![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Nomineer de song die volgens jou de beste gitaarsolo ooit bevat.
Zonder of met link naar mp3 file of videofile of youtube of website. Hierbij nomineer ik: Michael Schenker Group - Never Trust A Stranger http://www.alt-madcrew.com/music/Mic...A_Stranger.mp3 username: harde password: lul |
![]() |
#2 |
|
![]() Euker Voorn wrote: > Nomineer de song die volgens jou de beste gitaarsolo ooit bevat. > Zonder of met link naar mp3 file of videofile of youtube of website. > > Hierbij nomineer ik: > > Michael Schenker Group - Never Trust A Stranger Ik heb een twee jaar geleden nog z'n broer gezien met de rest van de club. Tjongejonge wat een dinoshow. Beste gitaarsolo weet ik niet, maar de meest vervelende komen beslist van Frank Zappa. |
![]() |
#3 |
|
![]() "star chidia" schreef
> Beste gitaarsolo weet ik niet, maar de meest vervelende > komen beslist van Frank Zappa. > Waarbij de heer Chidia wordt veroordeeld tot een 24 uur durende sessie met de gitaarsolo van 'Montana' op een koptelefoon, onderwijl met een brandslang naar een hoek van de kamer gespoten (om dit bericht nog een politieke wending te geven). Persoonlijk geef ik de voorkeur aan de solo in 'The blue garden' van Masters of Reality. Die is 10 seconden lang, lang genoeg voor een gitaarsolo |
![]() |
#4 |
|
> Beste gitaarsolo weet ik niet, maar de meest vervelende > komen beslist van Frank Zappa. > Waarbij de heer Chidia wordt veroordeeld tot een 24 uur durende sessie met de gitaarsolo van 'Montana' op een koptelefoon, onderwijl met een brandslang naar een hoek van de kamer gespoten (om dit bericht nog een politieke wending te geven). Persoonlijk geef ik de voorkeur aan de solo in 'The blue garden' van Masters of Reality. Die is 10 seconden lang, lang genoeg voor een gitaarsolo |
![]() |
#5 |
|
![]() |
#6 |
|
![]() On 23 Nov 2006 14:57:37 -0800, "star chidia" <[email protected]>
wrote: > >Euker Voorn wrote: >> Nomineer de song die volgens jou de beste gitaarsolo ooit bevat. >> Zonder of met link naar mp3 file of videofile of youtube of website. >> >> Hierbij nomineer ik: >> >> Michael Schenker Group - Never Trust A Stranger > >Ik heb een twee jaar geleden nog z'n broer gezien met >de rest van de club. Tjongejonge wat een dinoshow. Tja die gasten zijn ook bijna 60 nu denk? En Michael ging natuurlijk niet zomaar al jong bij ze weg. >Beste gitaarsolo weet ik niet, maar de meest vervelende >komen beslist van Frank Zappa. Ja. Die zijn als een te groot bord spaghetti, er is geen doorkomen aan lol Euker |
![]() |
#7 |
|
![]() "Euker Voorn" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Nomineer de song die volgens jou de beste gitaarsolo ooit bevat. > Zonder of met link naar mp3 file of videofile of youtube of website. > > Hierbij nomineer ik: > > Michael Schenker Group - Never Trust A Stranger > > http://www.alt-madcrew.com/music/Mic...A_Stranger.mp3 > > username: harde > password: lul Waardeloos, nog een slecht nummer ook. Voor goeie gitaarsolo's moet je bij Jimi zijn. Niet alles is fantastisch maar er zit er soms (eigenlijk heel veel) tussen daar krijg je gewoon een harde lul van. Machine Gun/Philmore East (na zo'n 4 minuten aaaaargh), Drivin'South (BBS Sessions part two) daar gaat de man echt helemaal los. |
![]() |
#8 |
|
![]() Atilla wrote:
> "star chidia" schreef > >> Beste gitaarsolo weet ik niet, maar de meest vervelende >> komen beslist van Frank Zappa. >> > > Waarbij de heer Chidia wordt veroordeeld tot een 24 uur durende sessie met > de gitaarsolo van 'Montana' op een koptelefoon, onderwijl met een brandslang > naar een hoek van de kamer gespoten (om dit bericht nog een politieke > wending te geven). > > Persoonlijk geef ik de voorkeur aan de solo in 'The blue garden' van Masters > of Reality. Die is 10 seconden lang, lang genoeg voor een gitaarsolo > > Zal ik eens gek doen? Peter Brown (Wie?) "Crank it up (Funk Town)" Kort, krachtig, suuuper strak (wat op zich al eigenaardig is voor een solo), en uiteraard verrassend; hij staat bij mij namelijk op een bijna melige track, op een melig vynieltje. Het vynieltje heb ik 2e hands gekocht om de eerste paar maten van Jimmy 'Bo' Horne - 'Spank', welke in veel house hits is gesampled. En voor Bobby Caldwell - 'What you won't do for love', welke door Tupac Shakur is gebruikt in gelijknamige song. JayJBee "'Disco planet' (T.K. Records TKR83376)" |
![]() |
#9 |
|
![]() "Euker Voorn" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Nomineer de song die volgens jou de beste gitaarsolo ooit bevat. > Zonder of met link naar mp3 file of videofile of youtube of website. > > Hierbij nomineer ik: > > Michael Schenker Group - Never Trust A Stranger > > http://www.alt-madcrew.com/music/Mic...A_Stranger.mp3 > > username: harde > password: lul Heerlijk nummer, paar keer geluisterd. Krijg er wel kippevel van. Mag ik een verzoek doen? Cacophony met het nummer Concerto. (Jason Becker en Marty Friedman) Het laatste rustige stukje waar het omhoog gaat! poeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh als je van "never trust" een harde krijgt zal het hierbij wel een orgasme worden ![]() Marc |
![]() |
#10 |
|
![]() > Nomineer de song die volgens jou de beste gitaarsolo ooit bevat.
