![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Naar welke programma's keek je in je kindertijd?
Ikzelf keek heel graag naar: - Het liegebeest - De grote meneer kaktus show - Villa achterwerk (met top of the bill "Purno de Purno") - De snorkels - ...
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ome Willem!
Ren je rot!
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het begon met Tik Tak
Dan herinner ik mij Plons Bassie en Adriaan (die nu overigens kletterende ruzie hebben) ![]() de Freggels ![]() Alfred J. Kwak ![]() Die serie over het menselijk lichaam met al die beestjes en personages uit dat space cartoon gedoe (ja sorry, ik weet de naam ni meer) Het klokhuis ![]()
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad! De grote meneer cactus show!!! Dat ook nog.
Hmmm... eigenlijk zat dat Groot-Nederlandse denken er toen ook al in, merk ik nu (en dat terwijl ik me nog maar 3-4 jaar als Groot-Nederlander beschouw)
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De allereerste programma's die ik mij herrinner te hebben gezien zijn Klein klein kleuterke en Pipo de clown.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Aha, mijn favoriete gespreksonderwerp!!!
Om de tunes nog eens te horen: http://www.yasin.be/tunes.php Ik heb goede herinneringen aan Pippi langkous (wordt nu terug heruitgezonden, joepie!!) Nils Holgerson De Freggles The A-team Knight Rider The Muppershow Airwolf Peppie en Kokkie The familie Robinson Silas (wordt ook al heruitgezonden!) Op de VPRO Theo en Thea Buurman en Buurman Rembo en Rembo Mevrouw Ten Kate .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Der was iets van Karolientje met haar bootje, dat ik soms zag als ik bij mijn grootouders was.
Thuis was echter geen TV. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() The Dukes of Hazzard (Ik ben ooit 's in navolging van die reeks door het raampje in de auto gekropen, maar dat vond m'n vader lang niet zo cool als ikzelf).
The A-Team Airwolf Knight Rider Liegebeest The Freggles Carolientje Kapitein Zeppos (Heruitzendingen in de jaren 80 - leve de crisis bij de BRT!) De fillem van ome Willem Bassie en Adriaan De Grote Meneer Cactus Show Thundercats (In het Frans - ik verstond er geen woord van, maar het was zo cool: 'Thunder, Thunder, Thundercats, Ho!') Masters of the Universe (Nooit de poppetjes gekregen, nog steeds een grote frustratie) GI Joe En als klap op de vuurpijl: Monthy Python and the Holy Grail heb ik gezien toen ik vijf was (of zo). Ik begreep de film, laat staan de humor niet (behalve met dat getekende monster), maar aangezien ik volop in m'n Rode Ridder-periode zat (met bijhorende ridder- en kastelenobsessie), vond ik dat fantastisch. ps. Ik heb ook veel buiten gespeeld.
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Samson & Gert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |