![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Peter Tom Jones (Groen!) - 5 tot 11 maart (1973) Burgerlijk Ingenieur Milieukunde, Doctor in de Materiaalkunde en momenteel werkzaam als post-doctoraal onderzoeker aan de KULeuven. Tijdens de komende federale verkiezingen staat hij als onfhankelijk kandidaat op de 2e plaats op de Groen!-Senaatslijst. De hoofdbetrachting is om duidelijk te maken dat er een ecologische omslag nodig is. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Een goede vriend van mij en een collega van u raadde mij aan om uw boek te lezen. Ik heb helaas nog niet de mogelijkheid hiertoe gehad en sta eerlijk gezegd een beetje sceptisch tegenover de hele klimaathype.
Het lijkt mij duidelijk dat ons klimaat aan het veranderen is, maar er zijn heel wat andere mogelijke oorzaken hiervoor. Zoals Babylonia trouwens al in een andere draad vermeldde, heeft de recente hype veel weg van een propagandastunt van de kernenergie-lobbies. Om die reden wou ik u vragen om eventjes in het kort te argumenteren hoe u kunt aantonen dat er een directe correlatie is tussen het veranderende klimaat en het menselijk gebruik van oa fossiele brandstoffen. |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Beste,
Een kort en bondig overzicht kan u terugvinden in mijn artikel voor OIKOS over het laatste IPCC AR4 Summary Report. Daarin wordt de argumentatie helder en klaar opgebouwd. http://www.b-bytes.be/ptj/index.php?...d=31&Itemid=27 mvg peter tom jones www.petertomjones.be |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Omdat mijn goede vriend zo positief over u spreekt, zal ik mijn best doen uw artikel één dezer dagen eens door te nemen, wanneer ik de tijd heb.
Verder wil ik u erop wijzen dat mijn McAfee virusscanner de volgende exploit vond bij het klikken op uw link : Citaat:
|
|
![]() |