Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 oktober 2002, 11:22   #1
Thomas Hx
Minister-President

Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Beste,

als je gaat kijken op de site van VIVANT,

http://www.vivant.org/vivant_be/site...ainpage.nl.htm

Dan zie je dat ze nog altijd praten over sp, cvp, VU/ID dit is gewoon een kleine mededeling, mijn Nederland is niet goed ( weet ik knuppel ) Maar dat Nederlands op hun site is gewoon schandalig! VIVANT is gewoon een Waalse partij!

Thomas
Thomas Hx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2002, 11:33   #2
Linus
Partijlid

Standaard

Oud 30 oktober 2002, 11:34   #3
Thomas Hx
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linus
Wat moet ik daaronder verstaan?

Thomas
Oud 30 oktober 2002, 12:07   #4
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
Citaat:

Thomas
Ik denk dat Linus bedoelt dat je eerder blij zou mogen zijn dat een "Waalse" partij, die eigenlijk gewoon een Belgische is, geen nederlands op zijn site zou mogen gebruiken omdat Thomas Heynderickx dat schandalig vindt maar hij zichzelf intussen toch Vlaamsgezind noemt.

Eigenlijk is zeer het verstandig van Linus om niet in discussie te gaan met je maar je via een icoontje gewoon aan het denken te zetten.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2002, 12:10   #5
Thomas Hx
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
Citaat:

Thomas
Ik denk dat Linus bedoelt dat je eerder blij zou mogen zijn dat een "Waalse" partij, die eigenlijk gewoon een Belgische is, geen nederlands op zijn site zou mogen gebruiken omdat Thomas Heynderickx dat schandalig vindt maar hij zichzelf intussen toch Vlaamsgezind noemt.

Eigenlijk is zeer het verstandig van Linus om niet in discussie te gaan met je maar je via een icoontje gewoon aan het denken te zetten.
Tssss, nu gaat u ineens de belgische nationalist uithangen, ineens het voor VIVANT opnemen? Voor een belgië? Raar, bekijk gewoon eerst de site en reageer daar achter!

Thomas
Oud 30 oktober 2002, 12:11   #6
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Linus had dus gelijk....
Oud 30 oktober 2002, 12:12   #7
Thomas Hx
Minister-President

Standaard

Citaat:
Linus had dus gelijk....
in wat had linus gelijk! Knuppel, ik heb mij totaal vergist in u!

Thomas
Oud 30 oktober 2002, 12:15   #8
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Oud 30 oktober 2002, 14:38   #9
Pieterjan
Parlementslid

Pieterjan's schermafbeelding

Standaard

Wel Knuppel en Linus,

Nu moet je Thomas toch gelijk geven als hij deze materie naar voor brengt. Als je een blik werpt op deze site van VIVANT dan kun je er maar moeilijk naast kijken. CVP, SP, etc. deze partij weet duidelijk niet hoe het er aan toegaat in het politieke landschap. Of is dit een manier om afkeer te tonen tegen herprofilering en afscheuringen? Héél erg subtiel, in elk geval. Als je even doorklikt naar de CVP, dan merk je op dat er nog gepraat wordt over Martens, Tindemans en toch iets recenter Dehaene. Enkele regels lager wordt de naam Schouppe nog samen vermeld met NMBS. Zoiets duidt op zijn minst op een nonchalant beheer. Een website moet als het ware een uithangbord zijn en als dit reeds niet verzorgd is....

Om nu te zeggen -zoals Thomas het deed- dat deze partij Waals is. Ook mij gaat dit iets te ver. Deze gedachtesprongen volg ik zelfs niet, dus laat ik ze eveneens links liggen. Als VIVANT echt denkt wat 'de' kiezer bezig houdt, dan zou ik beginnen met de info te updaten. Dringend nodig, Roland!!!!
Oud 30 oktober 2002, 15:12   #10
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Mij interesseert de site van Vivant evenveel als zijn logo. Niet dus. Vandaar dat ik er dus ook niet op ga kijken. Het is een zuiver "Belgische" partij en bovendien een partij door een Belgisch gezind zakenman opgezet. Daarbovenop werd het oorspronkelijke gedachtengoed van Vivant -arbeid niet meer belasten maar de BTW optrekken- al opgegeven. Ik weet dus genoeg om mij daar niet aan te laten vangen. De Belgische zakenwereld is die van het Belgisch establishment en dat heeft zich dus op die site alweer bewezen. Fijn voor degenen die ontdekten wat toch al in de lijn van de verwachtingen lag.
Roland Chatelet mag zijn site nog zoveel updaten als hij wil, mij zal hij daarmee evenmin overtuigen als vroeger. Ik ben en blijf een Vlaams-nationalist én separatist. Mijn enige doel is de Vlaams-nationalisten te laten inzien dat zij Vlaanderen, door hun verdeeldheid, nooit zullen kunnen onafhankelijk maken. Aan de andere kant kunnen de Belgicisten maar beter inzien dat Vlaanderen, ondanks die "Vlaamse"verdeeldheid, naar de onafhankelijkheid evalueert. Al de Vivante Roland Duchalets ten spijt.
Oud 30 oktober 2002, 15:12   #11
VL
Gouverneur

VL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan
Wel Knuppel en Linus,

Nu moet je Thomas toch gelijk geven als hij deze materie naar voor brengt. Als je een blik werpt op deze site van VIVANT dan kun je er maar moeilijk naast kijken. CVP, SP, etc. deze partij weet duidelijk niet hoe het er aan toegaat in het politieke landschap. Of is dit een manier om afkeer te tonen tegen herprofilering en afscheuringen? Héél erg subtiel, in elk geval. Als je even doorklikt naar de CVP, dan merk je op dat er nog gepraat wordt over Martens, Tindemans en toch iets recenter Dehaene. Enkele regels lager wordt de naam Schouppe nog samen vermeld met NMBS. Zoiets duidt op zijn minst op een nonchalant beheer. Een website moet als het ware een uithangbord zijn en als dit reeds niet verzorgd is....

