![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kleed U maar uit zei ze tegen mij toen ik het kleine kamertje binnen stapte. Ze zag er niet slecht uit. Zo'n 25 jaar. Ze had lang bruin haar dat samengebonden was in zo'n grote speld waardoor ze een erg sexy uitstraling had.
Ik keek rond in het kamertje en zag enkel een stoel en een kapstok. Ze stond in de deuropening. Tussen haar arm door zag ik het grote bed al klaarstaan waar ik op terecht ging komen. Kleed U maar uit. Het is de zin waarop iedere man van mijn leeftijd zit te wachten. Zeker als het door een jongere vrouw wordt gezegd waar je niet mee getrouwd bent. Een die je nog nooit gezien hebt voor vandaag. En die zegt zomaar op een erg professionele manier : kleed U maar uit. Tja je bent er zelf binnen gestapt en je wist dat dit er bij hoorde maar als zo'n jonge vrouw dat voor de eerste keer zegt : "kleed U maar uit", dan gaat er toch wat door je mannelijk lichaam. Helemaal uitkleden vroeg ik ? Wat eigenlijk een belachelijke vraag was. Dat wist ik ook wel. Maar ik was wel wat ondersteboven van de situatie. Ik ben dat niet zo gewoon weet je. Thuis mij uitkleden voor mijn vrouw vind ik normaal en daar heb ik geen problemen mee. Maar voor een wildvreemde vrouw een striptease doen, tja daar had ik toch wat problemen mee. Vandaar mijn belachelijke vraag. Alles uit zei ze, en ze was zo vriendelijk niet te laten merken dat ik een belachelijke vraag had gesteld. Als je wil, mag je je sokken aanhouden, zei ze, met een speelse glimlach om haar lippen. Euh, ik zal die dan ook maar uitdoen denk ik antwoordde ik om mezelf een beetje een houding te geven. Doe maar rustig zei ze, ik kom dadelijk. En ze ging door de deur naar de andere kamer waar het bed stond. Ik kon ze niet meer zien. En zij kon mij niet meer zien. Ik begon mij te ontkleden. Mijn trui, mijn hemd. Daar stond ik met mijn stoere, niet onaardige borstkas. Ik deed mijn schoenen uit. Ik deed de bovenste knop van mijn broek los. Ik twijfelde even. Maar ik kon nu niet echt terug gaan. Mijn hand ritste mijn rits open. En daar zakte mijn broek tot op mijn enkels. Daar stond ik in mijn onderbroek en met mijn sokken nog aan. Tja die sokken zal ik maar uitdoen dacht ik. En daar gingen mijn sokken uit. Ik hoorde ze in de kamer ernaast. ze was met iets bezig maar ik kon niet zien wat. Het was net alsof ik water hoorde lopen. Mijn handen gingen naar mijn onderbroek. Ik dacht aan het jonge ding in de kamer ernaast die op mij aan het wachten was. Langzaam liet ik mijn onderbroek naar beneden glijden. Daar stond ik in mijn natuurlijke blootheid. Totaal naakt en toch een beetje ongemakkelijk. Mijn vrouw kende mijn lichaam en wist hoe het er uitzag. En alhoewel ze waarschijnlijk al tientallen naakte mannen had gezien was het voor mij de eerste keer dat ik zo iets deed. Zou ik mijn kleren pakken, vlug aanschieten en weglopen ? Neen, ik was een echte man. En wat kon het mij bommen wat ze van mijn lichaam dacht. Voor haar was ik toch maar een nummer. De eerste van die dag wel, maar zeker niet de laatste. Ik vermoed dat zijn mijn twijffels kon horen en mijn gedachten kon lezen. Zelfs door de muur heen. Als je uitgekleed bent mag je komen zei ze. Ik aarzelde nog even. Maar ademde diep in en ging naar de andere kamer. Ga al maar op het bed liggen zei ze. Ik begin er dadelijk aan. Ze bekeek me amper, maar ik voelde haar blik door mijn lichaam gaan. Ze had net X-ogen. Zo voelde het aan. Ik zag ze dwars door mij heen kijken. Ik voelde haar blik op mijn onderbuik rusten. Zoals een vrouw voelt wanneer een man al te opdringerig haar borsten bekijkt. Ik zag haar ogen kijken en er dwars door heen kijken. Ik ging op bed liggen. Ga maar op uw rug liggen zei ze vriendelijk. Het bed was hard en voelde klinisch kil aan. Zij focuste haar aandacht op mijn onderbuik. En ze begon er aan. Draai uw eens op uw zij naar links gebood ze en ik gehoorzaamde gedwee. Ze had alle macht. Ik leverde mij aan haar over. Ik was weerloos. En draai je nu eens naar rechts gebood ze. Ondertussen ging ze door met alles te manipuleren met haar handen. Nu terug op uw rug zei ze en ik gehoorzaamde. Seffens gaat het heel raar voelen zei ze. Net of de kamer gaat ronddraaien. Mijn god, daar had ik niet van durven dromen. Ze zou er voor zorgen dat het aanvoelde alsof de kamer zou bewegen. En daadwerkelijk de kamer leek te bewegen. Het was net of ik zweefde. Het bed bewoog. Dit was iets wat ik nog nooit had meegemaakt. En het bed bewoog ook echt en toen het klaar was lag ik niet meer op het bed maar stond ik kaarsrecht met mijn rug tegen het rechtstaande bed. Nu even goed stilstaan zei ze. Zij had gemakkelijk praten. Ik hield mijn adem in. Ze focuste nogmaals op mijn onderbuik. Haar ogen keken er weer dwars door. Ok 't is klaar zei ze. U kan zich terug aankleden. Wat was dat vlug gegaan. Het was gedaan voor ik het wist. Helemaal aankleden vroeg ik ? Dat zal het beste zijn zei ze. En om te betalen vroeg ik ? Kleed U maar aan en ga dan naar buiten in de wachtzaal. Daar zal men uw naam afroepen aan de balie radiologie en dan zal men de rekening geven. Volgende week zal men de uitslag geven aan uw huisarts. Ik kleedde mij aan. Langs de ene kant wat opgelucht dat ik haar blik op mijn onderbuik niet meer moest verdragen. Maar langs de andere kant, stelde ik mij de vraag : wat als ze mij in andere omstandigheden hetzelfde zou gezegd hebben. Ik keek nog eens naar haar knap snoetje met haar leuke haardos. Maar ze zag mij al niet meer. Ik hoorde ze met professionele stem zeggen : kleed U maar uit.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() 'k Heb dat voorgehad toen ik mijn vassectomie heb laten uitvoeren ...
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 't was in mijn geval maar gewoon een radiografie van mijn lage onderrug omdat ik daar nogal veel last van heb.
Maar 'k dacht dat menig mannemens zich die situatie wel kan voorstellen of al ondergaan heeft. Of vrouwenmens ook natuurlijk. Wie ben ik om discrimineren he. Naakt is naakt. Je staat dan altijd een beetje in je blootje.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |