![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() vanmiddag, het onderstaande gemaild, 'k vraag me af of ik antwoord zal krijgen.
Geachte heer R stevaert, voorzitter van de sp-a, Bij deze ben ik genoodzaakt mijn vraag aan uw ten persoonlijken titel te laten geworden, omdat op het forum van de site van uw partij, men het nodig vond mijn toch wel terechte vraag, die ik overigens in alle beleefdheid en met de meest welvoeglijke bewoordingen gesteld had, te moeten verwijderen, zonder ook maar een argument te geven om dergelijk handelen te verantwoorden. Mijn e-mail adres was nochtans vermeld! Ten tweede male dus, mijn vraag: gezien uw ( of uw partij)het , gezien uw houding in het migrantenstemrechtdossier, het niet meer nodig acht om een ingezetene te zijn van een bepaalde vereniging ( in casu de natie) om er toch beslissingsmacht te hebben ( in casu stemrecht), zou ik, volledig in de lin van uw redeniring, bij deze stemrecht willen eisen voor de volgende voorzittersverkiezingen van de sp-a, ook zonder lid te zijn van de partij. Ik vertrouw op uw consequentie in deze, en meen dus dat u mij dit niet kunt /zult weigeren. Daarom vraag ik uw mij de modaliteiten daaromtrend door te mailen, en ben overtuigd dat ik hieraan zal kunnen voldoen ( al 5 jaar in het land, geen strafblad, zal ook beloven vanaf nu de wet te gaan respecteren...) Met vriendelijke groeten [email protected] ook doen? knippen en plakken en dan naar [email protected]
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() zalig gewoon
![]()
![]() |
#3 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dzeejes!
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein) "I gained nothing at all from Supreme Enlightenment, and for that very reason it is called Supreme Enlightenment." (Boedha) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
zoals al vaak gezegd werd gaat het hier om de inhoud en niet om de vorm en Djeezes is ook niet juist getypt
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() wie zou die tekst geschreven hebben voor die gast... Geert zelf ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De wet ovetreden, sjoemelen, corruptie, het is een conditio sine qua non om Spastenvoorzitter te mogen worden. Kom maar terug in september als ge een strafblad hebt!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Mensen die nog geen 5 jaar deel uitmaken van onze maatschappij hebben ook geen stemrecht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het gaat om de gemeente, niet om de natie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
waarom dan niet het principe terug invoeren van cijnskiesrecht: ik betaal meer, dus ook meer stemmen ![]()
![]() |
![]() |
#14 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
of is het voldoende dat ik al 5 jaar de politiek volg?
![]() |
![]() |
#16 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
en die mensen die geen belasting betalen ( gepensioneerden), of die hun ikopen in de stad doen, en die geen lid zijn van een of andere vereniging, mogen die dan stemmen?
![]() |
![]() |
#18 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#19 | ||
Lokaal Raadslid
|