Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 januari 2004, 14:02   #1
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

http://www.liberaalappel.org

Heet van de naald

www.stopvreemdelingenstemrecht.org

SMS JA NAAR 3024

Peter De Ryck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2004, 14:30   #2
Seba
Europees Commissaris

Standaard

en wa is de bedoeling van die SMS'kes? Naar wie gaat da geld? Het Blok bereidt zich blijkbaar al voor voor het geval ze toch nog eens zonder partijfinanciering zouden vallen
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2004, 14:33   #3
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
en wa is de bedoeling van die SMS'kes? Naar wie gaat da geld? Het Blok bereidt zich blijkbaar al voor voor het geval ze toch nog eens zonder partijfinanciering zouden vallen

Daarom de noodzaak van een JA-SMS(voor de goede zaak).
Oud 16 januari 2004, 14:35   #4
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Ryck
Citaat:

Daarom de noodzaak van een JA-SMS(voor de goede zaak).
ja hallo! zot!

dat kost u ook geld hoor, en waarschijnlijk lezen ze 'Ja!' als 'NEE!'
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2004, 14:54   #5
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Die Johan Weyts, dat is toch diegene die vond dat de CAO's moesten afgeschaft worden?

Blok voor de gewone mens en de arbeiders?

Jaja, dat zal wel...
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2004, 14:56   #6
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Ik zou niet Smsen voor zulke aktie : laat ze een resultaat van 100 % tegenstanders halen ! De besluitvorming in België loopt nu eenmaal via
de verkiezing van volksvertegenwoordigers en senatoren (die dan gedeeltelijk gecoöpteerd worden).

De argumentatie dat het hier over een belangrijke zaak gaat waarover
de bevolking zou moeten geraadpleegd worden slaat nergens op : werd
de vrouwenstemplicht belangrijk genoeg gevonden om er een referendum over te houden ? Partijpolitieke spelletjes hielden deze zaak deccenialang
tegen alhoewel het hier over meer dan de helft van de bevolking ging.
Nu gaat het over een zéér kleine fractie van de inwoners van dit land
die dan nog maar een zeer beperkte inspraak op zeer lokaal domein
bekomen & waarschijnlijk zelfs niet gaan uitoefenen (zie de opkomst van de EU bewoners die geen belg zijn).

Het verlenen van gemeentelijk stemrecht aan niet EU nationaliteit mensen
is een rechtvaardige en logisch democratische zaak - de heisa hierover
is een zuiver partijpolitiek gedoe de democratie onwaardig -
CD + V, VLD, VB brandmerken door hun stellingname zich slechts als
onwaardige kiesveehandelaars - herinner U slechts al de prietpraat over wij zijn in principe voor de betrokkenheid van alle inwoners met het beleid van de gemeente waar ze wonen..maar de vlaamse kiezer..

Dat het hier zelfs niet om een ideologische tegenstelling gaat bewijst het blote feit dat in Italië zelfs de fascisten voor het toekennen van een dergelijk stemrecht zijn.

Laat ons eerder nadenken over de stelling dat de Multiculturele samenleveing door de versnelling van ongewilde migratiegolven voor grote uitdagingen staat en we het integratieprobleem spoedig en krachtdadig moeten aanpakken en wel op een andere manier dan islamieten willen verplichten witloof met varkenskoteletten te eten.
Het niet-toekennen van stemrecht op gemeentelijk vlak en het verbieden
van hoofddoeken lijkt mij niet de weg om een integratie te bevorderen.
Oud 16 januari 2004, 14:58   #7
Peter De Ryck
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Die Johan Weyts, dat is toch diegene die vond dat de CAO's moesten afgeschaft worden?

Blok voor de gewone mens en de arbeiders?

Jaja, dat zal wel...
Politieke partijen zoals het Vlaams Blok willen de arbeiders en de gewone mensen doen geloven dat zij de partij voor de burger zijn.
Deze partij leeft op de kap van de miserie van het gewone volk(o.a.armoede,criminaliteit).
Daarom dat bv.Mijnheer Dewinter woonachtig is binnen de gemeente Ekeren, afgezonderd in zijn villa, ver weg van deze miserie.
Oud 16 januari 2004, 15:05   #8
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wat is dan volgens U WEL de weg om integratie te bevorderen,
- het instellen van aparte zwemuurtjes voor moslima's
- het subsidieren van aparte jeugdbewegingen voor moslims
- het subsidieren van aparte lessen voor moslims
- het subsidieren van imams en moskeën

U zegt het maar.....

