![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Weet iemand hier waar je borden met reclame voor fuiven mag neerplanten?
Langs de openbare weg aan een gracht? of moet dat op prive terrein zijn? Het is te laat om iets aan te vragen in ieder geval nu.. Weet iemand hier een site van, waar ik meer info hier kan omtrent krijgen?
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar naast een gracht lijkt me al twijfelachtig omdat die grond meestal van de gemeente ofzo is en daar mag je volgens mij niet zomaar borden neerzetten. Hier vlakbij in Turnhout moet je je affiches af gaan geven op het stadhuis en dan plakken de gemeentediensten ze op van die affiche-zuilen in de stad. Waar ze de nacht nadien overplakt worden door illegale plakkers. Best vraag je volgens mij aan een paar lokale boeren om enkele grote borden te mogen plaatsen. Die mannen zijn voor een paar flessen jenever wel te matsen.
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Bindt ze gewoon aan bomen en palen.
Maar dan zonder adres, zodat ze u niet kunnen pakken. ![]() |
![]() |
![]() |