![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
het middel tegen racistisch geweld
Voor een betere wereld zijn er middelen genoeg. Men moet ze slechts weten te vinden. Voor de properste was, de zachtste huid, de gemakkelijkste voeten. Een boom tegen kanker. De appel voor de dorst. Een tijger in uw tank ! De buitenlander in uw bende ! Houwhouw, deze blog is niet xenofoob. Integendeel! Au contraire! Im Gegenteil ! Stop een buitenlander in uw bende, en uw bende wordt halal, ze wordt vrij van ieder vooroordeel. Onder elke huid is alle bloed rood. "Het lijkt niet dat er racisme in het spel is", zegt Christian de Valkeneer van het parket van Charleroi. "Er wareb immers ook jongens van buitenlandse origine in de groep van de dader" Zo maakt VRTnieuwsnet ons wijzer over de steekpartij tijdens het carnaval in Binche. Een ongeluk met een beetje geluk. De 17- jarige Yannick Amba-Bongelo wordt niet het zoveelste slachtoffer van racisme. Niet omdat er sprake is van een afrekening tussen bendes. Neen, neen. Omdat, volgens de procureur des konings Christian De Valkeneer, er geen sprake is van racistisch geweld, omdat er in de bende van de messteker mensen met buitenlandse oorsprong waren. Alah bonheur! Uit Maastricht wellicht. Maar weer een zorg minder voor het CGKR. Weer een concert minder. Een optocht minder. Een tuil bloemen minder. Een kaars. Doodgestoken en snel vergeten. Een pak van ons al te bloedend Belgisch hart. Heureusement. Racisme blijft het Vlaams misdrijf. http://abevla.blogspot.com/ Al loopt de leugen......................................... -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#2 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > het middel tegen racistisch geweld > Voor een betere wereld zijn er middelen genoeg. Men moet ze slechts weten te > vinden. Voor de properste was, de zachtste huid, de gemakkelijkste voeten. > Een boom tegen kanker. De appel voor de dorst. Een tijger in uw tank ! De > buitenlander in uw bende ! > Houwhouw, deze blog is niet xenofoob. Integendeel! Au contraire! Im > Gegenteil ! Stop een buitenlander in uw bende, en uw bende wordt halal, ze > wordt vrij van ieder vooroordeel. Onder elke huid is alle bloed rood. > > > "Het lijkt niet dat er racisme in het > spel is", zegt Christian de Valkeneer van > het parket van Charleroi. "Er wareb immers ook > jongens van buitenlandse origine in de groep > van de dader" > > Zo maakt VRTnieuwsnet ons wijzer over de steekpartij tijdens het carnaval in > Binche. Een ongeluk met een beetje geluk. De 17- jarige Yannick Amba-Bongelo > wordt niet het zoveelste slachtoffer van racisme. Niet omdat er sprake is > van een afrekening tussen bendes. Neen, neen. Omdat, volgens de procureur > des konings Christian De Valkeneer, er geen sprake is van racistisch geweld, > omdat er in de bende van de messteker mensen met buitenlandse oorsprong > waren. Alah bonheur! Uit Maastricht wellicht. Maar weer een zorg minder voor > het CGKR. Weer een concert minder. Een optocht minder. Een tuil bloemen > minder. Een kaars. Doodgestoken en snel vergeten. Een pak van ons al te > bloedend Belgisch hart. Heureusement. Racisme blijft het Vlaams misdrijf. > > Ghingis Khan Toch blijf ik me afvragen of de dader, jawel, puntje puntje puntje. De ijver waarbij de procureur dit in het nieuws als niet-racistisch kenmerkte, is verdacht. Ik begin voor die belgische double-speak hoe langer hoe meer een zesde zintuig te gaan ontwikkelen. hedwig |
|
|
#3 |
|
|
Op Sat, 03 Mar 2007 13:15:42 +0100, schreef hedwig:
> > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> het middel tegen racistisch geweld >> Voor een betere wereld zijn er middelen genoeg. Men moet ze slechts weten > te >> vinden. Voor de properste was, de zachtste huid, de gemakkelijkste voeten. >> Een boom tegen kanker. De appel voor de dorst. Een tijger in uw tank ! De >> buitenlander in uw bende ! >> Houwhouw, deze blog is niet xenofoob. Integendeel! Au contraire! Im >> Gegenteil ! Stop een buitenlander in uw bende, en uw bende wordt halal, ze >> wordt vrij van ieder vooroordeel. Onder elke huid is alle bloed rood. >> >> >> "Het lijkt niet dat er racisme in het >> spel is", zegt Christian de Valkeneer van >> het parket van Charleroi. "Er wareb immers ook >> jongens van buitenlandse origine in de groep >> van de dader" >> >> Zo maakt VRTnieuwsnet ons wijzer over de steekpartij tijdens het carnaval > in >> Binche. Een ongeluk met een beetje geluk. De 17- jarige Yannick > Amba-Bongelo >> wordt niet het zoveelste slachtoffer van racisme. Niet omdat er sprake is >> van een afrekening tussen bendes. Neen, neen. Omdat, volgens de procureur >> des konings Christian De Valkeneer, er geen sprake is van racistisch > geweld, >> omdat er in de bende van de messteker mensen met buitenlandse oorsprong >> waren. Alah bonheur! Uit Maastricht wellicht. Maar weer een zorg minder > voor >> het CGKR. Weer een concert minder. Een optocht minder. Een tuil bloemen >> minder. Een kaars. Doodgestoken en snel vergeten. Een pak van ons al te >> bloedend Belgisch hart. Heureusement. Racisme blijft het Vlaams misdrijf. >> >> Ghingis Khan > > Toch blijf ik me afvragen of de dader, jawel, puntje puntje puntje. > De ijver waarbij de procureur dit in het nieuws als niet-racistisch > kenmerkte, is verdacht. De snelheid waarmee links en de pers dit als racistisch kenmerkte, dat vond ik pas verdacht. > Ik begin voor die belgische double-speak hoe langer hoe meer een zesde > zintuig te gaan ontwikkelen. > > hedwig |
|
|
#4 |
|
|
Caswallawn wrote:
[knip] > De snelheid waarmee links en de pers dit als racistisch > kenmerkte, dat vond ik pas verdacht. > >> Ik begin voor die belgische double-speak hoe langer hoe meer een zesde >> zintuig te gaan ontwikkelen. Zesde zintuig? Met horen en zien kom je wat dat betreft al heel ver en deze hoeven zelfs niet gecombineerd te worden. |