![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
Onlangs kon ik u uit de eerste hand melden dat ik als Zwolle-Zuidenaar
een politieagent aan de deur kreeg die buurtonderzoek deed naar deze autobranden. Om misverstanden te voorkomen wil ik nadrukkelijk stellen dat ik niet weet of nationalistische motieven een rol spelen bij deze branden, maar dat ik dit ook niet uitsluit. Datum: 19 maart 2007 Bron: Destentor.nl Opnieuw zes autobranden in Zwolle door Janine Stougie ZWOLLE - In de nacht van vrijdag op zaterdag zijn in Zwolle zes auto’s uitgebrand. De auto’s stonden in Zwolle-Zuid op de Broederschap en op de Meensliedenlaan, bij ’t Streekien in de Diezerpoort en op de Kamperweg in de Veerallee. Aan 't Streekien en aan de Kamperweg brandden elk twee auto's uit. De afgelopen twee maanden zijn er verspreid over de hele stad zo’n twintig wagens in brand gestoken. De branden van afgelopen nacht zijn in een tijdsbestek van een uur - tussen 03.00 en 04.00 uur - gesticht. Bij de brand aan de Kamperweg barstten door de enorme hitte enkele ruiten van het naastgelegen bedrijfspand. Nu de branden maar aanblijven houden, heeft politie IJsselland er een rechercheteam van zeven man opgezet. Volgens de recherche gaat het bij alle incidenten van de afgelopen weken om brandstichting. Wel is er sprake van meerdere daders met verschillende werkwijzen. De politie vraagt getuigen zich via telefoonnummer 0900-8844 te melden. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
|
|
#2 |
|
|
Mon, 19 Mar 2007 08:21:25 +0100: Sjoerd Bakker <[email protected]>: in
nl.politiek: >Onlangs kon ik u uit de eerste hand melden dat ik als Zwolle-Zuidenaar >een politieagent aan de deur kreeg die buurtonderzoek deed naar deze >autobranden. Om misverstanden te voorkomen wil ik nadrukkelijk stellen >dat ik niet weet of nationalistische motieven een rol spelen bij deze >branden, maar dat ik dit ook niet uitsluit. Stoken en suggestief berichtgeven. Als er geen enkele aanwijzing voor is, waarom noem je het überhaupt? Tendentieus, kwalijk. "of Sovjet-spionnen / Amerikaanse agenten hier de hand in hebben gehad is niet bekend, maar uit te sluiten valt het ook niet". -- Ruud Harmsen - http://rudhar.com |
|
|
#3 |
|
|
Sjoerd Bakker wrote: > Om misverstanden te voorkomen wil ik nadrukkelijk stellen > dat ik niet weet of nationalistische motieven een rol spelen bij deze > branden, maar dat ik dit ook niet uitsluit. Op deze manier los je nooit problemen op, stoker. |
|
|
#4 |
|
|
On Mon, 19 Mar 2007 10:02:21 +0100, Gekleurde Medelander ®
<water@pijp> wrote: > > >Sjoerd Bakker wrote: > >> Om misverstanden te voorkomen wil ik nadrukkelijk stellen >> dat ik niet weet of nationalistische motieven een rol spelen bij deze >> branden, maar dat ik dit ook niet uitsluit. > >Op deze manier los je nooit problemen op, stoker. In een democratie dient w.m.b. alles bespreekbaar te zijn; ook hypotheses. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
|
|
#5 |
|
|
On Mon, 19 Mar 2007 09:08:52 +0100, Ruud Harmsen
