![]()  | 

Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.  | 

| 	

|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. | 
![]()  | 

| 
		 | 
	Discussietools | 
| 		

| 
		#1 | 
| 

Parlementslid 

| 

Onze beste medeburger Badr Maghrani geeft hieronder enkele tips hoe je een meisje moet verleiden.  

Lees en kots maar eens. --------------------- Ik ga vaak uit, lekker feesten maar ook vooral achter de dames aan. Ik doe het al zo vaak en ik heb ook al zo veel meisjes weten te verslinde, dat ik in de catagorie stoer geplaatst mag worden. Maar waar ik mij aan erger zijn de versier manieren van mijn mannelijke landgenoten... Zo lomp en dom!!!! Daarom is het mij plicht als inteleectuele Player Daar gaan we. Het contact leggen, is het moeilijkste van allemaal. Hoe krijg ik haar aan de praat?? Kijk goed rond en kies een goede slachtoffer uit. Kies iemand uit die je ongrijpbaar lijkt, want maak er een missie van.. Probeer je zelf hierbij te positioneren op de vrouwenmarkt. lukt het niet bij de ongrijpbare met mijn tactiek??dan ben je gewoon te lelijk voor haar. Meisje gevonden?? Even aankijken en lachen en dan weer de andere kant opkijken. Steeds vaker en langer tot dat je vindt dat het tijd is om toe te slaan.Wat je niet moet doen!!!!!! De pick-up line.. die werken gewoon niet. Je kent ze wel "ken ik jou niet ergens van?" "Jij bent echt mooi" en dat soort dingen. Begin ook niet met die Bullshit dat je verliefd bent of dat je nog nooit zo iemand als haar bent tegen gekomen bla bla. Stap op haar af ,observeer wat er om haar heen gebeurt en als je mij haar komt maak een grap over het maakt niet uit wat maar in ieder geval..laat haar lachen. Dan komt de kennismaking: Wij Marokkanen hebben het patent op Haantje gedrag.. laat dat buiten. Waar het nu om gaat is de Leugen. Lieg alles bij elkaar, maar het moet wel kloppen. Doe je voor als een gevoelige jongen die erg verlegen is, maar je probeert het wel krampachtig te verbergen door goofy machogedrag te vertonen: dit doe je alleen met haar erbij!!! Dat vinden meisjes lief en schattig. Als ze dat zeggen reageer je altijd met "Ik ben niet lief/schattig.. ik ben stoer" dat zeg je naatuurlijk op een leuke manier, zodat het op een grapje lijkt. Zeg dat je George Cloony een lekker ding vindt en dat je graag zij glimlach wilt hebben. als je alles goed hebt gedaan ontvang je van haar je eerste compliment. Begin over de goede relatie die je heb t met je moeder en dat je daarom nog thuis woont of dat je het moeilijk vondt om uit huis te gaan. Hang een goedkoop kettinkje om je nek en zeg dat je die van je vier jarige zusje hebt gekregen. Vertel over Kanika: je fosterparents kindje uit Oeganda die haar ouders heeft verloren. Zeg dat je van U2 en Bob Marley houdt. Prince vind je ook geweldig. Je lievelings Film is Casablanca om zo je romantiche kant te benadrukken. Probeer dit uit Boys en vertel me wat de resultaten zijn.. daarna gaan wij naar fase twee --------------------------------------- (vervolg) We praten hier niet over de vrouwen met wie wij willen trouwen. We hebben het hier over scharreltjes. Het is goed voor je ego om zoveel mogelijk meisjes te verleiden als je kan. En daarvoor moet je toch wel ff hier en daar eeen leugen plaatsen. waarom zijn die jongens zielig??? Het is een kunst als jij als jongen al op je 18e al 17 meisjes je bed in hebt gepraat. Er is niks zieligs aan. Elk meisje zou er in trappen, want je zegt in principe wat zij wilt horen. En stel jij je voor... je ziet een knappe jongen die lief , gevoelig en intilligen t is.. zou je daar dan niet op vallen?? terwijl die jongen maar alles bij elkaar liegt?? pas op voor de lieve jongens want dat zijn de erge ------------------------------------------ Ook op andere gebieden zijn het leugenaars ------------------------------------------ Wij players kunnen heel goed acteren...Wij kunnen alles zijn wat je maar wilt. De meeste players halen niet alleen hun toverkunsten bij meisjes uit de doos. Ook in hun dagelijkse sociale leven maken ze gebruik van hun charmes en gaven.. Ik ben naast het playen van meisjes ook een echte mensenplayer.. Ik noem een voorbeeld: Mensen zijn snel geneigd om mij te geloven, wat ik ze ook wijs maak..De manier waarop ik overkom en met mijn lieve en schattige uitstraling en kleding win ik gewoon heel veel vertrouwen. Op zakelijk gebied kan ik ook makkelijk mensen flashen..Bijvoorbeeld: Ik heb een horloge van nep goud. Deze kan ik makkelijk aan iemand doorverkopen als een echte gouden horloge...Het is gewoon de uistraling en onze manier van praten wat het doet.. WIJ ZIJN GEWOON TE SCHATTIG!! ---------------------------- Ik zit al twee jaar op het Hbo. Heb in totaal 6 maal een project moeten maken. Dat komt neer op 6*25uur= 150 uur wat ik op papier aan mijn opdracht gewerkt moet hebben. Als ik jou vertel dat ik maar mischien er hoogstens 20 uur aan heb besteed en al mijn punten heb gehaald? Allemaal door te babbelen en mensen dingen wijs te maken. Mensen zijn zeer naief en daar moet je gebruik van maken. Wij Marokkanen zijn daarin de experts. Niet voor niets in meer dan 90% van de loverboys mocro.... ----------------------------------- Het volgende komt van Said20. Een player ---------------------------------- Donnie: Je geeft nu zelf aan dat meisjes niet willen dat alles klopt. Daar heb je verder wel gelijk in dus vandaar gaf ik eerder aan dat het kettinkje van t 4 jarige zusje overbodig is..Wij doen ons al schattig genoeg voor..Je moet ook weer niet als homootje overkomen! Maar ik denk dat wij op dezelfde golflengte zitten. En ik weet niet of jij dat ook hebt Donnie, maar soms denk ik gewoon dat ik meisjes en mensen over het algemeen hypnotiseer met mijn uitstraling, gladde babbeltjes en charmes...Dus echte hypnose..Mensen zijn veel te goed gelovig...haha Ik ben in mijn leven op alle gebieden actief en met veel succes.. Op mijn werk ben ik de ''eerlijke zakenman''. Na mijn werk, dus op straat ben ik een hustler en een flasher en als ik wil de killer. Da Master! -------------------- Don Vitto Idd we zitten op de zelfde lengte, maar dat acteren zit er bij mij niet echt meer in. Ik ben gewoon mijzelf altijd en als ik ergens wat wil bereiken dan gooi ik er wat ingridienten om mijn doel te bereiken, maar thats just buissenes.... thuis ben ik mijzelf en zal ik ook altijd zijn, voor mijn vrienden en en vrindin, dus iedereen met wie ik een persoonlijke band heb ben ik gewoon mezelf en altijd eerlijk. Maar zodra het om zakelijke verhoudingen gaat dan komt de Sneaky ass motherfucker te voorschijn die alles doet om zijn doel te bereiken. ----------------------------------------------------- http://www.maroc.nl/prikbord/forums/...threadid=58219 Wat een stel eikels zeg. Het zal maar jou dochter zijn dat ze op het oog hebben. 

Vlaanderen onze thuis. ...  
			 | 
| 
		 | 

| 
| 		

| 
		#2 | 
| 

Secretaris-Generaal VN 

| 

Kom zeg, maak het nou een beetje...  W�*t een flauwekul! 

Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382  | 
| 
		 | 

| 
| 		

| 
		#3 | |
| 

Banneling 
			 | 

Citaat: 

| 
|
| 
		 | 

| 
| 		

| 
		#4 | 
| 

Gouverneur 

| 

Eventjes mijn mening als expert: zo'n "player" of "loverboy" maakt bij mij evenveel kans als een sneeuwbal in de hel. Ik kende die trucjes al sinds mijn 12de en heb nooit echt "vriendjes" gehad omdat er geen enkele tegen een sarcastische scharrel kon (mijn moeder was een grondige opvoedster). Pas aan de universiteit kon ik mijn gelijken tegenkomen maar won altijd en nu leef ik momenteel samen met (in mijn ogen) de beste der besten die gewoon grondig gekneed werd door de leerschool des levens. 

Maar goed, als ik ergens ben en er komt zo'n jongen op me af dan stoppen mensen die mij kennen onmiddelijk met praten om te horen hoe grondig ik tekeer ga. Mijn levensgezel ook. Ik ben namelijk een liefhebber van het spelletje "deskundig het ego aan flarden rijten" en het schijnt een van de dingen te zijn die hij zo aantrekkelijk aan mij vindt (euh... dat ik dat met andere mannen doe dus, hij is geen masochist). 

