![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Blijkbaar was mijn vermoeden juist...
Blijkbaar zat ik er niet zover naast toen ik de verantwoordelijkheid voor de vijfvoudige moord voor een groot deel bij de verdraagzame 'islam' legde. Moeder die vijf kinderen neerstak aangehouden Hieronder volgt een citaat uit 'Het Journaal' van Mark Grammens. "Wat is onze berichtgeving waard ? Het is niet dat we ons met faits divers willen bezighouden, maar we zouden de lezer toch willen vertellen dat in de buitenlandse kranten een heel ander verhaal over de verschrikkelijke moordpartij in Nijvel - waar een moeder haar vijf kinderen doodde - wordt aangetroffen dan in de Vlaamse media. Uitvoerig beschrijven bijvoorbeeld Le Monde en Paris Match, om ons slechts tot die Franse bladen te beperken, hoe de moeder "kort werd gehouden" door haar Marokkaanse autoritaire man, haar familie niet mocht ontmoeten en in paniek verkeerde omdat hij met zijn moeder, die hier ook woonde, al een maand in Marokko verbleef met het doel daar een woning in te richten om zijn kinderen te laten overkomen en ze een mohammedaanse opvoeding te kunnen geven. Reeds had de oudste dochter op school geklaagd over het feit dat ze sinds kort niet meer buiten mocht zonder hoofddoek. De moeder zag een vertrek naar Marokko niet zitten en vreesde haar kinderen te verliezen. Nog veel andere details, waar men bij ons blijkbaar geen aandacht voor had, werden op basis van getuigenissen in de buitenlandse pers bekendgemaakt. De hoofdbekommernis van onze media lijkt niet te zijn geweest de waarheid over de verschrikking te achterhalen, maar te voorkomen dat men de etnische en religieuze achtergronden ervan zou blootleggen." http://janice-laureyssens-visie.skynetblogs.be/ Niets meer over gehoord in de belzieke pers........ Waaraan zou dat nu weer liggen ? Graag wat multikul commentaar van linkse kant................ -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#2 |
|
![]() On Tue, 20 Mar 2007 18:40:07 GMT, "Ghingis Khan"
<[email protected]> wrote: > Blijkbaar was mijn vermoeden juist... > Blijkbaar zat ik er niet zover naast toen ik de verantwoordelijkheid >voor de vijfvoudige moord voor een groot deel bij de verdraagzame 'islam' >legde. Moeder die vijf kinderen neerstak aangehouden > > Hieronder volgt een citaat uit 'Het Journaal' van Mark Grammens. > > "Wat is onze berichtgeving waard ? > > Het is niet dat we ons met faits divers willen bezighouden, maar we >zouden de lezer toch willen vertellen dat in de buitenlandse kranten een >heel ander verhaal over de verschrikkelijke moordpartij in Nijvel - waar een >moeder haar vijf kinderen doodde - wordt aangetroffen dan in de Vlaamse >media. > > Uitvoerig beschrijven bijvoorbeeld Le Monde en Paris Match, om ons >slechts tot die Franse bladen te beperken, hoe de moeder "kort werd >gehouden" door haar Marokkaanse autoritaire man, haar familie niet mocht >ontmoeten en in paniek verkeerde omdat hij met zijn moeder, die hier ook >woonde, al een maand in Marokko verbleef met het doel daar een woning in te >richten om zijn kinderen te laten overkomen en ze een mohammedaanse >opvoeding te kunnen geven. Reeds had de oudste dochter op school geklaagd >over het feit dat ze sinds kort niet meer buiten mocht zonder hoofddoek. > > De moeder zag een vertrek naar Marokko niet zitten en vreesde haar >kinderen te verliezen. > Nog veel andere details, waar men bij ons blijkbaar geen aandacht voor >had, werden op basis van getuigenissen in de buitenlandse pers >bekendgemaakt. > > De hoofdbekommernis van onze media lijkt niet te zijn geweest de >waarheid over de verschrikking te achterhalen, maar te voorkomen dat men de >etnische en religieuze achtergronden ervan zou blootleggen." > > http://janice-laureyssens-visie.skynetblogs.be/ > > >Niets meer over gehoord in de belzieke pers........ >Waaraan zou dat nu weer liggen ? > >Graag wat multikul commentaar van linkse kant................ Multikul commentaar van rechtse kant heb je dat al gezien hier op bepol? -- The most ineffective workers are systematically moved to the place where they can do the least damage: Management. |
![]() |
#3 |
|
![]() "Curieuzeneus" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Tue, 20 Mar 2007 18:40:07 GMT, "Ghingis Khan" > <[email protected]> wrote: > >> Blijkbaar was mijn vermoeden juist... >> Blijkbaar zat ik er niet zover naast toen ik de verantwoordelijkheid >>voor de vijfvoudige moord voor een groot deel bij de verdraagzame 'islam' >>legde. Moeder die vijf kinderen neerstak aangehouden >> >> Hieronder volgt een citaat uit 'Het Journaal' van Mark Grammens. >> >> "Wat is onze berichtgeving waard ? >> >> Het is niet dat we ons met faits divers willen bezighouden, maar we >>zouden de lezer toch willen vertellen dat in de buitenlandse kranten een >>heel ander verhaal over de verschrikkelijke moordpartij in Nijvel - waar >>een >>moeder haar vijf kinderen doodde - wordt aangetroffen dan in de Vlaamse >>media. >> >> Uitvoerig beschrijven bijvoorbeeld Le Monde en Paris Match, om ons >>slechts tot die Franse bladen te beperken, hoe de moeder "kort werd >>gehouden" door haar Marokkaanse autoritaire man, haar familie niet mocht >>ontmoeten en in paniek verkeerde omdat hij met zijn moeder, die hier ook >>woonde, al een maand in Marokko verbleef met het doel daar een woning in >>te >>richten om zijn kinderen te laten overkomen en ze een mohammedaanse >>opvoeding te kunnen geven. Reeds had de oudste dochter op school geklaagd >>over het feit dat ze sinds kort niet meer buiten mocht zonder hoofddoek. >> >> De moeder zag een vertrek naar Marokko niet zitten en vreesde haar >>kinderen te verliezen. >> Nog veel andere details, waar men bij ons blijkbaar geen aandacht >> voor >>had, werden op basis van getuigenissen in de buitenlandse pers >>bekendgemaakt. >> >> De hoofdbekommernis van onze media lijkt niet te zijn geweest de >>waarheid over de verschrikking te achterhalen, maar te voorkomen dat men >>de >>etnische en religieuze achtergronden ervan zou blootleggen." >> >> http://janice-laureyssens-visie.skynetblogs.be/ >> >> >>Niets meer over gehoord in de belzieke pers........ >>Waaraan zou dat nu weer liggen ? >> >>Graag wat multikul commentaar van linkse kant................ > > Multikul commentaar van rechtse kant heb je dat al gezien hier op > bepol? Wie akkoord is hoeft geen commentaar te leveren > > The most ineffective workers are systematically moved to the place where > they can do the least damage: Management. |