![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() "Docter Kubaki" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2..._verwondt.html die NOS embedded NOS-reportage niet gezien? Hoe kunnen ze nou hoofdwonden hebben als ze een helmen zouden dragen. In de reportage zag ik ze allemaal rondlopen zonder hoofddeksel. Ik denk dat ze die wel eens vergeten op te zetten in het heetst van de strijd. Maar die rossige jongen met dat beginnende baardje en die piepstem, tja dat leek wel Das Boot en je weet wat er met die onderzeeër is gebeurd. Veilig in de thuishaven, waarschijnlijk bij Bremen, werden ze alsnog tot zinken gebracht. Nog even en de taliban komt hierheen. Het zijn kindsoldaten daar in Afganistan. Het doet me denken aan -der Untergang-. |
![]() |
#3 |
|
![]() "Jampie" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Docter Kubaki" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2..._verwondt.html > > > die NOS embedded NOS-reportage niet gezien? Hoe kunnen ze nou hoofdwonden > hebben als ze een helmen zouden dragen. > In de reportage zag ik ze allemaal rondlopen zonder hoofddeksel. Ik denk > dat ze die wel eens vergeten op te zetten in het heetst van de strijd. > Maar die rossige jongen met dat beginnende baardje en die piepstem, tja > dat leek wel Das Boot en je weet wat er met die onderzeeër is gebeurd. > Veilig in de thuishaven, waarschijnlijk bij Bremen, werden ze alsnog tot > zinken gebracht. Nog even en de taliban komt hierheen. Marseille komt dichterbij, na langs de Rots van Gibraltar in de Middellandse Zee zijn terecht gekomen. > > Het zijn kindsoldaten daar in Afganistan. Het doet me denken aan -der > Untergang-. > |
![]() |
#4 |
|
![]() "Esizkur" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. .. > > "Jampie" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Docter Kubaki" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2..._verwondt.html >> >> >> die NOS embedded NOS-reportage niet gezien? Hoe kunnen ze nou hoofdwonden >> hebben als ze een helmen zouden dragen. >> In de reportage zag ik ze allemaal rondlopen zonder hoofddeksel. Ik denk >> dat ze die wel eens vergeten op te zetten in het heetst van de strijd. >> Maar die rossige jongen met dat beginnende baardje en die piepstem, tja >> dat leek wel Das Boot en je weet wat er met die onderzeeër is gebeurd. >> Veilig in de thuishaven, waarschijnlijk bij Bremen, werden ze alsnog tot >> zinken gebracht. Nog even en de taliban komt hierheen. > > Marseille komt dichterbij, na langs de Rots van Gibraltar in de > Middellandse Zee zijn terecht gekomen. La Rochelle toch? Hij keerde toch weer terug? |
![]() |
#5 |
|
![]() "el misti" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Esizkur" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]. .. >> >> "Jampie" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "Docter Kubaki" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2..._verwondt.html >>> >>> >>> die NOS embedded NOS-reportage niet gezien? Hoe kunnen ze nou >>> hoofdwonden hebben als ze een helmen zouden dragen. >>> In de reportage zag ik ze allemaal rondlopen zonder hoofddeksel. Ik denk >>> dat ze die wel eens vergeten op te zetten in het heetst van de strijd. >>> Maar die rossige jongen met dat beginnende baardje en die piepstem, tja >>> dat leek wel Das Boot en je weet wat er met die onderzeeër is gebeurd. >>> Veilig in de thuishaven, waarschijnlijk bij Bremen, werden ze alsnog tot >>> zinken gebracht. Nog even en de taliban komt hierheen. >> >> Marseille komt dichterbij, na langs de Rots van Gibraltar in de >> Middellandse Zee zijn terecht gekomen. > > La Rochelle toch? Hij keerde toch weer terug? > > > Eh... nou begin ik ook even te twijfelen... moet hem toch maar even weer bekijken. Maar Bremen was het in ieder geval niet. |
![]() |
#6 |
|
![]() "Esizkur" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected].. . > > "el misti" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Esizkur" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]. .. >>> >>> "Jampie" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "Docter Kubaki" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2..._verwondt.html >>>> >>>> >>>> die NOS embedded NOS-reportage niet gezien? Hoe kunnen ze nou >>>> hoofdwonden hebben als ze een helmen zouden dragen. >>>> In de reportage zag ik ze allemaal rondlopen zonder hoofddeksel. Ik >>>> denk dat ze die wel eens vergeten op te zetten in het heetst van de >>>> strijd. >>>> Maar die rossige jongen met dat beginnende baardje en die piepstem, tja >>>> dat leek wel Das Boot en je weet wat er met die onderzeeër is gebeurd. >>>> Veilig in de thuishaven, waarschijnlijk bij Bremen, werden ze alsnog >>>> tot zinken gebracht. Nog even en de taliban komt hierheen. >>> >>> Marseille komt dichterbij, na langs de Rots van Gibraltar in de >>> Middellandse Zee zijn terecht gekomen. >> >> La Rochelle toch? Hij keerde toch weer terug? >> >> >> > Eh... nou begin ik ook even te twijfelen... moet hem toch maar even weer > bekijken. Maar Bremen was het in ieder geval niet. > idd la rochelle |