![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Op 16-2-2007, heeft paai verondersteld :
> Aranyo Bolhuis wrote: >> Wij worden dus geregeerd door turken en marokanen. Dat soort noemt zich >> nederlander.. > > Ja... 2000 jaar geleden werden de hier al wonende mensen geregeerd door > die Germanen, die op houtvlotten de Rijn af waren komen zakken. Dat was nog niet zo erg. Het is hier pas bergafwaards gegaan toen men met een religie uit het midden oosten kwam. Die sektarische lieden noemde zich gristenen. Religie is gewoon een kanker die bestreden moet worden. |
![]() |
#2 |
|
![]() Wij worden dus geregeerd door turken en marokanen. Dat soort noemt zich
nederlander. Waarom dan nog een een andere nationaliteit erbij? We gaan naar de klote in dit land! Maak nog maar een foto van je kerk en je bijzondere school. Binnenkort zijn die er niet meer. |
![]() |
#3 |
|
![]() Aranyo Bolhuis wrote:
> Wij worden dus geregeerd door turken en marokanen. Dat soort noemt zich > nederlander.. Ja... 2000 jaar geleden werden de hier al wonende mensen geregeerd door die Germanen, die op houtvlotten de Rijn af waren komen zakken. |
![]() |
#4 |
|
![]() Op 16-2-2007, heeft Aranyo Bolhuis verondersteld :
> Wij worden dus geregeerd door turken en marokanen. Dat soort noemt zich > nederlander. Waarom dan nog een een andere nationaliteit erbij? We gaan naar > de klote in dit land! Maak nog maar een foto van je kerk en je bijzondere > school. Binnenkort zijn die er niet meer. Religie = kanker |
![]() |
#5 |
|
![]() "Aranyo Bolhuis" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Wij worden dus geregeerd door turken en marokanen. Dat soort noemt zich > nederlander. Waarom dan nog een een andere nationaliteit erbij? We gaan > naar de klote in dit land! Maak nog maar een foto van je kerk en je > bijzondere school. Binnenkort zijn die er niet meer. Wie heeft er allemaal een biijzondere school gehad???? Maar inderdaad, in mijn oude buurt waar ik opgroeide zijn zeker drie kereken die ik ken afgebroken, en mijn lagere school en later mijn mideelbare school zij allebei afgebroken. Waarvan de lagereschool eigenlijk niet afgebroken had mogen worden omdat het eigenlijk een monument had moeten worden, volgens de mening van velen, (niet omdat ik erop gezeten heb, maar omdat een bepaalde architect hem gemaakt had). En ik zal je eens wat vertellen, er is geen moslim, Turk of Marokkaan bij aan te pas gekomen. Nou misschien zaten er een paar bij het sloopbedrijf, maar niet als verantwoordelijken. |
![]() |
#6 |
|
![]() On Fri, 16 Feb 2007 09:29:51 +0100, donnerwetter! wrote
(in article <[email protected]>): > Op 16-2-2007, heeft Aranyo Bolhuis verondersteld : >> Wij worden dus geregeerd door turken en marokanen. Dat soort noemt zich >> nederlander. Waarom dan nog een een andere nationaliteit erbij? We gaan >> naar >> de klote in dit land! Maak nog maar een foto van je kerk en je bijzondere >> school. Binnenkort zijn die er niet meer. > > Religie = kanker > > Begin dat maar eens tegen al die allochtonen te vertellen die zonodig eigen scholen moeten oprichten welke volledig onder de knoet van de moskee zitten! |
![]() |
#7 |
|
![]() Janus formuleerde op vrijdag :
> On Fri, 16 Feb 2007 09:29:51 +0100, donnerwetter! wrote > (in article <[email protected]>): > >> Op 16-2-2007, heeft Aranyo Bolhuis verondersteld : >>> Wij worden dus geregeerd door turken en marokanen. Dat soort noemt zich >>> nederlander. Waarom dan nog een een andere nationaliteit erbij? We gaan >>> naar >>> de klote in dit land! Maak nog maar een foto van je kerk en je bijzondere >>> school. Binnenkort zijn die er niet meer. >> >> Religie = kanker >> >> > > Begin dat maar eens tegen al die allochtonen te vertellen die zonodig eigen > scholen moeten oprichten welke volledig onder de knoet van de moskee zitten! Ik zeg tegen iedereen dat ik religie een woekerende kanker vind, die met alle middelen bestreden dient te worden. |
![]() |
#8 |
|
![]() Sjoerd Bakker had uiteengezet :
> On Fri, 16 Feb 2007 09:29:51 +0100, donnerwetter! > <[email protected]> wrote: > >> Op 16-2-2007, heeft Aranyo Bolhuis verondersteld : >>> Wij worden dus geregeerd door turken en marokanen. Dat soort noemt zich >>> nederlander. Waarom dan nog een een andere nationaliteit erbij? We gaan >>> naar de klote in dit land! Maak nog maar een foto van je kerk en je >>> bijzondere school. Binnenkort zijn die er niet meer. >> >> Religie = kanker > > Nederlandse religie = Nederlandse cultuur. Religie, om het even welke, is een kanker. Niks cultuur, maar een ziekte. |
![]() |
#9 |
|
![]() On Fri, 16 Feb 2007 09:29:51 +0100, donnerwetter!
