![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Natuurlijk is blindegeleidehonden weigeren pas echt discriminatie. Maar ongetwijfeld gaat iedereen hier blijven de moslims verdedigen.
Citaat:
Noteer dat moslim zijn een keuze is, een keuze voor (ondermeer massamoord), maar blind zijn, en dus zo'n hond nodig hebben, helemaal geen keuze is van het individu, maar bittere (zeer bittere) noodzaak. Integratie ? http://www.startribune.com/462/story/1029753.html Laatst gewijzigd door ericdesm : 1 maart 2007 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() In Amsterdam is daar een tijd geleden ook eens boel over geweest toen een moslimtaxi een blinde met geleide hond weigerde. De politie moest eraan te pas komen om de man toch een veilige taxirit te regelen.
Heeft op www.faithfreedom.org in een topic gestaan. Zal eens zien of die nog te vinden is. (al lang geleden, vorig jaar een keer). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() ![]() ![]() Bron: AT5.nl 12-6-2006 Taxichauffeurs op het Centraal Station weigeren blinden en slechtzienden met een blindengeleidehond mee te nemen. Maikel Bader wilde zondag met zijn hond in een taxi stappen maar de islamitische chauffeur weigerde hem de toegang. Volgens Bader was dat vanwege zijn hond, een dier dat veel Marokkanen als onrein zouden beschouwen. De 19-jarige slechtziende liet het er niet bij zitten. Toch moest de politie eraan te pas komen om een taxichauffeur zover te krijgen dat hij de jongen en de hond wilde vervoeren. AT5 Nieuws probeerde maandag vergeefs een reactie van een taxichauffeur los te krijgen. Bekijk ook de reportage via: www.at5.nl/video_player.asp?newsid=18331 _________________ www.luxetlibertas.com www.freethinker.nl www.vrijdenker.be www.liberales.be Dis bericht dat indertijd op faithfreedom.org stond. Staat bij topic Islam in nieuws onder titel: Taxichauffeur vervoeren.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Alle, en geen mededeling van Uh-Huh of lincoln waarom dit on-islamitisch is. En de andere apologeten vinden dit duidelijk tolerant.
Vreemd toch he. Alle van de twee massamoordena... sorry ... moslims kan ik het begrijpen. Dit is nog het minst erge dat ze prediken. Maar de rest doet duidelijk liever hun ogen toe. Visjnu bijvoorbeeld is wel erg stil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nooit bij stilgestaan dat niet iedereen 24/24 op dit forum aanwezig is? Te moeilijk om te snappen?
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu goed? Zo, ga gerust je gang om triomfantelijk nog wat meer debiliteiten te verkondigen. Ik hou je niet tegen.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 2 maart 2007 om 08:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door ericdesm : 2 maart 2007 om 09:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Nee, je ontslaat msolims oa als ze door hun overtuigd moslim-zijn hun werk niet goed kunnen uitvoeren. Als je als Taxichauffeur geen blinden kan vervoeren, dan heb je een serieus probleem.
