![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En ik heb dit niet gezegd, maar de ene NVA'er tegen de andere VB'er, te zien op de site van Het Nuewsblad:
In de kijker ,,Een stem voor het Blok is een stem in de vergeetput'' - 26/05/2004 Echt hartelijk is de begroeting niet. En het zit er meteen net niet bovenarms op. N-VA-voorzitter Geert Bourgeois in de clinch met Vlaams Blok- voorman Filip Dewinter. ,,Mocht het Blok niet bestaan, dan zat ik wellicht bij de N-VA’’, begint Dewinter. Bourgeois: ,,Dan zou u op zijn zachtst gezegd een heel ander maatschappelijk verhaal moeten vertellen.’’ meer...je kan daar klikken voor het volledige verkiezingsdossier ![]() die mannen lijken mij niet van mekaar te houden... ![]() hoe zou dat komen?????
#2 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Die mep die Geert op het punt staat uit te delen, gaat lelijk aankomen bij De Winter denk ik...
|
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() geert wilde zijn arm strekken ,maar kreeg kramp.
#4 |
Burger
|
![]() pull to flush
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#6 |
|
![]() En Dewinter luistert vol ontzag naar het prachtige verhaal...
#7 |
|
![]() Geert beschrijft hoe ze Albert zullen pakken, maar hij wil natuurlijk geen arwaan wekken
![]()