![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Naar aanleiding van het op zoek gaan naar sekten, kwam ik ook deze groepering tegen, De Adventisten,na wat zoekwerk op het net, vind ik echter niets waarom deze (religie?) (beweging) onder sekten valt, heeft er iemand ervaringen goede of slechte ervaringen met deze groepering, graag jullie hulp met mijn zoekwerk.Ik ben een volslagen leek maar het intigreerd mij waarom mensen zich bij een sekte aansluiten, en dan meer bepaald naar deze randgevallen.
http://www.sip.be/godsdienst/links/rubrieken/Sekten.htm ik weet niet of dit de goede plaats is om dit onderwerp te posten, maar ik vond geen ander onderwerp die hier min of meer op aansluite
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijvoorbeeld hier. Of hier. Of deze Franstalige site. En ik heb zelfs de Vlaamse Adventisten . gevonden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Vreemdeling
|
![]() Aantoon schreef
Citaat:
Zoals ik al zei op de sites waar ze info geven kan ik op niets uitmaken dat het een sekte zou zijn, tot ik gisteren hoorde dat je bepaalde rituelen moet volgen, en je door hen moet laten dopen alvorens je toegelaten word tot hun gemeenschap, en een tijd geleden beweerde er iemand tegen mij dat je ook 10% van je inkomen moet afstaan, om als volwaardig lid te worden aanvaard
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat ik er vier had opgegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |