komen doen? ![]() |
|
![]() |
![]() |