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2004, 15:39   #9
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping
Ik zou niet Smsen voor zulke aktie : laat ze een resultaat van 100 % tegenstanders halen ! De besluitvorming in België loopt nu eenmaal via
de verkiezing van volksvertegenwoordigers en senatoren (die dan gedeeltelijk gecoöpteerd worden).

de vrouwenstemplicht belangrijk genoeg gevonden om er een referendum over te houden ? Partijpolitieke spelletjes hielden deze zaak deccenialang
bekomen & waarschijnlijk zelfs niet gaan uitoefenen (zie de opkomst van de EU bewoners die geen belg zijn).

onwaardige kiesveehandelaars - herinner U slechts al de prietpraat over wij zijn in principe voor de betrokkenheid van alle inwoners met het beleid van de gemeente waar ze wonen..maar de vlaamse kiezer..

Dat het hier zelfs niet om een ideologische tegenstelling gaat bewijst het blote feit dat in Italië zelfs de fascisten voor het toekennen van een dergelijk stemrecht zijn.

Laat ons eerder nadenken over de stelling dat de Multiculturele samenleveing door de versnelling van ongewilde migratiegolven voor grote uitdagingen staat en we het integratieprobleem spoedig en krachtdadig moeten aanpakken en wel op een andere manier dan islamieten willen verplichten witloof met varkenskoteletten te eten.
BULLSHIT.
De migrant die dan toch een nieuw leven in België komt opbouwen kan zijn integratie versnellen door de Belgische nationaliteit aan te nemen : dan krijgt hij gelijk alle politieke rechten.
Door vies zijn neus op te halen voor de Belgische nationaliteit bevestigt de migrant enkel dat hij niet deel wil uitmaken van die gemeenschap, en dat hij gewoon verder wil blijven vasthangen aan zijn moederland. Als emotionele motieven prioritair gesteld worden, dan kan men daaruit afleiden dat de wil tot integratie er in feit niet is.
Als de migrant dan persé politiek wil meepraten over ‘zijn straat’ of zijn ‘wijk’, dan herinner ik hem er aan dat hij niet consequent is : hoe kan hij spreken over ‘zijn wijk’ of ‘zijn gemeente’ als hij Marokko (of welk land ook) na 3 generaties nog steeds zijn moederland noemt.
Verder moet men niet steeds die blabla aanhalen van ‘ze betalen belastingen, etc’.
Ja dat is zo, en tegenover die belastingen staan sociale rechten waarvan ze meer dan gretig gebruik maken. Tegenover fiscale plichten staan geen politieke rechten.
Tenslotte moeten WIJ het integratieprobleem niet aanpakken, dat moet de migrant zelf doen. Wij kunnen hen daarbij helpen door duidelijk te maken dat achterlijke islamitische principes en gebruiken hier niet bruikbaar noch wenselijk zijn.
Hanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2004, 15:49   #10
Peter De Ryck
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping

BULLSHIT.
De migrant die dan toch een nieuw leven in België komt opbouwen kan zijn integratie versnellen door de Belgische nationaliteit aan te nemen : dan krijgt hij gelijk alle politieke rechten.
Door vies zijn neus op te halen voor de Belgische nationaliteit bevestigt de migrant enkel dat hij niet deel wil uitmaken van die gemeenschap, en dat hij gewoon verder wil blijven vasthangen aan zijn moederland. Als emotionele motieven prioritair gesteld worden, dan kan men daaruit afleiden dat de wil tot integratie er in feit niet is.
Als de migrant dan persé politiek wil meepraten over ‘zijn straat’ of zijn ‘wijk’, dan herinner ik hem er aan dat hij niet consequent is : hoe kan hij spreken over ‘zijn wijk’ of ‘zijn gemeente’ als hij Marokko (of welk land ook) na 3 generaties nog steeds zijn moederland noemt.
Verder moet men niet steeds die blabla aanhalen van ‘ze betalen belastingen, etc’.
Ja dat is zo, en tegenover die belastingen staan sociale rechten waarvan ze meer dan gretig gebruik maken. Tegenover fiscale plichten staan geen politieke rechten.
Tenslotte moeten WIJ het integratieprobleem niet aanpakken, dat moet de migrant zelf doen. Wij kunnen hen daarbij helpen door duidelijk te maken dat achterlijke islamitische principes en gebruiken hier niet bruikbaar noch wenselijk zijn.
Geachte Hanne,men moet consequent blijven.
Wanneer deze mensen zich integreren(aanpassen),hun plichten vervullen dan hebben deze mensen ook rechten.
Het Vlaams Blok eist, dat deze mensen zich integreren(plicht)maar het Vlaams Blok is tegen het stemRECHT
Wordt u graag tot iets gedwongen(tegenovergesteld resultaat)
HET VLAAMS BLOK EIST PLICHTEN EN VERBIED RECHTEN
Oud 16 januari 2004, 15:57   #11
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