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vorige keer toen je me kwam bedelen voor een post heb ik je trouwens reeds geantwoord dat ik hier niet altijd actief kan zijn omdat ik moet werken. Dit terzijde, als expert in mijn post gedrag zou je moeten weten dat mijn mening altijd zo geweest is dat als iemand wegens religieuze of ideologische redenen niet in staat is om een job naar behoren uit te oefenen, die ook geen recht heeft op die job. Ik sluit me dan ook volledig aan met de posts van Esperanza en Brandaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Dus jij wilt een verbod voor moslims om taxichauffeur te zijn ? Of lees ik dat weer verkeerd ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk jij nu echt dat ik �*lles lees of kan lezen wat mensen schrijven op dit forum? Citaat:
Ontopic: Ja, ik vind dit belachelijk en on-islamitisch. Dus ik vraag mij af op welke "islamitische" regel(s) die taxichauffeurs zich baseren om die mensen te weigeren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() "Volgens Bader was dat vanwege zijn hond, een dier dat veel Marokkanen als onrein zouden beschouwen."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer gaan die mensen nu eens ophouden met religie als excuus te gebruiken om hun geweten te sussen... ![]() Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 3 maart 2007 om 01:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Uh-Huh : als jij mij zegt dat jij de koran niet volgt, of toch minstens verschillende hoofdstukken (om te beginnen 8, 9 en 33) als volkomen tegen elke moraliteit, en dus zeker niet van God afkomstig, beschouwd dan veranderd de zaak helemaal
En ook verschillende aspecten van de pedofiele profeet zijn leven als volkomen immoreel beschouwd. Dan ben je natuurlijk geen moslim. Maarja. Een mens moet nu eenmaal keuzes maken in het leven. Moslim zijn is namelijk een keuze. Een keuze om de inhoud van de koran tegen de moraliteit in te volgen. Zo zegt mij elke islam site. En de koran vraagt, klaar en duidelijk, om massamoord. Dus wat ben jij : een massamoordenaar of een ex-moslim ? of misschien een moslim die de koran niet volgt ? Of wil je beweren dat er niet om geweld gevraagd wordt in de koran ? Vertel het mij. Ik ben benieuwd. Ik zou niet liever doen dan hierover van mening veranderen. Maar je moet wel een samenhangend argument maken daarvoor. Als je de islam als niet-gewelddadig wilt verdedigen, leg dan aub ook uit waarom jij het beter weet dan alle 4 de tafseer scholen, en vrijwel alle hedendaagse scholen. Ow en honden worden als "onrein" beschouwd ... omdat de pedofiele profeet dat vond. Niet om een andere reden. Mag ik je ook eens vragen, hoe denk jij erover ? Ben jij voor de discriminatie van blinden of voor de "discriminatie" van de pedofiele massamoordenaar volgelingen ? Vertel het mij eens. Laatst gewijzigd door ericdesm : 3 maart 2007 om 10:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tomccp=dycore=ericdesm ???
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Huh? Moslim zijn een keuze? Ik dacht dat iedereen geboren op deze wereld moslim is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
1. de éénheid van God 2. de profeten 3. de boeken 4. de engelen 5. de dag des oordeels 6. de voorbeschikking (= +/- dat dingen op een bepaalde manier gebeuren omdat God het zo wil...) Citaat:
Bijvoorbeeld: de profeet droeg zijn kleding op een manier waarbij zijn enkels altijd zichtbaar waren. --> Tafseerschool: onze enkels moeten altijd zichtbaar zijn omdat de profeet het ook deed en zo houden we de "soennah" van de profeet in stand. Maar is dit wel correct? De reden van de profeet om dat te doen was het feit dat iemand die zijn enkels bedekte, 1400 jaar geleden in de maatschappij van de profeet, werd beschouwd als een persoon die aan het opscheppen was met zijn rijkdom, bezit en status. Nu, in onze maatschappij bestaat zoiets niet (meer), dus zou het nogal dom zijn om de profeet blindelings te volgen. En ik ben er zeker van dat er voor "de onreine hond" eenzelfde uitleg kan worden gegeven. (Ik zal het nogeens navragen.) P.S. Ik antwoord niet op pb's waarin ik al voor monster wordt uitgemaakt nog voordat ik een woord heb geschreven. Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 3 maart 2007 om 15:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is een feite om u een breuk te lachen: de moslimhaters van dit forum die altijd maar weer de Koran fundamentalistischer interpreteren dan de moslims.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Als u, net als ik, moslims kent die oprecht vriendelijk en verdraagzaam zijn, dan is dat geen verdienste van de islam, maar een verdienste van die mensen in weerwil van de islam. Zij zijn goede mensen, maar slechte moslims. Men kan niet ernstig volhouden dat de Koran tot verdraagzaamheid oproept. Ik vind dat een pijnlijke vaststelling, om dat ik me de talrijke moslims voor de geest haal die een geïdealizeerd beeld van Mohammed en de Koran hebben, en die uit hun eigen verdraagzame ingesteldheid afleiden dat de islam "bijgevolg" een verdraagzame doktrine moet zijn. Voor hen is de kennismaking met de werkelijke inhoud van Mohammeds boodschap een pijnlijk ontwaken. Koenraad Elst http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel2.html
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 3 maart 2007 om 15:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dank u om mijn vaststelling te illustreren met dit citaat van een moslimhater. |
|
![]() |
![]() |