Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 28 februari 2007, 19:11   #1
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard Het VB scheidt het kaf (= niet VBers) van de koren (= VBers)

VB huurt Bobbejaanland volledig af voor familiedag

Het Vlaams Belang huurt op 31 maart exclusief het pretpark Bobbejaanland af voor de organisatie van hun familiedag. Dat staat in het Vlaams Belang-magazine en wordt bevestigd door Bobbejaanland-directeur Rudi Rasschaert.

Het pretpark in Lichtaart is op 31 maart enkel toegankelijk voor leden van het Vlaams Belang en hun familie. De 31ste maart is de opening van het pretparkseizoen voor Bobbejaanland.

Volgens algemeen directeur Rasschaert worden enkele duizenden bezoekers verwacht. Met negatieve reacties houdt hij geen rekening. "Wij doen niet aan politiek, we doen aan business. We hebben alle politieke partijen hier al gehad. Wij gaan voor de zuivere lijn, we zijn zakenmensen. Al de rest zijn statements", dixit Rasschaert.

Het Vlaams Belang houdt al een aantal jaren een familiedag waarop tussen 5 en 6.000 leden en hun gezin aanwezig zijn. Vorig jaar werd het Antwerpse Bouwcentrum in september omgebouwd tot een grote kermis, in 2005 blies de partij op 1 mei verzamelen in het Brugse Boudewijnpark. Toen was het park echter ook voor andere bezoekers toegankelijk. (belga/dm)

Bron: DM

En nogmaals bewijst het VB dat ze een stelletje integratieonwilligen zijn in onze maatschappij. Aanpassen of opkrassen!
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 19:20   #2
kunstenaar
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht

En nogmaals bewijst het VB dat ze een stelletje integratieonwilligen zijn in onze maatschappij. Aanpassen of opkrassen!
Maak u niet kwaad. Ik ken iemand die wel iets kan regelen als je er zo graag wil bijzijn.
En dat heeft niets met corruptie te maken volgens hem.

Laatst gewijzigd door kunstenaar : 28 februari 2007 om 19:20.
kunstenaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 19:30   #3
another brick
Gouverneur

another brick's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
VB huurt Bobbejaanland volledig af voor familiedag

Het Vlaams Belang huurt op 31 maart exclusief het pretpark Bobbejaanland af voor de organisatie van hun familiedag. Dat staat in het Vlaams Belang-magazine en wordt bevestigd door Bobbejaanland-directeur Rudi Rasschaert.

Het pretpark in Lichtaart is op 31 maart enkel toegankelijk voor leden van het Vlaams Belang en hun familie. De 31ste maart is de opening van het pretparkseizoen voor Bobbejaanland.

Volgens algemeen directeur Rasschaert worden enkele duizenden bezoekers verwacht. Met negatieve reacties houdt hij geen rekening. "Wij doen niet aan politiek, we doen aan business. We hebben alle politieke partijen hier al gehad. Wij gaan voor de zuivere lijn, we zijn zakenmensen. Al de rest zijn statements", dixit Rasschaert.

Het Vlaams Belang houdt al een aantal jaren een familiedag waarop tussen 5 en 6.000 leden en hun gezin aanwezig zijn. Vorig jaar werd het Antwerpse Bouwcentrum in september omgebouwd tot een grote kermis, in 2005 blies de partij op 1 mei verzamelen in het Brugse Boudewijnpark. Toen was het park echter ook voor andere bezoekers toegankelijk. (belga/dm)

Bron: DM

Vele anderen, waaronder bedrijven en andere politieke partijen doen krek hetzelfde, waarom schreeuwt u dan uw wanhoop niet uit?
Gewoon omdat dat niet in uw éénzijdig gekleurde bril / leven / zienswijze / past?
Oud 28 februari 2007, 19:34   #4
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Voor zover ik me kan herinneren, werd er vorig jaar in Groot-Brittannië eens een pretpark een dag integraal gereserveerd voor moslims. Waar waren de afkeurende reacties van onze verdraagzamen toen?
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 19:47   #5
another brick
Gouverneur

another brick's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Voor zover ik me kan herinneren, werd er vorig jaar in Groot-Brittannië eens een pretpark een dag integraal gereserveerd voor moslims. Waar waren de afkeurende reacties van onze verdraagzamen toen?

Daar hebben onze lieve linkse knuffelvriendjes geen graten ingezien zeker
Oud 28 februari 2007, 19:58   #6
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Mijn reactie was dus sarcastisch en bedoeld voor moslimbashers die toen moord en brand schreeuwden.
Oud 28 februari 2007, 19:59   #7
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat dit net het punt is van uh-huh. Je moest eens horen wat een reacties er toen op kwamen, waarom reageren jullie nu hier ook niet even hard op?

Even ter info, mij laat het volledig koud, als ze het park afhuren en er is een overeenkomst met de eigenaar, dan is het simpelweg zo, zaken zijn zaken.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 20:04   #8
Banneling

Standaard

Citaat:
KrisKras;2477380]Ik denk dat dit net het punt is van uh-huh. Je moest eens horen wat een reacties er toen op kwamen, waarom reageren jullie nu hier ook niet even hard op?
Omdat het om twee totaal verschillende dingen gaat.
Het VB huurt dat park voor haar familiedag. Alle moslim VB-leden zijn daar dus ook welkom.