BULLSHIT.
Wanneer deze mensen zich integreren(aanpassen),hun plichten vervullen dan hebben deze mensen ook rechten.
Het Vlaams Blok eist, dat deze mensen zich integreren(plicht)maar het Vlaams Blok is tegen het stemRECHT
Ik ook. In de eerste plaats omdat ik ook volledig geïntegreerd ben, aangepast ben, mijn plichten vervul, en ook GEEN STEMRECHT geniet.
Ik geniet stemPLICHT.
Gelijke rechten, gelijke plichten.
Grondwet : alle Belgen zijn gelijk voor de wet.
Alleen nationaliteitsweigeraars zijn geen Belgen, en hoeven dus ook niet dezelfde politieke rechten (lees plichten ) te genieten. Willen zij dat wel dan kunnen ze hun integratieproces voltooien door de Belgische nationaliteit aan te vragen, en dan genieten ze net dezelfde rechten en plichten als de andere Belgen. Ik zie niet in waarom men migranten privileges moet geven die de Belgen zelf niet krijgen, zeker niet als ze vies zijn de Belgische nationaliteit.
Oud 16 januari 2004, 16:04   #12
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alleen nationaliteitsweigeraars zijn geen Belgen, en hoeven dus ook niet dezelfde politieke rechten (lees plichten ) te genieten.
Volledig mee akkoord.
Oud 16 januari 2004, 16:11   #13
Peter De Ryck
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik ook. In de eerste plaats omdat ik ook volledig geïntegreerd ben, aangepast ben, mijn plichten vervul, en ook GEEN STEMRECHT geniet.
Ik geniet stemPLICHT.
Gelijke rechten, gelijke plichten.
Grondwet : alle Belgen zijn gelijk voor de wet.
Alleen nationaliteitsweigeraars zijn geen Belgen, en hoeven dus ook niet dezelfde politieke rechten (lees plichten ) te genieten. Willen zij dat wel dan kunnen ze hun integratieproces voltooien door de Belgische nationaliteit aan te vragen, en dan genieten ze net dezelfde rechten en plichten als de andere Belgen. Ik zie niet in waarom men migranten privileges moet geven die de Belgen zelf niet krijgen, zeker niet als ze vies zijn de Belgische nationaliteit.

Ik geniet stemrecht(enkel wanneer ik wil).
Duizenden burgers kiezen ervoor om hun stem niet uit te brengen.
De kans dat deze burgers een boete moeten betalen is bijzonder klein, omdat men selectief een paar burgers veroordeeld tot het betalen van deze boete(klein percentage).
U kan uiteraard de boete op voorhand betalen.
Wanneer de migranten spontaan mogen kiezen of zij de Belgische nationaliteit aannemen dan behaald u een positiever resultaat dan wanneer u hen dit verplicht onder dwang.
U wordt niet graag gedwongen, wel deze mensen ook niet.
U vangt meer vliegen met honing dan met azijn.
Oud 16 januari 2004, 16:20   #14
Hanne
Banneling

Standaard

[quote="Peter De Ryck"]
Citaat:

..

Ik geniet stemrecht(enkel wanneer ik wil).
Duizenden burgers kiezen ervoor om hun stem niet uit te brengen.
De kans dat deze burgers een boete moeten betalen is bijzonder klein, omdat men selectief een paar burgers veroordeeld tot het betalen van deze boete(klein percentage).
U kan uiteraard de boete op voorhand betalen.
Wanneer de migranten spontaan mogen kiezen of zij de Belgische nationaliteit aannemen dan behaald u een positiever resultaat dan wanneer u hen dit verplicht onder dwang.
U wordt niet graag gedwongen, wel deze mensen ook niet.
Een beetje serieus blijven hé.
Elke Belg die nalaat te gaan stemmen wordt strafrechtelijk vervolgd. Ik zie trouwens niet in waarom een Belg dit aan zijn broek moet krijgen, terwijl de nationaliteitsweigeraar eraan ontsnapt. Een staaltje van discriminatie?