<[email protected]> wrote: >Mon, 19 Mar 2007 08:21:25 +0100: Sjoerd Bakker <[email protected]>: in >nl.politiek: > >>Onlangs kon ik u uit de eerste hand melden dat ik als Zwolle-Zuidenaar >>een politieagent aan de deur kreeg die buurtonderzoek deed naar deze >>autobranden. Om misverstanden te voorkomen wil ik nadrukkelijk stellen >>dat ik niet weet of nationalistische motieven een rol spelen bij deze >>branden, maar dat ik dit ook niet uitsluit. > >Stoken en suggestief berichtgeven. Als er geen enkele aanwijzing voor >is, waarom noem je het überhaupt? Tendentieus, kwalijk. Denk ik aan brandende auto's, dan welt de gedachte aan Parijs soms in mij op. Dat lijkt mij niet zo vreemd. > >"of Sovjet-spionnen / Amerikaanse agenten hier de hand in hebben gehad >is niet bekend, maar uit te sluiten valt het ook niet". -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
|
|
#6 |
|
|
Sjoerd Bakker wrote: > On Mon, 19 Mar 2007 10:02:21 +0100, Gekleurde Medelander ® > <water@pijp> wrote: > > >> >>Sjoerd Bakker wrote: >> >> >>>Om misverstanden te voorkomen wil ik nadrukkelijk stellen >>>dat ik niet weet of nationalistische motieven een rol spelen bij deze >>>branden, maar dat ik dit ook niet uitsluit. >> >>Op deze manier los je nooit problemen op, stoker. > > > In een democratie dient w.m.b. (wat mij betreft) alles bespreekbaar te zijn; ook > hypotheses. Je blijft lachen met jou. |
|
|
#7 |
|
|
Sjoerd Bakker schreef:
> Onlangs kon ik u uit de eerste hand melden dat ik als Zwolle-Zuidenaar > een politieagent aan de deur kreeg die buurtonderzoek deed naar deze > autobranden. Om misverstanden te voorkomen wil ik nadrukkelijk stellen > dat ik niet weet of nationalistische motieven een rol spelen bij deze > branden, maar dat ik dit ook niet uitsluit. > > > Datum: 19 maart 2007 > Bron: Destentor.nl > > Opnieuw zes autobranden in Zwolle > door Janine Stougie > > ZWOLLE - In de nacht van vrijdag op zaterdag zijn in Zwolle zes auto’s > uitgebrand. De auto’s stonden in Zwolle-Zuid op de Broederschap en op > de Meensliedenlaan, bij ’t Streekien in de Diezerpoort en op de > Kamperweg in de Veerallee. > > Aan 't Streekien en aan de Kamperweg brandden elk twee auto's uit. > De afgelopen twee maanden zijn er verspreid over de hele stad zo’n > twintig wagens in brand gestoken. De branden van afgelopen nacht zijn > in een tijdsbestek van een uur - tussen 03.00 en 04.00 uur - gesticht. > Bij de brand aan de Kamperweg barstten door de enorme hitte enkele > ruiten van het naastgelegen bedrijfspand. > > Nu de branden maar aanblijven houden, heeft politie IJsselland er een > rechercheteam van zeven man opgezet. Volgens de recherche gaat het bij > alle incidenten van de afgelopen weken om brandstichting. Wel is er > sprake van meerdere daders met verschillende werkwijzen. > De politie vraagt getuigen zich via telefoonnummer 0900-8844 te > melden. > Ik heb de politie gebeld en zij wilden mij niets zeggen over de mogelijke daders. Zij wilden dus ook niet ontkennen dat dit wel eens autochtone Nederlanders zouden kunnen zijn. Ook ontkenden zij niet dat de daders ook een rol speelden bij de rellen in Parijs. Dat de brandstichters ook verantwoordelijk waren voor de aanslagen op het WTC en de moord op president Kennedy kon de woordvoerder niet uitsluiten. Ik weet genoeg. Ik heb sterke vermoedens dat hier eigenlijk een conflict achter schuilgaat dat te maken heeft met de vraag of witte sokken dragen op straat wel of niet verboden moet worden. Ik ben nog opzoek naar een bericht op een obscuur weblog om dit te bewijzen, maar als ik dit niet kan vinden weet ik zeker dat dat komt omdat de Linkse Kerk die berichten tegengehouden heeft. Tjitte |
