![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Ik zag hem bij Rondom Tien ? Een onbeduidend bleek figuur die stuiterde van de zenuwen. Wat hij zei kwam niet over. Dat chaos programma van die egocentrische en lelijke Cees Grimbergen. Met zijn arrogante vooringenomen gezwets. En altijd maar in dat Amsterdam want daar komen alle grote smoelen vandaan die in Hilversum de zakken vullen. Wat een land. |
![]() |
#2 |
|
![]() > Ik zag hem bij Rondom Tien ? Een onbeduidend bleek figuur
> die stuiterde van de zenuwen. Wat hij zei kwam niet over. > Dat chaos programma van die egocentrische en lelijke > Cees Grimbergen. Met zijn arrogante vooringenomen gezwets. > En altijd maar in dat Amsterdam want daar komen alle grote > smoelen vandaan die in Hilversum de zakken vullen. > Wat een land. > Zo, jij bent je frustratie ook weer kwijt. Alleen wat je nu bedoelt....... |
![]() |
#3 |
|
![]() RommelPotterij heeft uiteengezet op 19-3-2007 :
> "kijker" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> Ik zag hem bij Rondom Tien ? Een onbeduidend bleek figuur >> die stuiterde van de zenuwen. Wat hij zei kwam niet over. >> Dat chaos programma van die egocentrische en lelijke >> Cees Grimbergen. Met zijn arrogante vooringenomen gezwets. >> En altijd maar in dat Amsterdam want daar komen alle grote >> smoelen vandaan die in Hilversum de zakken vullen. >> Wat een land. > > Een Sjoerd Bakker was op TV. > Hij was te jong, denk ik, om onze Sjoerd te zijn. Bovendien zei die jongen op tv niet de hele tijd 'homo' 'spreek voor jezelf', hetgeen bewijst dat het niet Sjoerd Bakker uut Zwolle was. |
![]() |
#4 |
|
![]() "kijker" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > Ik zag hem bij Rondom Tien ? Een onbeduidend bleek figuur > die stuiterde van de zenuwen. Wat hij zei kwam niet over. > Dat chaos programma van die egocentrische en lelijke > Cees Grimbergen. Met zijn arrogante vooringenomen gezwets. > En altijd maar in dat Amsterdam want daar komen alle grote > smoelen vandaan die in Hilversum de zakken vullen. > Wat een land. Een Sjoerd Bakker was op TV. Hij was te jong, denk ik, om onze Sjoerd te zijn. |
![]() |
#5 |
|
![]() "donnerwetter!" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > RommelPotterij heeft uiteengezet op 19-3-2007 : >> "kijker" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> Ik zag hem bij Rondom Tien ? Een onbeduidend bleek figuur >>> die stuiterde van de zenuwen. Wat hij zei kwam niet over. >>> Dat chaos programma van die egocentrische en lelijke >>> Cees Grimbergen. Met zijn arrogante vooringenomen gezwets. >>> En altijd maar in dat Amsterdam want daar komen alle grote >>> smoelen vandaan die in Hilversum de zakken vullen. >>> Wat een land. >> >> Een Sjoerd Bakker was op TV. >> Hij was te jong, denk ik, om onze Sjoerd te zijn. > > Bovendien zei die jongen op tv niet de hele tijd 'homo' 'spreek voor > jezelf', hetgeen bewijst dat het niet Sjoerd Bakker uut Zwolle was. > > Misschien een gevalletje van plankenkoorts? ![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() On 19 mrt, 17:12, "kijker" <[email protected]> wrote:
> Ik zag hem bij Rondom Tien ? Een onbeduidend bleek figuur > die stuiterde van de zenuwen. Wat hij zei kwam niet over. > Dat chaos programma van die egocentrische en lelijke > Cees Grimbergen. Met zijn arrogante vooringenomen gezwets. > En altijd maar in dat Amsterdam want daar komen alle grote > smoelen vandaan die in Hilversum de zakken vullen. > Wat een land. Sjoerd komt zijn huis bijna niet uit, want hij is t lui om t reizen: ook een vorm van werrekken! |
![]() |
#7 |
|
![]() On Mon, 19 Mar 2007 19:49:55 +0100, "RommelPotterij" <[email protected]>
wrote: > >"kijker" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> >> Ik zag hem bij Rondom Tien ? Een onbeduidend bleek figuur >> die stuiterde van de zenuwen. Wat hij zei kwam niet over. >> Dat chaos programma van die egocentrische en lelijke >> Cees Grimbergen. Met zijn arrogante vooringenomen gezwets. >> En altijd maar in dat Amsterdam want daar komen alle grote >> smoelen vandaan die in Hilversum de zakken vullen. >> Wat een land. > >Een Sjoerd Bakker was op TV. >Hij was te jong, denk ik, om onze Sjoerd te zijn. Ik heb het niet gezien, maar ik zat inderdaad niet in Rondom Tien. Sjoerd Bakker is een vrij veel voorkomende naam. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |