Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Peter Tom Jones (Groen!) - 5 tot 11 maart
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Peter Tom Jones (Groen!) - 5 tot 11 maart (1973) Burgerlijk Ingenieur Milieukunde, Doctor in de Materiaalkunde en momenteel werkzaam als post-doctoraal onderzoeker aan de KULeuven. Tijdens de komende federale verkiezingen staat hij als onfhankelijk kandidaat op de 2e plaats op de Groen!-Senaatslijst. De hoofdbetrachting is om duidelijk te maken dat er een ecologische omslag nodig is.

Discussietools
Oud 8 maart 2007, 09:40   #1
IlluSionS667
Banneling

IlluSionS667's schermafbeelding

Standaard Argumenten voor uw stellingen mbt het klimaat?!?

Een goede vriend van mij en een collega van u raadde mij aan om uw boek te lezen. Ik heb helaas nog niet de mogelijkheid hiertoe gehad en sta eerlijk gezegd een beetje sceptisch tegenover de hele klimaathype.

Het lijkt mij duidelijk dat ons klimaat aan het veranderen is, maar er zijn heel wat andere mogelijke oorzaken hiervoor. Zoals Babylonia trouwens al in een andere draad vermeldde, heeft de recente hype veel weg van een propagandastunt van de kernenergie-lobbies. Om die reden wou ik u vragen om eventjes in het kort te argumenteren hoe u kunt aantonen dat er een directe correlatie is tussen het veranderende klimaat en het menselijk gebruik van oa fossiele brandstoffen.
IlluSionS667 is offline  
Oud 8 maart 2007, 09:56   #2
Peter Tom Jones

Peter Tom Jones's schermafbeelding

Standaard

Beste,

Een kort en bondig overzicht kan u terugvinden in mijn artikel voor OIKOS over het laatste IPCC AR4 Summary Report. Daarin wordt de argumentatie helder en klaar opgebouwd.

http://www.b-bytes.be/ptj/index.php?...d=31&Itemid=27

mvg
peter tom jones
www.petertomjones.be
Peter Tom Jones is offline  
Oud 8 maart 2007, 10:39   #3
IlluSionS667
Banneling

IlluSionS667's schermafbeelding

Standaard

Omdat mijn goede vriend zo positief over u spreekt, zal ik mijn best doen uw artikel één dezer dagen eens door te nemen, wanneer ik de tijd heb.

Verder wil ik u erop wijzen dat mijn McAfee virusscanner de volgende exploit vond bij het klikken op uw link :

Citaat:
Virus Profile: Exploit-MS06-014

Risk Assessment - Home Users:Low - Corporate Users:Low
Date Discovered:4/12/2006
Date Added:4/12/2006
Origin:N/A
Length:Varies
Type:Trojan
SubType:Exploit
DAT Required:4739

Virus Characteristics

This is a generic detection for malicious script files that exploits a vulnerability in the Microsoft Data Access Component (MDAC) functions. These files are most commonly hosted on a hacked or maliciously crafted webpage, in an aim to penetrate vulnerable systems via the Internet Explorer web browser.

More details of this vulnerability at:
http://vil.nai.com/vil/content/v_vul23004.htm

Indications of Infection

Internet Explorer may execute arbitrary code or crash upon exploitation. Any number of subsequent actions may be taken by the malware.

Method of Infection

Users may be lured (such as through spam or spim) to visit a malicious site. Upon loading the web page, a vulnerable web browser will execute the payload.
Misschien kun je beter een andere locatie (bijvoorbeeld een persoonlijke blog) gebruiken voor je artikel, vermits heel wat mensen zich laten afschrikken door een dergelijke melding.
IlluSionS667 is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be