![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Bert Schoofs (Vlaams Belang) - 26 februari tot 4 maart Als Limburgs lijsttrekker werd Bert Schoofs op 13 juni 1999 verkozen voor de Kamer van Volksvertegenwoordigers. Op 18 mei 2003 werd hij opnieuw als lijsttrekker voor de Kamer verkozen. Voor de verkiezingen van 10 juni 2007 werd hij door de partijtop opnieuw aangeduid als Limburgs kopman. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Beste meneer Schoofs,
graag zou ik willen weten wat u vindt van de media en hoe die omgaat met uw partij. Vlaams Belangers beweren vaak dat de VRT niet neutraal is, en hen niet genoeg aan het woord laat. Maar waar op de VRT Vlaams Belang nog vaak te gast is in de studio, komen zij op de RTBF amper aan het woord, net zoals FN trouwens (die trouwens wel, zij het niet vaak, te zien zijn op de VRT) Hoe komt dit? Is dit omdat jullie niet ingaan op de uitnodigingen, of omdat jullie gewoon nooit een uitnodiging krijgen? Wat is trouwens, indien u dat gezien heeft, uw mening over die documentaire "La face cachée du Vlaams Blok"? Met veel dank, evilbu
#2 |
|
![]() De VRT voert in de praktijk nog steeds de nota uit die ze destijds in verband met het VB opstelde, en die een uitzonderingsbeleid creëert. Daardoor worden wij effectief minder vaak uitgenodigd dan andere partijen (er zijn cijfers over, ik wil ze u bezorgen).
VTM bezondigt zich hier trouwens eveneens aan: zo werd ik in 2003 tijdens de voorstelling van de Limburgse lijsttrekkers als enige in Limburg NIET voor de lens gehaald. Waarom? Daar heb ik nooit een redelijke uitleg voor gekregen... De documentaire waarnaar u verwijst is er eenzijdig op gericht om het Vlaams Belang in een slecht daglicht te stellen. Ik heb geen moeite met kritiek, ook niet met verwijzingen naar (zelfs louter individuele) feiten uit het verleden die een minder positief imago tonen, doch het evenwicht in docu is compleet zoek. Het is een welbewuste keuze voor riooljournalistiek, een openbare omroep onwaardig en deontologisch beneden alle peil. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ga hier maar eens kijken op 29.00 "voor belziekske nikske" is blijkbaar "rien pour les francophones" in het Frans.
![]() |
#5 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Mits het nodige knip- en plakwerk en weinig respect voor de realiteit is het ook mogelijk om de SPa voor te stellen als een bende extremistische neocommunisten. Er zullen ook wel fotokes te vinden zijn van Vandenbroucke in zijn Trotskistische periode... Maar om dan de volledige SPa daar op af te rekenen, pfff...