Om nu te zeggen -zoals Thomas het deed- dat deze partij Waals is. Ook mij gaat dit iets te ver. Deze gedachtesprongen volg ik zelfs niet, dus laat ik ze eveneens links liggen. Als VIVANT echt denkt wat 'de' kiezer bezig houdt, dan zou ik beginnen met de info te updaten. Dringend nodig, Roland!!!!

Groot gelijk Pieterjan (kheb de indruk dat we elkaar verstaan)

Surf een naar www.n-va.be, daar kun je tenminste recente informatie vinden en eveneens links naar de HUIDIGE partijen in België, en organisaties van over heel de wereld.

VL
VL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2002, 15:22   #12
stijnVL
Provinciaal Statenlid

stijnVL's schermafbeelding

Standaard

Wie zonder zonde is werpe de eerste steen...

Zeg het zoals het is: Vivant is geen partij, punt uit.

Net zoals SAP, LSP, KP, PvdA, Vlaanderen Leefbaar, en al die andere politieke groupuscules geen partijen zijn maar bewegingen blijven, bij gebrek aan politieke vertegenwoordiging op de verschillende bestuursniveaus.

Wie maalt erom?
Oud 30 oktober 2002, 15:27   #13
stijnVL
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VL
Surf een naar www.n-va.be, daar kun je tenminste recente informatie vinden en eveneens links naar de HUIDIGE partijen in België, en organisaties van over heel de wereld.
Kan je lang zoeken naar ALLE huidige partijen: SPIRIT staat er niet tussen

Trouwens als de N-VA konsekwent wil zijn, gebruikt ze in haar publiciteit en briefwisseling enkel nog www.n-va.org (ORG ipv BE).

TAK, VVB, Meervoud, het IJzerbedevaartcomite enz deden het al; wanneer laat de N-VA het electronische Belziekske ook los? Met het staatkundige hadden ze minder problemen...
Oud 30 oktober 2002, 15:35   #14
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stijnVL
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VL

Trouwens als de N-VA konsekwent wil zijn, gebruikt ze in haar publiciteit en briefwisseling enkel nog www.n-va.org (ORG ipv BE).

TAK, VVB, Meervoud, het IJzerbedevaartcomite enz deden het al; wanneer laat de N-VA het electronische Belziekske ook los? Met het staatkundige hadden ze minder problemen...
Consequente jongen, die Stijn!

Plak jij ook geen postzegels meer met de kop van Belgische Albert erop

Ik ook niet

Vraag jij ook aan je familieleden en vrienden die op vakantie gaan in het buitenland, de kaartjes die ze sturen naar Vlaanderen te sturen inplaats van naar België?

Dankzij de postcode komen ze nog probleemloos aan ook

Doen dus!
Oud 30 oktober 2002, 15:40   #15
VL
Gouverneur

VL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StijnVL

N-VA heeft de webstek www.n-va.org aangevraagd (net zoals www.n-va.vl), maar een politiek partij wordt nu eenmaal niet als organisatie beschouwd!!! (Staat trouwens op de site te lezen in 'vragen')

En SPIRIT, wel die beschouwen we niet als partij, enkel een versierd doosje met niets in...

VL
Oud 30 oktober 2002, 15:42   #16
stijnVL
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Plak jij ook geen postzegels meer met de kop van Belgische Albert erop.
Sinds ik een lichte aanvaring had met de plaatselijke postmeester niet meer neen. Blijkbaar is het een vorm van 'majesteitsschennis' als je de zegels met de koning (toen nog Boudewijn) systematisch op hun kop plakt...

Ik plak dus alleen nog vogeltjes en bloemetjes
Oud 30 oktober 2002, 15:43   #17
stijnVL
Provinciaal Statenlid

Standaard

Vandaar dat alle URL's op basis van www.n-va.org perfect werken???

Zwanst ni he sjarel, hier weigeren ze gewoon konsekwent in te zijn, geloof mij vrij. Ik kan het weten
Oud 30 oktober 2002, 15:44   #18
VL
Gouverneur

VL's schermafbeelding

Standaard

Nochtans, die postzegels zijn toch mooi? Net zoals onze Euromunten. De trotse kop van Albert II. Ben je dan niet trots op onze vorst?

Gelukkig, ik ook niet.
Oud 30 oktober 2002, 15:50   #19
Moi
Provinciaal Gedeputeerde

Moi's schermafbeelding

Standaard

In plaats van over de zieligheid van vivant te praten zoude beter is nadenken over de zieligheid van den N-VA, die denken daarenboven ookn nog dat ze iets (zullen) zijn. In wat voor een illussie leeft ons Geertje toch?
Oud 30 oktober 2002, 15:56   #20
stijnVL
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moi
In plaats van over de zieligheid van vivant te praten zoude beter is nadenken over de zieligheid van den N-VA, die denken daarenboven ookn nog dat ze iets (zullen) zijn. In wat voor een illussie leeft ons Geertje toch?
Verkoop het vel van de leeuw niet voor de waalse haan zijn ei heeft gelegd, of zoiets...

Wacht tot na de verkiezingen om daarop te speculeren. Wie weet halen blok en nivea wel een meerderheid.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be