![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Na van de schrik te zijn bekomen, kan ik stellen dat dankzij dit
kabinet bijvoorbeeld Aboetaleb zijn grote woorden "stuur ze terug naar de woestijn" eindelijk kan waarmaken nu hij op zijn gewilde positie zit. Nu gaan we zien.. Want we zitten er toch al tot onze nek in. |
![]() |
#2 |
|
![]() On 20 Feb 2007 01:34:52 -0800, "Dutch Visionairy" <[email protected]> wrote:
>Na van de schrik te zijn bekomen, kan ik stellen dat dankzij dit >kabinet bijvoorbeeld >Aboetaleb zijn grote woorden "stuur ze terug naar de woestijn" >eindelijk kan waarmaken nu hij op zijn gewilde positie zit. >Nu gaan we zien.. Jij verwacht inlossing van beloften door de PVDA ??? ![]() Bos schreef in zijn laatste boek dat Aboutaleb minister zou worden, en moet je nu zien, hij mag staatssecretaris zijn, ik hoorde al PvdAers (ook op tv!) zeggen 'dat ie daarvoor naar den haag is gegeaan'....) Het paspoort verhaal dat marokko en trukije dit niet willen, is ook te omzeilen, aziel aanvragen ? En wat de EU betreft, hier mag je geen dubbele nationaliteit bezitten, dus kan turkije niet in de EU alleen daarom al enz. PvdA sucks, Aboutaleb daarentegen misschien nog wel m I nder dan gemiddeld.(!) |