![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Het cordon mag doorbroken worden als.. | |||
we het vreemdelingbeleid volledig in handen krijgen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
we het land kunnen spitsen |
![]() ![]() ![]() |
20 | 95,24% |
enkel al onze standpunten ingewilligd worden |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Is nu het cordon een vloek of een zegen?
De meeste zullen het zien als een vloek, dus laten we daar dan vanuit gaan. Het cordon kan enkel doorbroken worden als er een mogelijke samenwerking plaats vind. Anders zal het zich opheffen, als het VB de absolute meerderheid haalt. Wat ik de eerste jaaaren nog niet zie gebeuren. Dus ...samenwerken... met andere partijen. Stel nu, dat het VB mee mag onderhandelen voor een coalitie. De meest logische op dit ogenblik is CD&V-NV-A en Vlaams Belang. De eerste groep verkoopt graag zen waar in een verregaande staatshervorming. De Tweede eveneens, maar wil een 'snelle' boedelscheiding. Alsook een degelijk vreemdelingen beleid. Om tot een 'overeenkomst te komen, kan best elk wat water in de wijn doen. Het VB krijgt bijvoorbeeld alle troeven voor een strenger en degelijk vreemdelingen beleid. De CDV-NVA, mag een verregaande staatshervorming doordrukken, zonder evenwel meteen over te moeten overgaan tot het spiltsen van België. Mijn vraag is: Kan het VB hier tevreden mee zijn om het cordon te doorbreken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Hetgeen wij als eerste willen is een onafhankelijk vlaanderen,is zeer belangrijk.Mijn eigen mening;eindelijk gedaan om ons geld ten onrechte aan wallonie te geven.
En nog veel meer dan dat natuurlijk. Al de rest komt vanzelf wel erbij zoals vreemdelingen aanpak ect.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Wie denkt dat er een fundamentele wijziging aan het vreemdelingenbeleid kan komen binnen België, maakt zichzelf blaaskes wijs. Het zal in een onafhankelijk Vlaanderen al moeilijk genoeg zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, de splitsing van het land garandeert een algemene verandering in de aanpak van allerlei problemen. Dus ook in het vreemdelingenbeleid. Daarom koos ook ik voor de tweede oplossing.
|
![]() |
![]() |