|
|
#8 |
|
|
On Mon, 19 Mar 2007 08:21:25 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]>
wrote: >Onlangs kon ik u uit de eerste hand melden dat ik als Zwolle-Zuidenaar >een politieagent aan de deur kreeg die buurtonderzoek deed naar deze >autobranden. Om misverstanden te voorkomen wil ik nadrukkelijk stellen >dat ik niet weet of nationalistische motieven een rol spelen bij deze >branden, maar dat ik dit ook niet uitsluit. Nou Sjoerd, tijd voor oplossings-gerichte actie. Kom uit je luie stoel en formeer een burgerwacht. Gr, Arne Vogel. |
|
|
#9 |
|
|
Mon, 19 Mar 2007 10:24:23 +0100: Tjittel
<[email protected]>: in nl.politiek: >Ik heb de politie gebeld en zij wilden mij niets zeggen over de >mogelijke daders. Zij wilden dus ook niet ontkennen dat dit wel eens >autochtone Nederlanders zouden kunnen zijn. Racist. Ploink. >Ook ontkenden zij niet dat >de daders ook een rol speelden bij de rellen in Parijs. Dat de >brandstichters ook verantwoordelijk waren voor de aanslagen op het WTC >en de moord op president Kennedy kon de woordvoerder niet uitsluiten. >Ik weet genoeg. Aha, een grapjas. Deploink dan maar. >Ik heb sterke vermoedens dat hier eigenlijk een conflict achter >schuilgaat dat te maken heeft met de vraag of witte sokken dragen op >straat wel of niet verboden moet worden. Ik ben nog opzoek naar een >bericht op een obscuur weblog om dit te bewijzen, maar als ik dit niet >kan vinden weet ik zeker dat dat komt omdat de Linkse Kerk die berichten >tegengehouden heeft. -- Ruud Harmsen - http://rudhar.com |
|
|
#10 |
|
|
"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Mon, 19 Mar 2007 09:08:52 +0100, Ruud Harmsen > <[email protected]> wrote: > >>Mon, 19 Mar 2007 08:21:25 +0100: Sjoerd Bakker <[email protected]>: in >>nl.politiek: >> >>>Onlangs kon ik u uit de eerste hand melden dat ik als Zwolle-Zuidenaar >>>een politieagent aan de deur kreeg die buurtonderzoek deed naar deze >>>autobranden. Om misverstanden te voorkomen wil ik nadrukkelijk stellen >>>dat ik niet weet of nationalistische motieven een rol spelen bij deze >>>branden, maar dat ik dit ook niet uitsluit. >> >>Stoken en suggestief berichtgeven. Als er geen enkele aanwijzing voor >>is, waarom noem je het überhaupt? Tendentieus, kwalijk. > > Denk ik aan brandende auto's, dan welt de gedachte aan Parijs soms in > mij op. Dat lijkt mij niet zo vreemd. Mij wel. Al in 1996/1997, ruim voor 'Parijs' gingen er in Hengelo 70+ auto's in vlammen op. Gewoon een plaatselijke pyromaan. Je moet niet zo krampachtig pogen alles in grotere plaatjes te vatten. |
|
|
#11 |
|
|
On 19 mrt, 10:30, Bird <[email protected]> wrote:
> On Mon, 19 Mar 2007 08:21:25 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]> > wrote: > > >Onlangs kon ik u uit de eerste hand melden dat ik als Zwolle-Zuidenaar > >een politieagent aan de deur kreeg die buurtonderzoek deed naar deze > >autobranden. Om misverstanden te voorkomen wil ik nadrukkelijk stellen > >dat ik niet weet of nationalistische motieven een rol spelen bij deze > >branden, maar dat ik dit ook niet uitsluit. > > Nou Sjoerd, tijd voor oplossings-gerichte actie. Kom uit je luie stoel > en formeer een burgerwacht. Hij is een burgerwacht. Hij zit de hele tijd al uit het raam te staren. |