<[email protected]> wrote: >Op 16-2-2007, heeft Aranyo Bolhuis verondersteld : >> Wij worden dus geregeerd door turken en marokanen. Dat soort noemt zich >> nederlander. Waarom dan nog een een andere nationaliteit erbij? We gaan naar >> de klote in dit land! Maak nog maar een foto van je kerk en je bijzondere >> school. Binnenkort zijn die er niet meer. > >Religie = kanker Nederlandse religie = Nederlandse cultuur. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
![]() |
#10 |
|
![]() On Fri, 16 Feb 2007 10:30:14 +0100, donnerwetter!
<[email protected]> wrote: >Sjoerd Bakker had uiteengezet : >> On Fri, 16 Feb 2007 09:29:51 +0100, donnerwetter! >> <[email protected]> wrote: >> >>> Op 16-2-2007, heeft Aranyo Bolhuis verondersteld : >>>> Wij worden dus geregeerd door turken en marokanen. Dat soort noemt zich >>>> nederlander. Waarom dan nog een een andere nationaliteit erbij? We gaan >>>> naar de klote in dit land! Maak nog maar een foto van je kerk en je >>>> bijzondere school. Binnenkort zijn die er niet meer. >>> >>> Religie = kanker >> >> Nederlandse religie = Nederlandse cultuur. > >Religie, om het even welke, is een kanker. Niks cultuur, maar een >ziekte. Dat valt denk ik niet vol te houden. Een heel groot gedeelte van onze voorouders was christelijk en die hebben ons land tenslotte vormgegeven. Daar moet je trots op zijn; wij zijn voor een groot deel geworteld in de christelijke traditie, zonder dat je die zelf natuurlijk hoeft de onderschijven... dat is weer een heel ander verhaal. Maar onze strafwetten lopen vaak vrijwel 1 op 1 met christelijke geboden; zo'n groot verschil is er zelfs nu nog niet. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
![]() |
#11 |
|
![]() Sjoerd Bakker drukte met precisie uit :
> On Fri, 16 Feb 2007 10:30:14 +0100, donnerwetter! > <[email protected]> wrote: > >> Sjoerd Bakker had uiteengezet : >>> On Fri, 16 Feb 2007 09:29:51 +0100, donnerwetter! >>> <[email protected]> wrote: >>> >>>> Op 16-2-2007, heeft Aranyo Bolhuis verondersteld : >>>>> Wij worden dus geregeerd door turken en marokanen. Dat soort noemt zich >>>>> nederlander. Waarom dan nog een een andere nationaliteit erbij? We gaan >>>>> naar de klote in dit land! Maak nog maar een foto van je kerk en je >>>>> bijzondere school. Binnenkort zijn die er niet meer. >>>> >>>> Religie = kanker >>> >>> Nederlandse religie = Nederlandse cultuur. >> >> Religie, om het even welke, is een kanker. Niks cultuur, maar een >> ziekte. > > Dat valt denk ik niet vol te houden. Een heel groot gedeelte van onze > voorouders was christelijk en die hebben ons land tenslotte > vormgegeven. En daar hebben alleen de religieuzen de credits voor. Sjoerd, er zijn altijd al atheïsten geweest en jij suggereert dat die nooit iets hebben bijgedragen. Dom religiezieke gebrabbel is het. > Daar moet je trots op zijn; wij zijn voor een groot deel > geworteld in de christelijke traditie, zonder dat je die zelf > natuurlijk hoeft de onderschijven... Ik kots op die 'christelijke traditie'. Ik bepaal mijn eigen 'traditie' wel. Traditie is trouwens een leeg woord, stelt geen fuck voor. |
![]() |
#12 |
|
![]() On Fri, 16 Feb 2007 10:52:27 +0100, donnerwetter!
