![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb eerder het gevoel dat de Palestijnse kwestie bij sommigen zwaar op de maag ligt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() big, VERY BIG surprise !
![]() ![]() Zionisten proberen op alle manieren hun kolonisatie experiment nog te redden, als ze daar dergelijke , ooit degelijke, organisaties voor dienen te misbruiken met dergelijke smeerlapperijen, zullen ze het niet laten! Nog maar een bewijs dat zionisten en leugens hetzelfde is, ze MOETEN wel liegen, de waarheid staat nu eenmaal niet aan hun kant. Het is wel verheugend dat ze steeds vaker ontmaskerd worden ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() De antizionisten spreken weeral eens met dubbele tong. Beweren dat zij zich verzetten zogezegde "kolonisatie experimenten" en anti-racisme als hoogstaande moraal beschouwen maar intussen wel proberen om een organisatie als het Simon Wiesenthal-centrum, een organisatie die zich nochtans al bijna meer dan 40 jaar inzet tegen haat en onverdraagzaamheid te laten veroordelen wegens laster. Het is duidelijk dat de vuile oorlog tegen het Joodse volk onverhinderd doorgaat met medeweten en goedkeuring van deze "zogenaamde verdraagzamen". Wat die banden betreft, als men de antizionistische lobby bekijkt vindt men blijkbaar steeds dezelfde soorten van mensen en personen die ofterwel moslim-fundamentalist of neonazi zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Merkwaardig; komt dat Centrum met verkeerde informatie op de proppen òf zijn ze alleen maar politiek-incorrect, ik bedoel, dat ze eventueel gelijk hebben maar het zó niet mogen zeggen?
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Dat dat "centrum" maar kruipt waar de oude nazi's ook liggen....in de grond.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Ik kan mij niet goed voorstellen dat de besproken groep slordig, dom of naïef genoeg zou zijn om met iets onwaarachtigs ophef te maken.
![]() |
![]() |
#9 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Het vonnis staat jouw zionistisch gedachtengoed niet aan, dus kan je het maar moeilijk verwerken Citaat:
joden of het Wiesental centrum ? Of de zionisten die het geïnfiltreerd hebben ? Is één van die besproken groepen dan ZO SUPERIEUR ? ![]() ![]() tiss tiss, weer eens eentje die door de mand valt. De "besproken groep" ![]() Zoals de zionisten nu eenmaal behoren te doen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Is verder alles in orde met je? Misschien voortaan je tabletten beter op kleurvolgorde houden.
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() De "besproken groep" ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij bent misschien verbaasd door deze veroordeling maar dit is geen alleenstaand incident. Een voorbeeld: De NGO OXFAM bijvoorbeeld, had enkele jaren terug een actie, waarbij opgeroepen werd niet langer Israëlische producten te kopen uit protest tegen de Israëlische politiek. Het Simon Wiesenthal Center reageerde daarop door die actie te vergelijken met anti-joodse Nazi-campagnes uit de jaren dertig. Je kan van mening verschillen maar dit soort manier om een politieke tegenstander onderuit te halen, is er wél een beetje over, denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Zou zoiets aan de hand zijn dan zal de tijd het wel uitwijzen want overduidelijk is dat de Wiesenthal-clan nooit berust in enig haar aangedaan onrecht.
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Zoals ik al uitlegde, zie ik de Wiesenthal-groep voor te verstandig aan om een leugen-blunder van zulk formaat aan te vangen. Wederom: de tijd zal 't leren.
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat dat vonnis betreft: ik neem aan dat er de volgende dagen wel één en ander zal over opduiken in de media. Daar zal je waarschijnlijk meer over de zaak kunnen lezen. Laatst gewijzigd door groene flamingant : 11 maart 2007 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Ik laat het hierbij in deze draad, mijn twijfels duren voort.