Ik verplicht niemand. Maar diegene die niet wil, moet niet komen zeiken over politieke rechten. Die moet zich neerleggen bij de gevolgen van zijn eigen keuze. En hij heeft een keuze ; da's iets waarover ze in het thuisland nog nooit iets gehoord hebben.

Bent u copywriter voor de SPA?
Die willen met hun honing graag electorale vliegen vangen, terwijl ze de Belgen azijn serveert.
Oud 16 januari 2004, 16:37   #15
Peter De Ryck
Banneling

Standaard

''Elke Belg die nalaat te gaan stemmen wordt strafrechtelijk vervolgd''
De Belgen die ik persoonlijk ken niet(uitzondering bevestigend de regel).
Ik dacht en denk steeds dat de achterstand(justitie)de oorzaak was en is.
Oud 16 januari 2004, 16:41   #16
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
niet naar de nva... die krijgen 600.000 euro

ik stel voor naar de intiatiefnemers ik heb er 10 verstuurd
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2004, 16:44   #17
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het comité heeft vier belangrijke doelstellingen:

alle democratische middelen aanwenden om het vreemdelingenstemrecht tegen te houden;

via acties en initiatieven allerhande de Vlaamse bevolking mobiliseren teneinde aan de Vlaamse politieke partijen die vertegenwoordigd zijn in het federaal parlement duidelijk te maken dat de meerderheid van de Vlamingen niet gediend is met het stemrecht voor vreemdelingen;

het uitlokken van een Vlaams referendum over het vreemdelingenstemrecht;

het informeren van de bevolking omtrent de houding van en de standpunten ingenomen door de verschillende partijen i.v.m. het vreemdelingenstemrecht.

Alle Waalse partijen, samen met de linkse partijen SP.A en Groen!, zijn voorstander van het stemrecht voor vreemdelingen. Al maanden wordt daar nu al over gepalaverd. Blijkbaar heeft men momenteel niets belangrijker te doen: kost wat kost wil men het vreemdelingenstemrecht er zo vlug mogelijk doorduwen. Alsof er geen dringender en belangrijker problemen zijn, zoals de werkloosheid en de stijgende criminaliteit.

Vlaanderen wil geen vreemdelingenstemrecht

In Vlaanderen bestaat geen democratische meerderheid voor het vreemdelingenstemrecht. De enige twee partijen die daar voorstander van zijn, SP.A-Spirit en Groen!, haalden bij de jongste verkiezingen samen slechts 28% van de stemmen. De overgrote meerderheid van de Vlamingen kant zich tegen de toekenning van stemrecht aan vreemdelingen. Deze meerderheid moet gerespecteerd worden!

Hypocriete VLD

De VLD speelt dubbel spel. Zowel Verhofstadt, De Gucht als Dewael zijn persoonlijk voorstander van het vreemdelingenstemrecht. Ze weten echter heel goed dat hun kiezers er helemaal anders over denken. Dus proberen ze de wetswijziging op allerlei manieren tegen te houden. Het is duidelijk dat dit niet zal lukken. Indien de VLD het vreemdelingenstemrecht echt wil tegen houden, moet ze ook bereid zijn om desnoods de regering hierover te doen vallen!

Referendum nu!

Het “Comité tegen het stemrecht voor vreemdelingen” eist dat de Vlaamse bevolking zich op een democratische manier zou kunnen uitspreken om het vreemdelingenstemrecht in te voeren. Dat kan met een referendum! De traditionele partijen moeten beseffen dat men in een democratie geen ingrijpende beslissingen kan nemen tegen de wil van de bevolking in.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 16 januari 2004, 16:45   #18
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Onze standpunten inzake vreemdelingenstemrecht:

1. STEMRECHT IS GEKOPPELD AAN DE NATIONALITEIT

Bijna nergens ter wereld mogen vreemdelingen stemmen in het land waar ze te gast zijn. Dat is logisch en normaal: stemrecht is gekoppeld aan de nationaliteit. Enkele uitzonderingen niet te na gesproken, dient men overal ter wereld de nationaliteit van het land te bezitten om stemgerechtigd te zijn.

