![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Een dimmie ziet er nogal stom uit ook doet hij of zij het's best om
een intelligent voorkomen te veinzen . Verder heeft een dimmie een in grote neon-letters het woord dimmie op zijn rug staan. Dit heeft god zo gedaan om te zorgen dat we een dimmie ook van achter kunnen herkennen want god heeft een hekel aan dimmies. Een dimmie loopt het liefst in kleding van het merk dimmie en uit zich altijd dimmie achtig. Voor de kenner is er dus geen probleem. However Er zullen altijd mensen blijven die niet in staat zijn een dimmie te herkennen speciaal als ze deze alleen van de voorkant zien. Daarom pleit ik er bij deze voor om dimmies de letter D voorop hun kleding te laten dragen zodat het ook voor deze mensen mogelijk wordt om een dimmie te herkennen. |
![]() |
#2 |
|
![]() "Goodcowboy" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Een dimmie ziet er nogal stom uit ook doet hij of zij het's best om > een intelligent voorkomen te veinzen . Verder heeft een dimmie een in > grote neon-letters het woord dimmie op zijn rug staan. Dit heeft god > zo gedaan om te zorgen dat we een dimmie ook van achter kunnen > herkennen want god heeft een hekel aan dimmies. > Een dimmie loopt het liefst in kleding van het merk dimmie en uit zich > altijd dimmie achtig. > Voor de kenner is er dus geen probleem. > However > Er zullen altijd mensen blijven die niet in staat zijn een dimmie te > herkennen speciaal als ze deze alleen van de voorkant zien. Daarom > pleit ik er bij deze voor om dimmies de letter D voorop hun kleding te > laten dragen zodat het ook voor deze mensen mogelijk wordt om een > dimmie te herkennen. > Je kunt ook de mensen die geen dimmie kunnen herkennen te verplichten een W (Weetnietwatdimmieis) op hun kleding te dragen, zodat dimmies weten wie ze niet kunnnen herkennen zodat ze op ze af kunnen lopen en zeggen: Hoi, U herkent mij misschien niet, maar ik ben uw dimmie. |
![]() |
#3 |
|
![]() "Goodcowboy" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Verder heeft een dimmie een in > grote neon-letters het woord dimmie op zijn rug staan. Ah, bedankt voor de tip. Ik zal eens opletten. |
![]() |
#4 |
|
![]() "Orac" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Goodcowboy" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Een dimmie ziet er nogal stom uit ook doet hij of zij het's best om >> een intelligent voorkomen te veinzen . Verder heeft een dimmie een in >> grote neon-letters het woord dimmie op zijn rug staan. Dit heeft god >> zo gedaan om te zorgen dat we een dimmie ook van achter kunnen >> herkennen want god heeft een hekel aan dimmies. >> Een dimmie loopt het liefst in kleding van het merk dimmie en uit zich >> altijd dimmie achtig. >> Voor de kenner is er dus geen probleem. >> However >> Er zullen altijd mensen blijven die niet in staat zijn een dimmie te >> herkennen speciaal als ze deze alleen van de voorkant zien. Daarom >> pleit ik er bij deze voor om dimmies de letter D voorop hun kleding te >> laten dragen zodat het ook voor deze mensen mogelijk wordt om een >> dimmie te herkennen. >> > > Je kunt ook de mensen die geen dimmie kunnen herkennen te verplichten een > W (Weetnietwatdimmieis) op hun kleding te dragen, zodat dimmies weten wie > ze niet kunnnen herkennen zodat ze op ze af kunnen lopen en zeggen: > > Hoi, U herkent mij misschien niet, maar ik ben uw dimmie. > Nee joh, niet doen, of juist wel. Want krijg je weer dat ze zeggen kijk, een weetje, wat is dat? Weet ik niet jongen, ook nog nooit gezien. Misschien een werkloze, of waardeloze. Kan ook zijn dat hij uit een TBS-inrichting is ontsnapt en dat het waanzinnig betekent. En die D dan, pap? Wat is dat? Oh, dat is een Dappere of een Diender. Maar het kan ook een Dokter zijn die de Waanzinnige gaat vangen en hem terug naar de inrichting brengt. |
![]() |
#5 |
|
![]() "Goodcowboy" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Een dimmie ziet er nogal stom uit ook doet hij of zij het's best om > een intelligent voorkomen te veinzen . Oh, daarom gaat Geert de Laffe niet. In stilte is hij ook het liefst een d(h)immie. > Verder heeft een dimmie een in > grote neon-letters het woord dimmie op zijn rug staan. Gevoed met portable stroom? > Dit heeft god > zo gedaan om te zorgen dat we een dimmie ook van achter kunnen > herkennen want god heeft een hekel aan dimmies. Goh, het is dus een soort van uitverkoren volk. > Een dimmie loopt het liefst in kleding van het merk dimmie Welke kledingzaken verkopen die kleding dan? en uit zich > altijd dimmie achtig. > Voor de kenner is er dus geen probleem. > However > Er zullen altijd mensen blijven die niet in staat zijn een dimmie te > herkennen speciaal als ze deze alleen van de voorkant zien. Daarom > pleit ik er bij deze voor om dimmies de letter D voorop hun kleding te > laten dragen zodat het ook voor deze mensen mogelijk wordt om een > dimmie te herkennen. Moet er soms ook nog een sterretje omheen? |
![]() |
#6 |
|
![]() In article <[email protected]>,
[email protected] says... > Verder heeft een dimmie een in > grote neon-letters het woord dimmie op zijn rug staan. Dit heeft god > zo gedaan Wou je zeggen dat god ook niet weet hoe hij dhimmie moet spellen? |
![]() |
#7 |
|
![]() Jeroen ter Hofstede <[email protected]> wrote:
> In article <[email protected]>, > [email protected] says... > >> Verder heeft een dimmie een in >> grote neon-letters het woord dimmie op zijn rug staan. Dit heeft god >> zo gedaan > > Wou je zeggen dat god ook niet weet hoe hij dhimmie moet spellen? Dimmie correct spellen is dimmie-gedrag, dimmie! |