![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben niet thuis in de modewereld, maar ik draag wel kleren natuurlijk. Nu is het deze week blijkbaar het moment om nieuwe collecties voor te stellen. Het einde van de journaals bestaat dezer dagen vaak uit catwalk-parades.
Maar wat de modellen op die catwalk dragen, zie ik mensen nooit dragen. Het lijken vaak futuristische, ongemakkelijke kledingstukken. Vaak komt er ook als eens een tepeltje piepen, staat er gekke pluimen op, of heeft een jurk een diameter van een meter. Heeft er iemand een idee wie deze gekke kleren effectief koopt en draagt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Becks en Posh
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() hier heb je wat voorbeelden
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit outfitje draag ik meestal als ik undercover-tuinier.
![]() Laatst gewijzigd door nubian : 25 februari 2007 om 14:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Een nogal extreem concept levert nieuwe lijnen op, die worden dan een tijdje later gebruikt door andere ontwerpers in een minder extreme vorm.
Je ziet dat ook in architectuur en schilderkunst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() Je kan het nog het best met prototype wagens vergelijken, maar dan voor kleren.
|
![]() |
![]() |