![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
principele bezwaren om negers te trouwen. en marokanen. en turken.
en chinezen. en moslims. en 7e dags adventisten. en groen links stemmers. en cda stemmers. en gehandicapten. en oude lelijke vrouwen. en belgen. mag dat? |
|
|
#2 |
|
|
The Original DrBukkake wrote:
> principele bezwaren om negers te trouwen. en marokanen. en turken. > en chinezen. en moslims. en 7e dags adventisten. en groen links > stemmers. en cda stemmers. en gehandicapten. en oude lelijke vrouwen. > en belgen. En b.v. honden, neem ik aan. Mark |
|
|
#3 |
|
|
On Fri, 02 Mar 2007 16:12:16 +0100, The Original DrBukkake
<[email protected]> wrote: >principele bezwaren om negers te trouwen. en marokanen. en turken. >en chinezen. en moslims. en 7e dags adventisten. en groen links >stemmers. en cda stemmers. en gehandicapten. en oude lelijke vrouwen. >en belgen. > >mag dat? van mij wel, het zal je inkomsten wel aftoppen op die manier. Hoewel, de meeste huwelijken in NL zullen nog steeds man/vrouw en blank/blank zijn gok ik zo. |
|
|
#4 |
|
|
TOD> principele bezwaren om negers te trouwen. en marokanen. en turken. TOD> en chinezen. en moslims. en 7e dags adventisten. en groen links TOD> stemmers. en cda stemmers. en gehandicapten. en oude lelijke vrouwen. TOD> en belgen. TOD> mag dat? Ik wil helemaal niet trouwen, mag dat? |
|
|
#5 |
|
|
"The Original DrBukkake" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. .. > principele bezwaren om negers te trouwen. en marokanen. en turken. > en chinezen. en moslims. en 7e dags adventisten. en groen links stemmers. > en cda stemmers. en gehandicapten. en oude lelijke vrouwen. > en belgen. > > mag dat? Jazeker, in Nederland wel. Maar alléén als je 'geloofsbezwaren' hebt, want religieuzen hebben nou eenmaal meer rechten. |
|
|
#6 |
|
|
On 2 mrt, 16:34, "Joh@n" <[email protected]> wrote:
> TOD> principele bezwaren om negers te trouwen. en marokanen. en turken. > TOD> en chinezen. en moslims. en 7e dags adventisten. en groen links > TOD> stemmers. en cda stemmers. en gehandicapten. en oude lelijke vrouwen. > TOD> en belgen. > > TOD> mag dat? > > Ik wil helemaal niet trouwen, mag dat? Neen dan leeft gij in zonde en grijp je straks naast elke fiscale beloning die wordt klaargezet voor de " hoeksteen van de samenleving ". |
|
|
#7 |
|
|
On Mar 2, 4:12 pm, The Original DrBukkake <[email protected]> wrote:
> principele bezwaren om negers te trouwen. en marokanen. en turken. > en chinezen. en moslims. en 7e dags adventisten. en groen links > stemmers. en cda stemmers. en gehandicapten. en oude lelijke vrouwen. > en belgen. > > mag dat? Nee. Belgen discrimineren is echt een misddad. Flupke de Winter zei het nog ûk ! Am Israël chaï |