Het Britse park dat door moslims werd afgehuurd diende voor het 'eigen moslimvolk alleen', m.a.w. het was niet de bedoeling dat dhimmies of ongelovigen er binnen kwamen. Een beetje zoals het sexisme dat ze volgens hun segregatiegodsdienst toepassen bij gescheiden zwemuurtjes voor vrouwen.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 20:06   #9
ericdesm
Banneling

Standaard

Uh-Huh, mag ik je eens vragen waarom je denkt dat iemand die tegen de islam is VB-er is ?

CVP'er lijkt mij een veel logischere keuze. En er zitten uiteraard vele S-PA'ers tussen die al eens van nabij gezien hebben hoe zo'n moslimgemeenschap werkt. Je probeert gewoon direct de associatie met racisme te maken.

Maar is het racisme om massamoord aan te klagen ? Of ga je weer ontkennen wat er in de koran 8:12 staat ?

islam predict massamoord. Dat mensen daartegen zijn is nogal wiedes en elk verstandig mens kan direct opzoeken of het wel of niet zo is, of het aan een moslim vragen. Alle waar zit de link met racisme ?

En daarbij, moslims zijn (zie bv. Irak, maar ook Anderlecht) best racistisch onder hunzelf hoor. Zeker als de mannen zich een pintje laten welgevallen, wat, zoals jij heus wel weet, erg, erg veel voorkomt.

Of zoek eens even op wat voor een organisatie de "nation of islam" in amerika is. Over racisme gesproken. Man wat een vitriool er uit die hun leiders komt. En het gaat nog niet eens over de islam, die zijn eerder een soort zwarte KKK, en de vrouwen staan (zonder sluier) mee te schreeuwen in het publiek.

Anti-islam is NIET hetzelfde als racist. Integendeel.
ericdesm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 20:12   #10
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Omdat het om twee totaal verschillende dingen gaat.
Het VB huurt dat park voor haar familiedag. Alle moslim VB-leden zijn daar dus ook welkom.

Het Britse park dat door moslims werd afgehuurd diende voor het 'eigen moslimvolk alleen', m.a.w. het was niet de bedoeling dat dhimmies of ongelovigen er binnen kwamen. Een beetje zoals het sexisme dat ze volgens hun segregatiegodsdienst toepassen bij gescheiden zwemuurtjes voor vrouwen.
Ben je blind ofzo? Er is helemaal géén verschil tussen wat die moslimgroep toen heeft gedaan en het VB nu gaat doen. Je redeneren slaagt nergens op, maar ok:

Die moslims huurden dat park voor een speciale moslimdag. Alle moslims, van eender welk ras, waren daar dus welkom.

Bobbejaanland dat door het Vb wordt afgehuurd dient enkel voor het "eigen VB-volk alleen", m.a.w. het is niet de bedoeling dat niet-Vbers of moslims er binnen komen. Een beetje zoals het seksisme dat ze volgens hun ideologie toepassen door zich af te zonderen van de rest. Bla bla bla �* la Online.

Persoonlijk kan het me, net zoals Kriskras, geen barst schelen, want business is nu eenmaal business.

Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 28 februari 2007 om 20:12.
Oud 28 februari 2007, 20:21   #11
Banneling

Standaard

Citaat:
Ben je blind ofzo? Er is helemaal géén verschil tussen wat die moslimgroep toen heeft gedaan en het VB nu gaat doen. Je redeneren slaagt nergens op, maar ok:

Die moslims huurden dat park voor een speciale moslimdag. Alle moslims, van eender welk ras, waren daar dus welkom.

Bobbejaanland dat door het Vb wordt afgehuurd dient enkel voor het "eigen VB-volk alleen", m.a.w. het is niet de bedoeling dat niet-Vbers of moslims er binnen komen. Een beetje zoals het seksisme dat ze volgens hun ideologie toepassen door zich af te zonderen van de rest. Bla bla bla �* la Online.
Moslims zijn welkom op de VB-dag voor zover ze een lidkaart kunnen voorleggen. Willen ze binnen, dan kopen ze een lidkaart. Niet moeilijk toch?
Bij de moslimdag in het Britse park konden dhimmies en ongelovigen niet binnen : ze konden ook geen moslim-lidkaart kopen, wilden ze persé even binnen wippen. Enige optie : bekering voor één dag tot de islam. Maar dat is dan weer levensgevaarlijk, want we weten hoe de religie van de 'vrede' met afvalligen omgaat ...

Citaat:
Persoonlijk kan het me, net zoals Kriskras, geen barst schelen, want business is nu eenmaal business.

Als het je niets kan schelen, waarom start je dan een draad over op?
Oud 28 februari 2007, 20:24   #12
kunstenaar
Partijlid

Standaard

Citaat:
Moslims zijn welkom op de VB-dag voor zover ze een lidkaart kunnen voorleggen. Willen ze binnen, dan kopen ze een lidkaart. Niet moeilijk toch?
Tenzij ze eerst contact opnemen met deze militant natuurlijk.
Die kan wel iets regelen.
Oud 28 februari 2007, 20:26   #13
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kunstenaar Bekijk bericht
Tenzij ze eerst contact opnemen met deze militant natuurlijk.
Die kan wel iets regelen.
Dat is ook een optie. Waarover zeuren ze dan ?
Oud 28 februari 2007, 20:30   #14
kunstenaar
Partijlid

Standaard

Citaat:
Dat is ook een optie. Waarover zeuren ze dan ?
LOL
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be