![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dag allemaal, ik ben Eddy. Ik weet niet dat één identiteit in een schizofreen één of meerdere identiteiten in zijn lichaam kan manipuleren. Ik weet wel dat ik (Eddy) mijn subdirectorie ydde op dit forum kan ge(mis)bruiken zoveel ik wil. Ik doe dat regelmatig. Slechts zelden laat ik ydde verwoorden wat Eddy meent! Eddy en ydde hebben wel gemeen dat ze graag lachen en zeveren; waar ze (bijna 100%) in verschillen is in het provoceren en spotten van en met andere forum irrealiteiten. Ook durft ydde nog-al-eens zijn politieke voorkeuren voorliegen …
Ik denk dat bijna alle forum protagonisten, en dit in tegenstelling met ydde, hun aliassen identiek zijn met de “echte” erachter. Zelfs Hugo “thePiano” is in zijn talloze nicknames herkenbaar omdat elke van zijn irrealiteiten eigenlijk alleen en uitsluitend verborgen identieke Hugo’s zijn. Ik zeg wel duidelijk “denk ik”! Deze materie interesseert mij enorm en ik nodig jullie, collega’s forumschimmen uit, om U daarover eens uit te spreken. Vriendelijke groeten en beste wensen voor 2004 aan allen op dit forum. (Van uiterst linksen tot hevige rechtsen) Eddy
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Eddy:
Slechts zelden laat ik ydde verwoorden wat Eddy meent! Ydde: Stierenschijt! Niet geloven zenne, die kloot hierboven is nen dikke leugenaar!!! Wat hij bedoeld is eigenlijk: Ik wens de linksen acute aanvallen van buikloop opdat ze in hun broek zouden schijten, en mijn geliefde Vlaams Blokkers een vredevol nieuwjaar … ![]() ![]() ![]()
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Pelgrim wenst u nog veel aangename jaren ergens in Geel toe!
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een extra wijfie dat hem niet alleen een klasse grotere eitjes onderlegt, maar ze ook nog uitbroedt, doet ook wonderen, hoor.
![]() Ik ga er echter wel mee akkoord dat Piano's onder alle omstandigheden beter herkenbaar blijven dan wel of niet vanvorennaarachtergedraaide Eddy's en dito persoonlijkheden. ![]()
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb al meermaals gehoord dat Piano meerdere nicks heeft. Welke zijn dat, knuppel, zodat ik daar ook mee kan rekening houden?
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik bedoel alleen maar dat ik sterk [size=6]vermoed[/size] dat een aantal forum schimmen zich verschuilend achter hun anonimiteit niet hun echte overtuigingen uiten, dat veel topics (of antwoorden) pogingen zijn om hun (zelfgeschapen) luchtbellen "eer" te laten halen omdat ze in 't "echt" gewone leeghoofdige blaaskaken zijn!
![]()
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen afzeik.
Ik ben de Supe®staaf en discussieer slechts onder die nick. Ik zeg altijd wat ik echt denk. Ik speel geen rol. Ik ben ook in 't echt De Staaf. En in 't echt zeg ik ook wat ik hier neertokkel. En wie in 't echt niet akkoord is krijgt ook nog een wafel tegen zijn hoofd, een trok onder zijn hemd, een hengst tegen zijn neus, een toek tegen zijn voorhoofd, een radijs tegen zijn kanus, etc. Dat gaat eigenlijk makkelijker en rapper om de mensen dan te overtuigen. Hier duurt me dat dikwijls te lang. 8)
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Supe®Staaf:
Ik ben de Supe®staaf en discussieer slechts onder die nick enz ... ydde: Daar twijfel ik geen seconde aan, ik denk dat de kwibussen die ik voor ogen heb niet zullen reageren!
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie ik niet verdenk van meerdere nicks: thePiano. Tenzij een algemeen gekende voor een grap of grol (cfr. Insp. Canardo) Hij heeft wél een paar epigonen, die mee in het zonnetje komen staan en zijn argumenten bijtreden als ze deugdelijk zijn, doch zich héél gedeisd houden wanneer hij eens kreunend afgaat. ![]() Dat kan je hem niet ten kwade duiden. Iedere veelposter heeft al eens een trouwe(loze) fan. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uhfeq mlq mmkq mlkfi qi lmf mqpqù êoi ùlkj ,sld ùkls lmkhe aij dcùk lkd.
ùlkj kd ùlkùlsjd poeut ,qùlijùq, ôiqrh ùùijwkjfdhvqiueyr => lkdjrgùs mlkdf ùlkqfqoaaaaaaaaaaaoirtgja qifgù ùkaîua hvnbp lkjqhf ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor die die het intereseren: ik heb maar 1 nick, ook voor grappen en dergelijk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Ik heb er één gemaakt ter gelegenheid van de 1500e poster van het forum.
Zijn naam? ... Zijn password? ![]()
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik gebruik ook altijd dezelfde nick, zeg ook wat ik denk (ook al denk ik achteraf: verdomme, dat had ik anders kunnen/moeten zeggen
![]() ![]()
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, de oude had namelijk de ® achteraan staan.
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat nieuwe r-gedoe was een besparing op vraag van de forumgoden. Ik liet de midden-'r' weg en verving ze door de eind-'®' De server is nu een stuk minder belast en het forum gaat sneller. Supers[size=6]L[/size]aaf is ondanks dezelfde avatar een creatie van een andere kwiet. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Supe®schaap ook, zeker?
![]() Mijne 'Knuppel' is ook de enige, echte ![]() En reken maar dat ik irl evenmin mals ben voor hypocriete afzeik als hier! Voor degenen die me lief zijn ben ik echter alles behalve een knuppel. ![]() Of werd dat hier nog niet opgemerkt tussen al mijn geknuppel door? ![]()
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook de enige echte, ik zou niet weten waarvoor ik een tweede zou nodig hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben ook de enige echte.