"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act." -- George Orwell  | 
| 
		 | 

| 
| 		

| 
		#5 | |
| 

Secretaris-Generaal VN 

| 

Citaat: 

Ik woon immers nog bij mama 

Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie 
			 | 
|
| 
		 | 

| 
| 		

| 
		#6 | |||
| 

Parlementslid 

| 

Citaat: 

Maar ondertussen begrijp ik sommige dingen beter. Zoals, waarom voeden die ouders hun kinderen niet beter op? En dan zeggen ze zelf : Citaat: 

Want die zegt natuurlijk de police zijn racisten. Ook hun associaal gedrag verklaren ze. Citaat: 

"Het was maar een spelleke meneer de police" Iemand die zijn hele leven toneel speelt moet niet verantwoordelijk zijn en presteren. 

| 
|||
| 
		 | 

| 
| 		

| 
		#7 | |
| 

Parlementslid 

| 

Citaat: 

Wat heeft dat er mee te maken? Ik heb dat niet uit mijn duim gezogen hoor. Of is het verboden om te quoten van het Maroc.nl forum ? En daarbij geloof me of niet (tot nu toe) heb ik nog niet op het Vlaams blok gestemd. ( Tip: Oostrozebeke ligt niet ver van Izegem 

| 
|
| 
		 | 

| 
| 		

| 
		#8 | ||||
| 

Secretaris-Generaal VN 

| 

Citaat: 

Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382  | 
||||
| 
		 | 

| 
| 		

| 
		#9 | ||
| 

Perm. Vertegenwoordiger VN 

| 

Citaat: 

| 
||
| 
		 | 

| 
| 		

| 
		#10 | |
| 

Secretaris-Generaal VN 

| 

Citaat: 

Wilt ge mij dat eens leren, babeth? 

pri via opinio, ne prelegu. 
			pri alies opinioj, nepre legu!  | 
|
| 
		 | 

| 
| 		

| 
		#11 | 
| 

Gouverneur 

| 

Ja, zodra ge eerst nog eens een jaar les hebt gevolgd om hoofdletters te gebruiken waar het nodig is. 

"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act." -- George Orwell  | 
| 
		 | 

| 
| 		

| 
		#12 | |
| 

Minister 

| 

Citaat: 

Eigenlijk houd ik vooral van mezelf. Hmhm, internet is confronterend. Just kidding, Babeth. Je leert op dat vlak veel relativeren als je een tijdje chat met West-Vlamingen. Je hebt er geen idee van hoeveel verbuigingen die hebben.. 

Ik sta in den avond Op den rand van een afgrond En schouw in het Heelal Niets was, niets is, niets zal  | 
|
| 
		 | 

| 
| 		

| 
		#13 | |
| 

| 

Citaat: 

| 
|
| 
		 | 

| 
| 		

| 
		#14 | 
| 

Secretaris-Generaal VN 

| 

Vlaanderen Boven, "Ge" evenals "Gij" zijn nog steeds  persoonsvormen die gebruikt mogen worden in het ABN. 

Beetje archaisch ,jawel, maar het klinkt zo leuk in bepaalde zinnen. 

De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.  | 
| 
		 | 

| 
| 		

| 
		#15 | |
| 

Minister 

| 

Citaat: 

Ik sta in den avond Op den rand van een afgrond En schouw in het Heelal Niets was, niets is, niets zal  | 
|
| 
		 | 

| 
| 		

| 
		#16 | ||
| 

| 

Citaat: 

| 
||
| 
		 | 

| 
| 		

| 
		#17 | ||
| 

Minister 

| 

Citaat: 

||
| 
		 | 

| 
| 		

| 
		#18 | ||
| 

| 

Citaat: 

Of waar staan anders die speciale internetregels?  | 
||
| 
		 | 

| 
| 		

| 
		#19 | ||
| 

Secretaris-Generaal VN 

| 

Citaat: 

| 
||
| 
		 | 

| 
| 		

| 
		#20 | 
| 

Secretaris-Generaal VN 

| 

Mijn nick komt van een bepaald type gevechtsmachine uit de Manga invloedssfeer,bijgevolg is het geen eigennaam-of is stofzuiger ook al met een hoofdletter(in het Duits wel....)-, maar bleek later een gebruikte naam in het Engels te zijn. De Bad Guy in Commando, een bekend opticien, een fictive VS president etc....  

Mare, gaan we back on topic.. Straatschoffies die denken door een ongehoofddoekte vrouw hoer te noemen van bil te kunnen gaan. 

De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.  | 
| 
		 | 

|