![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() wat hun standpunt jegens de immigratie betreft, kan ik de VB grotendeels geen ongelijk geven.
Maar hoe zit hun met hun ekonomische visie? W�*t zou de VB beter doen als de andere partijen voor het welzijn van de Vlaamse arbeiders & bedienden moesten ze aan de macht zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Vraag het eens aan de heer Schoofs hé. De forumsessie met hem wordt verdergezet
![]()
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door jurgen79 : 4 maart 2007 om 23:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() "De" VB? Bedoel je niet "Het" VB?
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niets. Ze zouden binnen de kortste keren de vakbonden afschaffen. De Vlaamse arbeiders en bedienden interesseren hen m.a.w. alleen als "kiesvee".
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() tja Raf, ik moet u spijtig genoeg tegenspreken, ik zou dat er ook graag doorkrijgen ttz de macht beperken zoals Tatcher ons voordeed en GB zo een ongekende economische boost gaf ... maar je krijgt dat er binnen het VB absoluut niet door : de economische koers is daar centrum centrum, de vakbond zal niet geraakt worden ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een partij die voor vlaamse onafhankelijkheid gaat mag zich overigens niet laten verdelen rond economische kwesties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
"Geld spielt keine Rolle"? Neen hoor: indien het VB een standpunt inneemt rond echte politieke kwesties: - vakbonden - lonen en winsten - belastingen versus overheidsinvesteringen Dan valt ze meteen uit mekaar. Dus blokkertjes: daarom kan het VB nooit een coalitie aangaan, nooit aan de macht komen. Het valt in duigen bij de eerste participatie, bij het eerste compromis. EN als je dan gaat wachten tot ze de absolute meerderheid hebben...dan ben je een onverbeterlijk optimist en dan nog valt de partij uit mekaar (tenzij ze een dictatuur vestigen en hun "linkse" mensen in een "nacht van de lange messen" slachten). Het verhaal is heel oud: rechts heeft enkel eigenbelangen, voor een kleine hutsekluts. Extreem rechts voor een nog kleinere hutsekluts. Het zijn grapjassen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Maar neen: lees mijn "sanitair plan" eens...
Het VB is hier zelf nooit op ingegaan. Te gevaarlijk. Ze zijn op slag dood als ze links of rechts een coalitie aangaan. Zich zelf het "cordon sanitair" aanmeten, zoals ze nu doen is weeral grappig. Ze slagen er zelf niet in van een regeringsplan op papier te zetten: Leterme heeft zich doodgelachen. Ze konden overigens geen fax versturen... Grapjasjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Grapjasje |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() De vakbonden die hebben mij een 20 tal jaren geleden voor 7 weken in mijn zakken gezeten, 7 weken geen loon, het was staking en ik mocht niet gaan werken, alles geblokkeerd, ik had toen juist gebouwd, dank u wel vakbond voor die "heerlijke" tijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Of zijn jullie dat allemaal. Blijkt nodig te zijn... |
|
![]() |
![]() |