<[email protected]> wrote: >Sjoerd Bakker drukte met precisie uit : >> On Fri, 16 Feb 2007 10:30:14 +0100, donnerwetter! >> <[email protected]> wrote: >> >>> Sjoerd Bakker had uiteengezet : >>>> On Fri, 16 Feb 2007 09:29:51 +0100, donnerwetter! >>>> <[email protected]> wrote: >>>> >>>>> Op 16-2-2007, heeft Aranyo Bolhuis verondersteld : >>>>>> Wij worden dus geregeerd door turken en marokanen. Dat soort noemt zich >>>>>> nederlander. Waarom dan nog een een andere nationaliteit erbij? We gaan >>>>>> naar de klote in dit land! Maak nog maar een foto van je kerk en je >>>>>> bijzondere school. Binnenkort zijn die er niet meer. >>>>> >>>>> Religie = kanker >>>> >>>> Nederlandse religie = Nederlandse cultuur. >>> >>> Religie, om het even welke, is een kanker. Niks cultuur, maar een >>> ziekte. >> >> Dat valt denk ik niet vol te houden. Een heel groot gedeelte van onze >> voorouders was christelijk en die hebben ons land tenslotte >> vormgegeven. > >En daar hebben alleen de religieuzen de credits voor. Sjoerd, er zijn >altijd al atheïsten geweest en jij suggereert dat die nooit iets hebben >bijgedragen. Nee, dat is onzin. In vorige eeuwen was ons land *overwegend* christelijk; dat valt *feitelijk* te achterhalen. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
![]() |
#13 |
|
![]() On 16 feb, 09:38, paai <[email protected]> wrote:
> Aranyo Bolhuis wrote: > > Wij worden dus geregeerd door turken en marokanen. Dat soort noemt zich > > nederlander.. > > Ja... 2000 jaar geleden werden de hier al wonende mensen geregeerd door > die Germanen, die op houtvlotten de Rijn af waren komen zakken. Toen kon het nog. Die Germanen hadden de mazzel dat Verdonk even niet oplette anders waren ze op Schiphol in een cel beland. Vreemd genoeg horen we Geurt en zijn Gruppe nooit over een tsunami van Germanen die ons land hebben overspoeld. |
![]() |
#14 |
|
![]() Sjoerd Bakker formuleerde de vraag :
> On Fri, 16 Feb 2007 10:52:27 +0100, donnerwetter! > <[email protected]> wrote: > >> Sjoerd Bakker drukte met precisie uit : >>> On Fri, 16 Feb 2007 10:30:14 +0100, donnerwetter! >>> <[email protected]> wrote: >>> >>>> Sjoerd Bakker had uiteengezet : >>>>> On Fri, 16 Feb 2007 09:29:51 +0100, donnerwetter! >>>>> <[email protected]> wrote: >>>>> >>>>>> Op 16-2-2007, heeft Aranyo Bolhuis verondersteld : >>>>>>> Wij worden dus geregeerd door turken en marokanen. Dat soort noemt zich >>>>>>> nederlander. Waarom dan nog een een andere nationaliteit erbij? We gaan >>>>>>> naar de klote in dit land! Maak nog maar een foto van je kerk en je >>>>>>> bijzondere school. Binnenkort zijn die er niet meer. >>>>>> >>>>>> Religie = kanker >>>>> >>>>> Nederlandse religie = Nederlandse cultuur. >>>> >>>> Religie, om het even welke, is een kanker. Niks cultuur, maar een >>>> ziekte. >>> >>> Dat valt denk ik niet vol te houden. Een heel groot gedeelte van onze >>> voorouders was christelijk en die hebben ons land tenslotte >>> vormgegeven. >> >> En daar hebben alleen de religieuzen de credits voor. Sjoerd, er zijn >> altijd al atheïsten geweest en jij suggereert dat die nooit iets hebben >> bijgedragen. > > Nee, dat is onzin. In vorige eeuwen was ons land *overwegend* > christelijk; dat valt *feitelijk* te achterhalen. Je lult uit je nek. |
![]() |
#15 |
|
![]() donnerwetter! schreef:
> Je lult uit je nek. > dat zou je graag willen , maar de waarheid is een andere moeilijk te pruimen voor je dat is begrijpelijk , maar zoals jij je gedraagt is het net of wil je zwemmen in het door je voorouders gebouwde zwembad maar nu zonder water. groeten dolphin |
![]() |
#16 |