> Zonder of met link naar mp3 file of videofile of youtube of website. > > Hierbij nomineer ik: > > Michael Schenker Group - Never Trust A Stranger > > http://www.alt-madcrew.com/music/Mic...A_Stranger.mp3 > > username: harde > password: lul Queen - "Brighton Rock" van Sheer Heart Attack. -- news:alt.comp.freeware news:alt.nl.gratis.adverteren Voor type en grammatica fouten klik op onderstaande link: http://www.megasponsor.nl/typ_en_grammaticafouten.htm |
![]() |
#11 |
|
![]() Atilla schreef: > "star chidia" schreef > > > Beste gitaarsolo weet ik niet, maar de meest vervelende > > komen beslist van Frank Zappa. > > > > Waarbij de heer Chidia wordt veroordeeld tot een 24 uur durende sessie met > de gitaarsolo van 'Montana' op een koptelefoon, onderwijl met een brandslang > naar een hoek van de kamer gespoten (om dit bericht nog een politieke > wending te geven). Hear! Hear! > > Persoonlijk geef ik de voorkeur aan de solo in 'The blue garden' van Masters > of Reality. Die is 10 seconden lang, lang genoeg voor een gitaarsolo Precies. Veel mensen dat veel en lang gelijk staat aan kwaliteit. |
![]() |
#12 |
|
![]() Euker Voorn schreef: > Nomineer de song die volgens jou de beste gitaarsolo ooit bevat. > Zonder of met link naar mp3 file of videofile of youtube of website. > > Hierbij nomineer ik: > > Michael Schenker Group - Never Trust A Stranger Jij bent zeker ook een fan van Europe? |
![]() |
#13 |
|
![]() > Euker Voorn schreef:
> >> Nomineer de song die volgens jou de beste gitaarsolo ooit bevat. >> Zonder of met link naar mp3 file of videofile of youtube of website. >> >> Hierbij nomineer ik: >> >> Michael Schenker Group - Never Trust A Stranger > > Jij bent zeker ook een fan van Europe? Nee maar wel van: Hendrix, Akkerman, Rik Emmet, Santana, Tommy Emmanuel, Dr.Slide (Axel Humbert) -- news:alt.comp.freeware news:alt.nl.gratis.adverteren Voor type en grammatica fouten klik op onderstaande link: http://www.megasponsor.nl/typ_en_grammaticafouten.htm |
![]() |
#14 |
|
![]() "H. Faber" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Euker Voorn" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Nomineer de song die volgens jou de beste gitaarsolo ooit bevat. >> Zonder of met link naar mp3 file of videofile of youtube of website. >> >> Hierbij nomineer ik: >> >> Michael Schenker Group - Never Trust A Stranger >> >> http://www.alt-madcrew.com/music/Mic...A_Stranger.mp3 >> >> username: harde >> password: lul > > Waardeloos, nog een slecht nummer ook. > > Voor goeie gitaarsolo's moet je bij Jimi zijn. Niet alles is fantastisch > maar er zit er soms (eigenlijk heel veel) tussen daar krijg je gewoon een > harde lul van. > Machine Gun/Philmore East (na zo'n 4 minuten aaaaargh), Drivin'South (BBS > Sessions part two) daar gaat de man echt helemaal los. ABSOLUUT MEE EENS !!! > > -------------------------------------------------------------------------------- Mijn Postvak In wordt beschermd door SPAMfighter 127 spam-mails zijn er tot op heden geblokkeerd. Download de gratis SPAMfighter vandaag nog! |
![]() |
#15 |
|
![]() On 24 Nov 2006 02:01:48 -0800, "Onder het plaveisel het moeras"
<[email protected]> wrote: > >Euker Voorn schreef: > >> Nomineer de song die volgens jou de beste gitaarsolo ooit bevat. >> Zonder of met link naar mp3 file of videofile of youtube of website. >> >> Hierbij nomineer ik: >> >> Michael Schenker Group - Never Trust A Stranger > >Jij bent zeker ook een fan van Europe? Geen vergelijking, jochie! |
