![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Geachte Vlaams Belang mandataris,
> >Wij van Protest, de enige echte extreem-rechtse politieke lijst naast het >VB (voorlopig enkel actief te Antwerpen terwijl het idee voor een nationale >partij steeds verder rijpt), maken ons terecht zorgen over de intenties van >jullie voorman Dewinter om Jean-Marie De Decker te overhalen met jullie >kartel te vormen. Recent nog zagen wij in de 7de dag de krampachtige >pogingen van jullie Grote Leider om de eeuwige ruziemaker en egotripper De >Decker op te vrijen nadat deze achtereenvolgens bij de VLD en de NVA aan de >deur was gezet... Ontpopt Dewinter zich nu tot de grootste politieke hoer >door, ter wille van een paar stemmen meer (dit terwijl wijzelf een leegloop >van het VB vermoeden van echte Vlaams Belangers als De Decker zich aan >boord zal hijsen), een relatie te willen aangaan met deze ex-judocoach die >zich aldoor gedraagt als een olifant in een porseleinkast en in wezen een >aartsvijand is van ons gedachtegoed? Lezen we immers de historiek van De >Deckers uitspraken in het verleden er op na dankzij internet-archieven die >feilloos onthouden dan kunnen we niet anders dan tot deze conclusie komen. >Op 10/12/98 zei De Decker in Gazet van Antwerpen bijvoorbeeld "RADICAAL >TEGEN EXTREEM-RECHTS TE ZIJN". Op 23/06/04 zei hij: >"De opmars van het VB is te wijten aan een geheel van factoren, een daarvan >is de PS. Het beste voorbeeld is hun recente wetsvoorstel om een "cordon >economique" in te stellen. Het komt er op neer dat Vlaams Blokkers geen >overheidsopdrachten meer in de wacht zouden kunnen slepen. WAAR IS DI RUPO >IN GODSNAAM MEE BEZIG? BESEFT HIJ DAT HIJ HET VB ZO ALLEEN MAAR GROTER >MAAKT?...'' (einde citaat). Met andere woorden: De Decker BETREURT dat het >VB dreigt nog groter te worden dankzij volgens hem verkeerde maatregelen >van de PS en wrijft hen dat onder de neus... In een interview met "Roze >Leeuwen" zei hij: "Ik ben voorstander van het homohuwelijk en wat mij >betreft moeten homo- en lesbiennekoppels zo snel mogelijk het recht krijgen >om kinderen te adopteren. Ik heb helemaal niets tegen homoseksuelen." >(einde citaat). >Dit druist regelrecht in tegen de aloude Vlaams Belang principes! Met De >Decker in eenzelfde kartel kan het VB er nooit meer voor ijveren om deze >afschuwelijke wetten weer ongedaan te maken, wat in andere landen wel staat >te gebeuren... (bv. in Nederland met de Christenunie in de nieuwe >regering). > >Ex-VLD partijgenoot Claude Marinower zei over hem na een discussie over de >Palestijns-Israelische kwestie: "Hij verklaarde achteraf dat hij >waarschijnlijk ook TERRORIST zou worden als hij in de Gazastrook wou wonen. >Dat heeft hij nooit teruggenomen, ik zie geen enkele reden om hem nog de >hand te schudden." In een interview met "Het Nieuwsblad" naar aanleiding >van zijn bezoek aan Dutroux in de gevangenis zei De Decker nog: "WIE MIJ >KENT WEET DAT HET GEDACHTEGOED VAN HET VB HET MIJNE NIET IS.'' >"Wie mij kent..." Kent u hem nu voldoende, geachte mandataris? Wij van >PROTEST hopen dat wij middels dit appel jullie er toe kunnen bewegen >Dewinter duidelijk te maken dat zij aan zij met De Decker optreden gelijk >staat met politieke zelfmoord... Of is Dewinter echt bereidt om de ziel van >de partij te verkopen?... PROTESTEER! samen met de grondleggers van de >zuivere extreem-rechtse politieke beweging "PROTEST" tegen deze >verontrustende ontwikkelingen binnen het Vlaams Belang dat ons nauw aan het >hart ligt! > >Met de meeste hoogachting, >Vriendelijke groet, > >Uw dienaren, > >Olivier Bronselaer, >stichter "Protest", >auteur van deze nieuwsbrief. > >[email protected] >http://protest.skynetblogs.be > >Wolf Kusse, >voorman "Groen Rechts" > >[email protected] >www.groenrechts.be |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() Probeer je de opmaak even te wijzigen?
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Mee eens. Dat leest toch echt voor geen fuckin meter zo man...
