![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() SPA-Spirit Roeselare voor hoofddoek op school
![]() Spirit roept de directies van de middelbare scholen in Roeselare op om het dragen van een hoofddoek op school toe te laten en op die manier mee te bouwen aan een stad zonder discriminatie. Verbod Een informele rondvraag van de partij leerde dat in zowat alle Roeselaarse scholen een verbod op het dragen van een hoofddoek geldt. De schoolreglementen verbieden de hoofddoek zowel voor het onderwijzend personeel als voor de leerlingen. Negatieve impact Volgens Spirit Roeselare heeft een dergelijke maatregel een niet te overziene negatieve pedagogische impact. "Leerlingen worden geleerd bepaalde vormen van discriminatie te aanvaarden", luidt het. "Moslimmeisjes die het been stijf houden, vinden moeilijk nog een school en dat brengt de vrije keuze van onderwijs in het gedrang en legt een hypotheek op de studiekansen van die meisjes". (belga) Je moet het eigenlijk toch durven hé: op deze manier kiesvee aantrekken! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Spirit wil kiezers van grote broer SPa afsnoepen zeker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Spirit wil kiezers van grote broer SPa afsnoepen zeker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() Laat ze maar doen. Hoe minder stemmen voor hen en hoe meer stemmen voor het Vlaams belang : het enige alternatief
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Negatieve impact
![]() De arbeidsmarkt aanvaard ook maar zelden werknemers met een hoofddoek bereid de moslimas met het stijve been daar maar op voor.... Ik vraag mij trouwens af hoeveel er zo rondlopen in roeselare ![]() een scheet in een fles van de parasietpartij bij uitstek |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Dat is wel typisch;zij zouden wel mee een hoofddoek in de klas aanmogen maar jij mag niet mee een klak aanhouden en zelfs dan nog;een klak heeft helemaal geen betekenis laat staan iets met godsdienst te maken of wat dan ook terwijl dit bij een hoofddoek wel het geval is.
Gewoonweg een schande als je ze weer eens hun zin heeft.Hun wil is wet;ze blijven weldegelijk het been stijf houden en weten dat ze uiteindelijk van sommige partijen steun krijgen en de kans dan ook groter is dat het toegelaten zal worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() Gelukkkig werk ik in een 'moslimonderneming'. Vrouwen met een hoofddoek zijn er absoluut niet welkom, en de overige moslima zijn mooie meiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() SPA-Spirit wil weer eens de mensen tegen elkaar opzetten, kan iemand die gasten geen polonium brief sturen ofzo?
![]()
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() Als een hoofddoek niet mag, mag het niet. punt uit.
Ik mag toch ook niet in mijn bloot gat ergens rondlopen, zelfs al verplicht mijn "godsdienst" mij daartoe? Spirit is goed bezig met het kiezersveld van het VB aan te vullen. Stelletje sukkels. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, dat is een vrije keuze. Het zijn potverdori dikwijls moslims van de tweede generatie die zich extremer opstellen dan moslims van de eerste generatie.
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ze zich gesterkt voelen met de steun van de vele geloofsgenoten die er sedertdien bijgekomen zijn en de dhimmies van hier die als nuttige idioten hun eisen inwilligen?
|
![]() |
![]() |