![]() |
#16 |
|
![]() On Fri, 24 Nov 2006 08:22:11 +0100, "H. Faber" <[email protected]>
wrote: > >"Euker Voorn" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> Nomineer de song die volgens jou de beste gitaarsolo ooit bevat. >> Zonder of met link naar mp3 file of videofile of youtube of website. >> >> Hierbij nomineer ik: >> >> Michael Schenker Group - Never Trust A Stranger >> >> http://www.alt-madcrew.com/music/Mic...A_Stranger.mp3 >> >> username: harde >> password: lul > >Waardeloos, nog een slecht nummer ook. > >Voor goeie gitaarsolo's moet je bij Jimi zijn. Niet alles is fantastisch >maar er zit er soms (eigenlijk heel veel) tussen daar krijg je gewoon een >harde lul van. >Machine Gun/Philmore East (na zo'n 4 minuten aaaaargh), Drivin'South (BBS >Sessions part two) daar gaat de man echt helemaal los. Ik ken het werk van beide gitaristen goed, ook zelf bestudeerd en gespeeld, en Michael staat op een veel hoger nivo dan Hendrix. Is ook logisch want ze zijn van twee compleet verschillende generaties. Hendrix wordt aanbeden omdat die dood is, maar wees nu eerlijk, was zijn laatste werk nu echt zo geweldig? Valt natuurlijk ook niet mee om je gitaar goed te bespelen als alles onder de kots zit. Laten we eerlijk wezen, een normaal mens stikt niet in zijn eigen braaksel! Michael lust hem ook wel hoor, en heeft menig vrouw het ziekenhuis ingeslagen als ze weer eens aan zijn hoofd zaten te zeuren na 2 flessen Whiskey, maar ik zie hem nog niet stikken in zijn eigen braaksel! |
![]() |
#17 |
|
![]() On Fri, 24 Nov 2006 11:15:36 +0100, O¿O <[email protected]> wrote:
>> Euker Voorn schreef: >> >>> Nomineer de song die volgens jou de beste gitaarsolo ooit bevat. >>> Zonder of met link naar mp3 file of videofile of youtube of website. >>> >>> Hierbij nomineer ik: >>> >>> Michael Schenker Group - Never Trust A Stranger >> >> Jij bent zeker ook een fan van Europe? > >Nee maar wel van: Hendrix, Akkerman, Rik Emmet, Santana, Tommy >Emmanuel, Dr.Slide (Axel Humbert) Wist jij dat Michael vooral werd geïnspideerd door Hank van The Shadows? |
![]() |
#18 |
|
![]() "Euker Voorn" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Nomineer de song die volgens jou de beste gitaarsolo ooit bevat. > Zonder of met link naar mp3 file of videofile of youtube of website. > > Hierbij nomineer ik: > > Michael Schenker Group - Never Trust A Stranger > > http://www.alt-madcrew.com/music/Mic...A_Stranger.mp3 > > username: harde > password: lul Wat een zeiknummer. Weg ermee. Gratis meegeven met een pak Dabbelmon dus. |
![]() |
#19 |
|
![]() Pat Thral, Crossing the Line
|
![]() |
#20 |
|
![]() Euker Voorn schreef:
> Nomineer de song die volgens jou de beste gitaarsolo ooit bevat. > Zonder of met link naar mp3 file of videofile of youtube of website. > > Hierbij nomineer ik: > > Michael Schenker Group - Never Trust A Stranger > > http://www.alt-madcrew.com/music/Mic...A_Stranger.mp3 > Cream - Spoonful Jimi Hendrix - If 6 was 9 En nog meer van die ouwe-lullen-muziek van John Mayall - The Who - Paupers - Eric Clapton - etc. etc. -- groeten, pleerol (pleelol, in het Chinees) ![]() If your feet smell and your nose runs - you're built upside down. |