![]() |
#5 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Schepen
|
![]() Geachte Vlaams Belang mandataris,
Wij van Protest, de enige echte extreem-rechtse politieke lijst naast het VB (voorlopig enkel actief te Antwerpen terwijl het idee voor een nationale partij steeds verder rijpt), maken ons terecht zorgen over de intenties van jullie voorman Dewinter om Jean-Marie De Decker te overhalen met jullie kartel te vormen. Recent nog zagen wij in de 7de dag de krampachtige pogingen van jullie Grote Leider om de eeuwige ruziemaker en egotripper De Decker op te vrijen nadat deze achtereenvolgens bij de VLD en de NVA aan de deur was gezet... Ontpopt Dewinter zich nu tot de grootste politieke hoer door, ter wille van een paar stemmen meer (dit terwijl wijzelf een leegloop van het VB vermoeden van echte Vlaams Belangers als De Decker zich aan boord zal hijsen), een relatie te willen aangaan met deze ex-judocoach die zich aldoor gedraagt als een olifant in een porseleinkast en in wezen een aartsvijand is van ons gedachtegoed? Lezen we immers de historiek van De Deckers uitspraken in het verleden er op na dankzij internet-archieven die feilloos onthouden dan kunnen we niet anders dan tot deze conclusie komen. Op 10/12/98 zei De Decker in Gazet van Antwerpen bijvoorbeeld "RADICAAL TEGEN EXTREEM-RECHTS TE ZIJN". Op 23/06/04 zei hij de opmars van het VB is te wijten aan een geheel van factoren, een daarvan is de PS. Het beste voorbeeld is hun recente wetsvoorstel om een "cordon economique" in te stellen. Het komt er op neer dat Vlaams Blokkers geen overheidsopdrachten meer in de wacht zouden kunnen slepen. WAAR IS DI RUPO IN GODSNAAM MEE BEZIG? BESEFT HIJ DAT HIJ HET VB ZO ALLEEN MAAR GROTER MAAKT?...'' (einde citaat). Met andere woorden: De Decker BETREURT dat het VB dreigt nog groter te worden dankzij volgens hem verkeerde maatregelen van de PS en wrijft hen dat onder de neus... In een interview met "Roze Leeuwen" zei hij: "Ik ben voorstander van het homohuwelijk en wat mij betreft moeten homo- en lesbiennekoppels zo snel mogelijk het recht krijgen om kinderen te adopteren. Ik heb helemaal niets tegen homoseksuelen." (einde citaat). Dit druist regelrecht in tegen de aloude Vlaams Belang principes! Met De Decker in eenzelfde kartel kan het VB er nooit meer voor ijveren om deze afschuwelijke wetten weer ongedaan te maken, wat in andere landen wel staat te gebeuren... (bv. in Nederland met de Christenunie in de nieuwe regering). Ex-VLD partijgenoot Claude Marinower zei over hem na een discussie over de Palestijns-Israelische kwestie: "Hij verklaarde achteraf dat hij waarschijnlijk ook TERRORIST zou worden als hij in de Gazastrook wou wonen. Dat heeft hij nooit teruggenomen, ik zie geen enkele reden om hem nog de hand te schudden." In een interview met "Het Nieuwsblad" naar aanleiding van zijn bezoek aan Dutroux in de gevangenis zei De Decker nog: "WIE MIJ KENT WEET DAT HET GEDACHTEGOED VAN HET VB HET MIJNE NIET IS.'' "Wie mij kent..." Kent u hem nu voldoende, geachte mandataris? Wij van PROTEST hopen dat wij middels dit appel jullie er toe kunnen bewegen Dewinter duidelijk te maken dat zij aan zij met De Decker optreden gelijk staat met politieke zelfmoord... Of is Dewinter echt bereidt om de ziel van de partij te verkopen?... PROTESTEER! samen met de grondleggers van de zuivere extreem-rechtse politieke beweging "PROTEST" tegen deze verontrustende ontwikkelingen binnen het Vlaams Belang dat ons nauw aan het hart ligt! Met de meeste hoogachting, Olivier Bronselaer, stichter "Protest", auteur van deze nieuwsbrief. [email protected] http://protest.skynetblogs.be Wolf Kusse, voorman "Groen Rechts" [email protected] >www.groenrechts.be Laatst gewijzigd door groen rechts : 20 januari 2007 om 00:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Protest is dat niet die partij van abu jah jah geweest?
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Dat was Resist, kartel Jah JAh/PVDA
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat is de mening van Wolf Kusse over het schrijven ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Schepen
|
![]() "Ex-VLD partijgenoot Claude Marinower zei over hem na een discussie
over de Palestijns-Israelische kwestie: "Hij verklaarde achteraf dat hij waarschijnlijk ook TERRORIST zou worden als hij in de Gazastrook wou wonen. "met dit stuk ben ik het echter niet eens ![]() ik ben zelf pro palestijns, dat is uiteraard iets anders dan pro moslim, en verder denk ik dat het een geslaagd initiatief was deze brief op te stellen als men over samenwerking met dedecker spreekt of peinst Laatst gewijzigd door groen rechts : 22 februari 2007 om 11:03. |
![]() |
![]() |