![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Hallo,
wij zijn Bart Dekker en Kees Oude Lenferink, komen uit Nederland en we zouden jullie/u willen vragen of jullie/u onze enquete in zou willen vullen. Dit in het kader van ons profielwerkstuk (zeer belangrijk werkstuk dat in het laatste jaar van het atheneum/gymnasium, 6VWO, gemaakt moet worden) Onze enquete bestaat uit 10 vragen en kan worden ingevuld op: http://www.studentenonderzoek.com/?qid=25370&ln=ned Bij voorbaat dank, Bart en Kees |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Ik mis het 1 en ander bij de antwoorden: Heel-Nederland bijvoorbeeld, dat zal Tantist niet leuk vinden
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kees Oude Lenferink. Dat moet een tukker zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Ingevuld,
zonder dank en met vriendelijke groeten
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() ingevuld
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ingevuld.
![]()
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vrees dat jullie toch een aantal dingen over het hoofd gezien hebben. In jullie derde vraag bijvoorbeeld over de etnische groep is er geen enkele mogelijkheid om "Nederlander" aan te duiden", maar wel "Nederlander/Belg" alsof dat zo een beetje hetzelfde is.
Je zal hier heel veel Vlamingen vinden die zich absoluut geen Belg voelen maar wel Nederlander. Nog zo een vraag : Citaat:
Ik vind het wel goed dat jullie een onderscheid maken tussen "wat is volgens u de toekomst" en "wat wil u" (sommigen op dit forum hebben daar last mee) Voor de rest : je zit hier op een Vlaams forum. Als je een beeld wil van heel België zul je ook naar Franstalige Belgische fora moeten gaan (en uiteraard zal je daar weeral een totaal niet-representatief beeld krijgen)
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Vraag 7 scheelt ook iet mee...
""Wie regeerde over dit land tot vlak na België zich ervan afscheidde?" Ik heriner me dat er een comite de plak zwierde.... Toen Belgie zijn Onafhankelijk uitriep. "Erasme Louis, Baron Surlet de Chokier (Gingelom, 27 november 1769 - Gingelom, 7 augustus 1839) was een Limburgse politicus en edelman. Hij werd in 1816 als baron opgenomen in de Nederlandse adel. Tevens was hij regent en eerste staatshoofd van België." Na eventjes opzoeken kwam ik uit op dit hierboven. Dus, hmmm Huiswerk niet goed gemaakt vermoed ik. =p