![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Weer een klasiek voorbeeld van zendtijd en geldverkwisting door de
Nederlandse Staatstelevisieinrichtingeninstituut der verheffing van het volk. Kortom schokkend in vele opzichten.....wat lul ik hier nu...ik ga slapen doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. |
![]() |
#2 |
|
![]() vrije radicaal tikte:
> Weer een klasiek voorbeeld van zendtijd en geldverkwisting door de > Nederlandse Staatstelevisieinrichtingeninstituut der verheffing van > het volk. Ik heb me prima vermaakt. > Kortom schokkend in vele opzichten.....wat lul ik hier nu... Ik heb het wel met je te doen, ondanks je leuke nick. Waarom kijk jij naar programma's die je het aanzien niet waard vindt? Zijn de commerciële zenders niet speciaal voor jou bedacht? > ik ga > slapen doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Nu maar hopen dat meneer Bos jou niet in je dromen komt bezoeken. |
![]() |
#3 |
|
![]() "Franneke" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > vrije radicaal tikte: > > > Weer een klasiek voorbeeld van zendtijd en geldverkwisting door de > > Nederlandse Staatstelevisieinrichtingeninstituut der verheffing van > > het volk. > > Ik heb me prima vermaakt. Franneke houd van drama's? Alhoewel het voor één grote komedie was.. ![]() -- -RzR- |
![]() |
#4 |
|
![]() "Razor71" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Franneke" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > vrije radicaal tikte: > > > > > Weer een klasiek voorbeeld van zendtijd en geldverkwisting door de > > > Nederlandse Staatstelevisieinrichtingeninstituut der verheffing van > > > het volk. > > > > Ik heb me prima vermaakt. Franneke houd van drama's? Alhoewel het voor mij één grote komedie was.. ![]() -- -RzR- |