![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Bert Schoofs (Vlaams Belang) - 26 februari tot 4 maart Als Limburgs lijsttrekker werd Bert Schoofs op 13 juni 1999 verkozen voor de Kamer van Volksvertegenwoordigers. Op 18 mei 2003 werd hij opnieuw als lijsttrekker voor de Kamer verkozen. Voor de verkiezingen van 10 juni 2007 werd hij door de partijtop opnieuw aangeduid als Limburgs kopman. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik heb u een tijdje geleden zien glunderen op de foto met multiculturele schoonheid Tatiana Silva Braga Tavares.
![]() Al heb ik sterk mijn twijfels over wie nu wie gevraagd heeft voor op de foto te staan, los daarvan heb ik ook vragen bij de bedoeling van jullie gezellige bijeenkomst. Zij is namelijk de dame die de volgende wijze woorden na haar missverkiezing meedeelde: Ik wou de eerste Miss België worden van buitenlandse afkomst en daarmee aantonen dat de multiculturele samenstelling van België niet noodzakelijk hoeft te leiden tot conflicten, maar veeleer een pluspunt van culturele diversiteit kan zijn" Het enige wat op uw website te lezen stond over uw ontmoeting met haar, is het volgende: "Een hoogst politiek niet-correcte foto: met de kersverse miss België op de gevoelige plaat. Verklaring? Wel ... euh ... na lang aandringen van Tatiana stemde ik uiteindelijk toch toe om haar een kiekje samen met mij te gunnen." Geef toe, toch een beetje ongeloofwaardig dat zij voor u moest smeken, maar goed, dat doet er niet meteen toe. Heeft u ook de kans gehad om met haar te spreken over uw "Wetsvoorstel tot invoering van het Staatsburgerschapswetboek" of was de ontmoeting eerder 'een vluggertje'? In dat wetvoorstel staat nl. dat wie, zoals Tatiana, niet geboren is uit een Belgische ouder pas na zijn 25ste de Belgische nationaliteit kan verwerven. In dat geval staat de 'miss' in Miss België voor een heel andere betekenis... |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Beste,
Vooreerst, voor alle duidelijkheid: ik heb niet moeten smeken maar heb er zelf om gevraagd; ik dacht dat men dat wel zou doorhebben want zo bekend ben ik ook weer niet buiten Limburg... Uiteraard blijf ik achter mijn wetsvoorstel staan, welke consequenties dat ook zou mogen hebben. Doch eveneens zal ik niet iedereen zomaar de verworven nationaliteit ontnemen. Dat geldt ook voor mevr. Da Silva, die mij perfect ingeburgerd lijkt, veel meer alleszins dan diegenen die de taal waarin hun identiteitskaart is gesteld niet eens begrijpen. Ik moet het overigens niet volledig met haar eens zijn (cfr. haar reclame voor de multicultuur) om op de foto te verschijnen met zo'n mooie dame. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En welke nationaliteit heeft mooie Silva? Juist, ja de Belgische. Ze is dus BELG, mijnheer Schoofs. Prachtig niet? Ik vrees alleen voor u dat ze een hekel heeft aan Vlaams Belangers. Ik denk dus niet dat zij wist dat u er één was. Laatst gewijzigd door Hans1 : 26 februari 2007 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Zij heeft achteraf de commentaar over mijn démarche op magistrale wijze ontweken. Ik herinner me dat ik destijds op mijn webstek heb geschreven dat ze, wegens zoveel moed en tact, het verdiende om de titel van Miss Universe in de wacht te slepen en dat ik zeker voor haar zou supporteren. Helaas voor haar is het bij de titel gebleven van een kunstmatig land gebleven. Als het van mij afhangt wordt "Miss België" volgend jaar afgeschaft en mag Tatiana de eerste Miss Vlaanderen in de geschiedenis worden! Ik denk dat ze ook op de steun van Fieseler kan rekenen...
|
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() De schoonheidskoningin van Vlaanderen kan en mag geen allochtoonse vrouw zijn. Hoe kan een allochtoonse vrouw immers het lichamelijke ideaal van de Vlaamse natie uitstralen ? De Vlaamse vrouwen zijn de mooiste ter wereld en een allochtoonse vrouw kan onmogelijk mooier zijn. Dat zij dan een miss allochtoon verkiezing oprichten ofzo, dan zal ik zeker voor Tatiana supporteren.
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Soms kan je hier toch nog eens goed lachen. Al is het op zich wel triest natuurlijk.
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 27 februari 2007 om 19:18. |
||
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Daar mag ze zeker op rekenen, Bert, amaai nog ni...
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ieder weldenkend mens vraagt zich natuurlijk af ,waarom .
#11 |
|
![]() En ik die dacht dat jij zo niemand kende....zo zie je maar...
#12 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() juist als bij verstrepen.....
![]() |
#13 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
BRAVO ! eindelijk iemand die rechtlijnig denkt ! minirokjes en badpakkenspecials maken iemand niet geïntegreerd, laat staan VLAAMS ! weg met die sexisten die op vreemde wijven vallen en zich nationalist durven noemen !!!
WWW.GROENRECHTS.BE Laatst gewijzigd door groen rechts : 28 februari 2007 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
over rechtlijnig denken gesproken: wat is er in godsnaam seksistisch aan het 'op vreemde wijven vallen'? kan men zich volgens u trouwens integreren? en zo ja: wath oudt dat in? |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
en bovendien spreekt het seksisme nogal vaak in de vreemdelingenproblematiek omdat voornamelijk op de jonge criminele mannen gewezen word, de maskes zijn zo braaf ende kalm he.. of ge nu schoon zijt, lelijk, ge blijft een vreemdeling. Integreren, jazeker het kan, maar imiteren van gewoonten maakt u geen deelgenoot aan de bloedlijn van een volk
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ga nu even goed lachen met uw prachtige bijdrage ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest ik Vlaams-nationaliste zijn, zou ik me al zeker niet inschrijven voor een Miss Belgium verkiezing maar soit.