![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Leterme wil rol koning behouden
Vlaams minister-president Yves Leterme vindt het niet nuttig om de rol van de koning te herbekijken. Leterme zei dat donderdag tijdens een bezoek aan de krant 'Le Soir'. Volgens Leterme zou een inperking van de macht niet tot meer efficientie leiden. Leterme staat lijnrecht tegenover het standpunt van kartelpartner N-VA. Een debat over de herziening van de dotaties ziet hij wel zitten. bron webstek VTM zozo we weten weer waar de fanatiekste royalisten.... en dus belgicisten zitten |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voilla het is weer eens bewezen waarom ge zeker niet voor CD&V NVA moet stemmen, ...
Kom hij is wel zo eerlijk om zijn veraad al voor de verkiezing te plegen, uw ziel verkopen om dernier te kunnen worden, walgelijk gewoon... Andere meesters, zelfde shit |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Hans1 : 16 maart 2007 om 10:57. |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() reactie van de niveanen in zo'n gevallen : We vormen maar een technisch kartel met de cd&v! wat heeft het VB al gedaan voor Vlaanderen?
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Wie is er na die peiling van maandag nog eigenlijk flamingant?
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Achja,wij mee ons preke van 1000-1100 euro in de maand terwijl zijn meer dan 10miljoen euro krijgen per jaar,lol.Als het dat maar is niewaar :-/.
Dat ze dat koningshuis maar vlug afschaffen. |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Welke peiling van maandag?
|
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En als men alles wil op hetzelfde ogenblik, dan krijgt men niets. |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N'ayez pas peur...
|
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Eens kwezel altijd kwezel. De koning is het opperhoofd van de kwezels en de cd&v is de partij van de kwezels.
|
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heeft Yves "vandaag ben ik zo'n grote flamingant als Verhofstadt in 1998 en na de verkiezingen nog een grotere als Verhofstadt tijdens zijn mandat" er in datzelfde interview niet voor het eerst toegegeven eerste minister te willen worden?
De Vlamingen zullen na het paarse debacle nu eens te meer zien wat de tjeven na de verkiezingen met "goed bestuur" bedoelen. Geen compassie...want ze zullen er voor gekozen hebben...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 16 maart 2007 om 11:40. |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wij hoeven helemaal niets te "krijgen". Wij zijn in dit land de meerderheid op alle vlakken: demografisch, economisch, cultureel. Wij hebben het recht te nemen wat ons toekomt. U gaat me nu vragen hoe ik dat dan wil gerealiseerd krijgen. De horigheid aan de kolonisator in ons hoofd aanpakken en grote mensen worden, zou een goed begin zijn. Laatst gewijzigd door baarle : 16 maart 2007 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() leterme is horig aan het koningshuis en dus aan belgie...
En uw belangrijke staatshervorming . De tsjeven kennen de kan ik mij daar al iets bij voorstellen. haha b-h-v was zelfs geen breekpunt. Het naleven van de grondwet is zelfs geen breekpunt wat zou in godsnaam een grote staatshervorming dat wel zijn als ze weer aan de macht zijn. hoe naief kan men zijn. nog altijd niet geleerd na 40 jaar tsjeven trukken. |
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() Ook dat zal de N-VA wel doorslikken.
Jos Lantmeeters, voorzitter N-VA-Limburg, houdt het alleszins voor bekeken. |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de walen wat gaan verwijten en staan brullen als een echte Vlaamse Leeuw en daarna "poeslief" als een gekastreerde tamme kater : "n'ayez pas peur" ![]() als dat geen poging is om al premier te worden... Di Ripoooh staat al klaar ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() mijn woord is er twee waard... één voor de vlamingen en één voor de walen ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Had NVA niet maar een Jean-Marie De Decker gehad zie... wasa hari !! ![]()
|
![]() |