2. GEEN RECHTEN ZONDER PLICHTEN

België beschikt over de soepelste naturalisatiewetgeving ter wereld. ‘Belg’ worden is heel eenvoudig: men moet zelfs geen Nederlands kennen. Wie onze nationaliteit desondanks niet wenst aan te nemen, kan zeker niet mee beslissen over wat er in ons land gebeurt.

3. INTEGRATIE IS EEN VOORWAARDE

Volgens de voorstanders zou het openstellen van het stemrecht de integratie van de vreemdelingen ten goede komen. Juist het tegenovergestelde is waar. Met het verlenen van stemrecht aan vreemdelingen, valt voor de vreemdelingen elke impuls om zich aan te passen weg.

4. DENK AAN DE BRUSSELSE VLAMINGEN

Bijna alle vreemdelingen in Brussel hebben het Frans als eerste of tweede taal. De Franstalige partijen weten dat heel goed, en willen de vreemdelingen gebruiken om de Brusselse Vlamingen electoraal van de kaart te vegen. Zo proberen ze helemaal baas te worden in onze hoofdstad.

5. LAAT HET VOLK BESLISSEN

In Vlaanderen is de publieke opinie resoluut gekant tegen het vreemdelingenstemrecht. Het kan niet zijn dat er een dergelijke ingrijpende beslissing wordt genomen tegen de wil van de bevolking in. Laat het volk beslissen, organiseer een referendum!
Oud 16 januari 2004, 16:46   #19
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Actiemiddelen die het comité zal gebruiken:

1. ORGANISATIE VAN EEN PETITIE TEGEN HET STEMRECHT VOOR VREEMDELINGEN

Het comité verspreidt momenteel verschillende tienduizenden formulieren tegen het stemrecht voor vreemdelingen en voor het organiseren van een referendum. Het is de bedoeling om op korte termijn (half februari) te kunnen beschikken over een kwart miljoen handtekeningen van Vlamingen die zich kanten tegen het vreemdelingenstemrecht. De petitieformulieren worden verspreid via alle mogelijke kanalen. Het zal tevens mogelijk zijn om via de internetsite www.stopvreemdelingenstemrecht.org de petitie te ondertekenen.

2. INTERNETSITE WWW.STOPVREEMDELINGENSTEMRECHT.ORG

Vandaag (15.01.2004) wordt er een internetsite opgestart die naast de standpunten van het comité ook de mogelijkheid zal bieden om de petitie te ondertekenen.

3. OMZENDBRIEF AAN ALLE VLAAMSE POLITICI

Het comité zal in de loop van de komende weken alle gemeenteraadsleden, provincieraadsleden, Vlaamse, federale en Europese parlementsleden aanschrijven met de vraag de petitie tegen het stemrecht voor vreemdelingen en voor het uitschrijven van een lokaal referendum te onderschrijven.

4. ADVERTENTIE EN SMS-ACTIE

In zoveel mogelijk Vlaamse kranten en weekbladen zal een advertentie worden gepubliceerd waarin de bevolking wordt opgeroepen om per SMS de petitie tegen het vreemdelingenstemrecht te steunen. Via het nummer 3024 (€ 0,50 per SMS) kunnen de tegenstanders van het vreemdelingenstemrecht de petitie onderschrijven door de boodschap NEE door te SMS’en. Via een aparte centrale worden de SMS’ers geregistreerd en aan de petitie toegevoegd.

5. ACTIEDAGEN

Op vrijdag 23 januari en dinsdag 3 februari worden twee actiedagen tegen het vreemdelingenstemrecht georganiseerd. Tijdens deze actiedagen zal met de petitie tegen het vreemdelingenstemrecht massaal gecolporteerd worden aan stations, fabriekspoorten, in drukke winkelstraten , op markten, …

6. OVERHANDIGING PETITIEFORMULIEREN AAN EERSTE MINISTER GUY VERHOFSTADT

Enkele dagen voor de eindstemming in het federaal parlement zal de petitie tegen het vreemdelingenstemrecht overhandigd worden aan premier Verhofstadt.
Oud 16 januari 2004, 16:50   #20
Peter De Ryck
Banneling

Standaard

Blauwe knop wegens partijpropaganda(hoort niet thuis onder binnenland)
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be