![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() In het blad Metro (gratis....) werd Inge Vervotte verkozen tot politica van de toekomst met 41% der stemmen....
Tweede werd Hendrik Bogaert... Ook al CD&V.... Vernieuwing werkt.. Ge moet alleen genoeg geduld hebben.. En geduld hebben is soms moeilijker dan de prestatie zelf... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Partijlid
|
![]() Hendrik Bogaert is inderdaad een erg capabel politicus. Al enkele malen live gezien en die kent er inderdaad iets van: duidelijk, vlot en heeft veel niet het pastorale imago van Declerck en Letherme.
Maar over Inge Vervotte heb ik meer mijn twijfel. Ze is een nog erg jonge vrouw die op de ruines van SABENA naambekendheid heeft verkregen en meteen tot kopstuk van CD&V is gebombardeerd. Ik denk dat haar opkomst meer te maken heeft met de grote invloed van de ACV-maffia die een CD&V-er/ster kan maken of kraken.
![]() |
#3 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Partijlid
|
![]() Akkoord. Volledig akkoord. Mits invulling van de verschillende 'als'-en.
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Die Metro-poll was ridicuul.
Zo werd er lekker politiek-correct niemand van het VB in opgenomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
wie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() waarom verwondert zo'n reactie mij weer niet? ![]() argumenten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Wat heeft ze al gerealiseerd?
Juist ja... niks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik blijf herhalen dat ik een rechtse Liberaal ben, en geen Blokker, maar ik stoor mij geweldig aan dat cordon en het censureren van alles wat van ver en dichtbij met het Blok te maken heeft. Irriterend tot en met, die bucht van een "politieke correctheid". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Men kon kiezen tussen 2 CD&V'ers, 1 Groen!'er, 4 VLD'ers en 3 Spaspisten.
En wie is het aankomende talent van Groen! ? Jawel, de jonge hengts Ludo sannen. Een oude krokodil dus. Gewoon belachelijk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Ludo stond op de 4e plaats, trouwens. voor de rest is dit gewoon een peiling, volledig te negeren om conclusies uit te trekken. Maar maak u gerust verder druk dat er geen Blokker bij stond... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Who the fuck is Hendrik Bogaert? Ik had tot vandaag nog nooit in mijn leven van die kerel gehoord. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik het zo lees was het meer een poll om te zien dat de mensen nog steeds in die bollekeskermis geloven.
Ik dacht eerst een futuristische weerspiegeling van een politicus te zien. Voor alle Politiek tewerkgestelden Een portefeulle met een Visa leesapparaat, om donaties snel te kunnen ontvangen, en aangezien dit geen enorm technologisch verschil is, in een keer bancontact en proton erbij. Binnenzakken die groter zijn dan een doorsnee policius zijn/haar ego.Kwestie van goed te kunnen graaien en laden Een aangepaste wagen, met een geldkoffersluis ,en een plofkoffer, Die per partij nog eigen toepassingen heeft.Evenals de partijkledijvoorschriften. Voor de SP.a is de bijhorende plofkoffer speciaal bedoel om geld te verbranden indien het te kort bij het oppervlak komt. ook is deze wagen zo groot en leeg mogelijk om alle overeenkomsten met de partij te benadrukken. Voor de PS'sers, een kogelvrije versie, om het vervelende Coolssyndoom te vermijden.Ook de Partijburka is verplicht van 100 lagen Dyneema. Groen! mag rondrijden natuurvriendelijke draaiende op eigen makelij biogas rondsnorrende Volvo's. ook hier is de alternative kleding uit hennep duidelijk de modetrend. VB'ers, die mogen natuurlijk niet ontbreken. Hun Neonverlichte kledij schreeuwt uit dat ze niks te maken hebben met het Nazi tijdperk van een eeuw geleden.De New Kübelwagen is wel de verplichte partijwagen. Behalve voor de ministers, die rijden Maybach. Het AEL, de lichte vrachtwagentjes met de nodige anti Israelische leuzen beklad en geladen met de niet meer te vinden kinderkopjes(dit om die spontane relletjes te bevoorraden), bestuurd door een hoop stof achter het stuur, doen meer moeite om nog op te vallen dan een 30 tal jaar geleden.(Tja sinds de Koran en Sha'ria aanvaard werden als wetgeving, is deze partij hun aanhang kwijtgeraakt.) Met al deze rooskleurige toekomstbeelden probeer ik alleen maar duidelijk te maken dat die Metro Poll even nuttig en accuraat is als de toekomstvoorspellers in verleden,heden of toekomst.
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |