![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Stephan wrote:
> Hallo mensen, > Wij willen vanwege ons 25 jarig samenzijn met de kinderen en aanhang naar > Marrakech. We willen van 5 tot 9 oktober daar zijn. Wie kan mij vertellen > wat een goedkope vliegreis is en waar het goed toeven is. Ik regel het > allemaal het liefst zelf maar het is een heel gedoe om uit al die sites met > verschillende prijsopgaven het goede te distilleren. > Dank alvast. > Stephan het beste seizoen om nieuw marokko te bezoeken is april-september. dan is het tussen de 18 en 23 graden gemiddeld. je kunt zowel in amsterdam west als in amsterdam oost terecht voor het nieuwe marokko. |
![]() |
#2 |
|
![]() "Docter Kubaki" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. .. > Stephan wrote: >> Hallo mensen, >> Wij willen vanwege ons 25 jarig samenzijn met de kinderen en aanhang naar >> Marrakech. We willen van 5 tot 9 oktober daar zijn. Wie kan mij >> vertellen wat een goedkope vliegreis is en waar het goed toeven is. Ik >> regel het allemaal het liefst zelf maar het is een heel gedoe om uit al >> die sites met verschillende prijsopgaven het goede te distilleren. >> Dank alvast. >> Stephan > > > het beste seizoen om nieuw marokko te bezoeken is april-september. dan is > het tussen de 18 en 23 graden gemiddeld. je kunt zowel in amsterdam west > als in amsterdam oost terecht voor het nieuwe marokko. wat een onzin: nog steeds gaan de oude marokkanen naar het moederland terug. Met vliegtuig wel te verstaan. Ook gehandicapten zijn dan in hun moederland. Dus het is dan geen getrouwe afspiegeling van het oude marokko. |
![]() |
#3 |
|
![]() >> Stephan wrote:
>>> Hallo mensen, >>> Wij willen vanwege ons 25 jarig samenzijn met de kinderen en aanhang >>> naar Marrakech. We willen van 5 tot 9 oktober daar zijn. Wie kan mij >>> vertellen wat een goedkope vliegreis is en waar het goed toeven is. Ik >>> regel het allemaal het liefst zelf maar het is een heel gedoe om uit al >>> die sites met verschillende prijsopgaven het goede te distilleren. >>> Dank alvast. >>> Stephan >> >> >> het beste seizoen om nieuw marokko te bezoeken is april-september. dan is >> het tussen de 18 en 23 graden gemiddeld. je kunt zowel in amsterdam west >> als in amsterdam oost terecht voor het nieuwe marokko. > > wat een onzin: nog steeds gaan de oude marokkanen naar het moederland > terug. Met vliegtuig wel te verstaan. Ook gehandicapten zijn dan in hun > moederland. > Dus het is dan geen getrouwe afspiegeling van het oude marokko. De marokkanen bij mij in de wijk (en dat zijn er nogal wat, de wijk is uitgestorven tijdens de zomer, lol) en de nederlandse marokkanen die ik persoonlijk ken (en dat zijn er ook nogal wat) gaan vrijwel allemaal met de auto naar Marokko hoor. Dan heb ik het met name over gezinnen die bijna iedere zomer voor langere periode teruggaan naar Marokko. Wel hoor ik vaak dat bijv. een vader tijdens de ramadan alleen naar Marokko gaat, en dan idd met het vliegtuig. Dat zal dan relatief weer voordeliger zijn. Maar inderdaad, tijdens de zomer is Marokko niet helemaal een getrouwe afspiegeling van het oude Marokko denk ik. Alle marokkanen uit de hele wereld stromen dan het land binnen, het is er veel en veel drukker dan normaal (ik durf bijna te zeggen drukker dan in de meeste andere landen tijdens het hoogseizoen?). De marokkanen die niet in Marokko wonen (met name de jongeren) worden in Marokko ook min of meer als toerist herkend en behandeld, met name wanneer ze de taal niet goed beheersen. |
![]() |
#4 |
|
![]() Rik wrote:
> De marokkanen die niet in Marokko wonen (met name > de jongeren) worden in Marokko ook min of meer als toerist herkend en > behandeld, met name wanneer ze de taal niet goed beheersen. je bedoelt dat ze 4 keer zoveel betalen voor een taxi? |
![]() |
#5 |
|
![]() >> De marokkanen die niet in Marokko wonen (met name de jongeren) worden in
>> Marokko ook min of meer als toerist herkend en behandeld, met name >> wanneer ze de taal niet goed beheersen. > > je bedoelt dat ze 4 keer zoveel betalen voor een taxi? O.a. |