|
![]() dolphin heeft ons zojuist aangekondigd :
> donnerwetter! schreef: > >> Je lult uit je nek. >> > > > dat zou je graag willen , maar de waarheid is een andere > moeilijk te pruimen voor je dat is begrijpelijk , maar zoals jij je gedraagt > is het net of wil je zwemmen in het door je voorouders gebouwde zwembad maar > nu zonder water. Ik heb niets met voorouders en ook niet met nakomelingen te maken. Ik leef nu en wens in het heden niet te worden lastiggevallen met religieuze onzin. Ik bepaal mijn eigen leven en wil het gezever van de religieuzen niet meer horen. Wanneer gaan ze eens collectief dood, dan zijn ze in hun zo gewenste hemeltje. |
![]() |
#17 |
|
![]() donnerwetter! schreef:
> Ik heb niets met voorouders en ook niet met nakomelingen te maken. met wie wel eigenlijk toch ? > Ik > leef nu en wens in het heden niet te worden lastiggevallen met > religieuze onzin. en wie valt je daarmee lastig ? jezoekt het nota bene zelf op , en dat je het moeilijk vindt dat anderen andere leefwijzes er op na houden waar jij niet mee kan handlen heeft meer met jou te maken als persoon dan die anderen. > Ik bepaal mijn eigen leven en wil het gezever van de > religieuzen niet meer horen. ik zou maar een andereplaneet op gaan zoeken dan als ik jou was , of je trommelvliezen laten verwijderen , ik kan ook wel zeggen dat ik dat achterlijke geneuzel van jou soort niet meer wens te horen. > Wanneer gaan ze eens collectief dood, dan zijn ze in hun zo gewenste > hemeltje. ooit, alles op zn tijd groeten dolphin |
![]() |
#18 |
|
![]() On Fri, 16 Feb 2007 11:07:06 +0100, donnerwetter!
<[email protected]> wrote: >Sjoerd Bakker formuleerde de vraag : >> In vorige eeuwen was ons land *overwegend* >> christelijk; dat valt *feitelijk* te achterhalen. > >Je lult uit je nek. "Historisch gezien werden katholieken na de Reformatie behandeld als tweederangsburgers, omdat zij een minderheid vormden in het overwegend protestante Nederland." http://nl.wikipedia.org/wiki/Rooms-K...k_in_Nederland Wat zegt dit?! Dat de protestanten hier na de middeleeuwen zo veel macht hadden dat ze de katholieken van openbare ambten konden uitsluitend, zoals daadwerkelijk een paar *eeuwen* lang is gebeurd. Denk er maar eens over na wat dat betekent. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
![]() |
#19 |
|
![]() "paai" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] l... > Aranyo Bolhuis wrote: >> Wij worden dus geregeerd door turken en marokanen. Dat soort noemt zich >> nederlander.. > > Ja... 2000 jaar geleden werden de hier al wonende mensen geregeerd door > die Germanen, die op houtvlotten de Rijn af waren komen zakken. Dat waren toch de VatenBieren euh? Batavieren. |
![]() |
#20 |
|
![]() "donnerwetter!" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Op 16-2-2007, heeft paai verondersteld : >> Aranyo Bolhuis wrote: >>> Wij worden dus geregeerd door turken en marokanen. Dat soort noemt zich >>> nederlander.. >> >> Ja... 2000 jaar geleden werden de hier al wonende mensen geregeerd door >> die Germanen, die op houtvlotten de Rijn af waren komen zakken. > > Dat was nog niet zo erg. Het is hier pas bergafwaards gegaan toen men met > een religie uit het midden oosten kwam. Die sektarische lieden noemde zich > gristenen. Religie is gewoon een kanker die bestreden moet worden. Inderdaad, de Romeinse bezetters namen dat mee nadat zij zelf ook besmet waren geraakt, het is een ziekte die maar moeilijk uit te roeien is, en het virus muteert ook nog eens regelmatig waarbij sommige varianten erger en hardnekkiger zijn dan de vorige generaties. |